Even veel als, groter dan.... Leer eens integreren manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:40 schreef Charleville het volgende:
Liever 10 chinezen wijken in een stad, als 2 gevuld met Marokkanen
waar?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die worden geronseld bij het bestaande domme volk. Aan dom volk geen gebrek in elk geval.
He-hequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Liever niet want de versterking van de kustwacht heeft de kostprijs van een overgang naar beneden gedrukt. Nu hoef je nog maar halverwege te komen ze brengen je op deze mooie boten naar Europa.
Je slaat volledig de plank mis.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:51 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Aha dus met jouw logica kunnen we ook prima Afrika weer koloniseren want als ze dat niet willen dan is dat een mildere vorm van Hitler's ideologie omtrent de übermensch. Got it.
Veiligste periode ooit? Volgens mij was de periode 1995-1999 veiliger dan de periode 2001-2005 of de periode 2013-2017.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We leven al in de veiligste periode ooit. Als je daadwerkelijk de grenzen dichtgooit zoals Jan dat voorstelt heb je het niet over een lichte daling, maar over een economie die gewoon instort en niet meer overeind komt. Dan opteer ik toch voor de kans op aanslagen.
Niet echt inderdaad, maar er valt op genoeg terreinen winst te behalen. Molenbeek en de banlieus zijn jarenlang genegeerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je kijkt naar Molenbeek, de banlieus van Parijs, of de vluchtelingenstroom uit het Midden-Oosten dan gaat het niet de goede kant op.
Nee.. niet aan de orde neequote:
jaaaa!! goed idee maat! dan is de aarde eindelijk van ons. geen geweld, meer vrede op aarde.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geef moslims de ruimte, nemen wij de aarde
Maar ik ben het dus niet met je eens. Want beide volgers zijn fan van geweld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Waar ik me aan erger zijn mensen die na zo'n aanslag zeggen van, ja en de Katholieke Kerk dan blabla. De Katholieke Kerk was tijdens de Middeleeuwen en later natuurlijk een gewelddadig instituut dat zal niemand ontkennen. Veel volgelingen waren/zijn ook gewoon nog steeds radicalen die niet per se vies zijn van geweld.
Maar mijns inziens is de stelling dat de Islam in de kern gewelddadiger is dan het Christendom zeer goed te verdedigen, o.a. dus door Jezus en Mohammed te vergelijken.
Jahoor, soms wel en bad en brood en rudimentaire gezondheidszorg, en onderwijs voor kinderen.quote:
Ja nee, dat raakt ons wel heel erg hequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laten we stoppen met het importeren van olie dan!
Ik reageer op wat jij zegt en dat is jouw logica.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je slaat volledig de plank mis.
Er wordt hier door verschillende users gezegd dat we moeten de-islamiseren/moslims maar moeten deporteren. Op wat voor manier is dat anders dan het deporteren van Joden (laten we de genocide maar even weglaten) tijdens WOII?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.. niet aan de orde nee. Waar heb je de afgelopen maanden geleefd? Op je zolderkamer? Volg je de actualiteiten wel?
Je moet het dan ook wat breder zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Veiligste periode ooit? Volgens mij was de periode 1995-1999 veiliger dan de periode 2001-2005 of de periode 2013-2017.
Onzin dus wat je uitkraamt.
Wie is "ons"? Het superieure blanke ras?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:54 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaaaa!! goed idee maat! dan is de aarde eindelijk van ons. geen geweld, meer vrede op aarde.
Twee enorme verschillen (goed lezen!)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je slaat volledig de plank mis.
Er wordt hier door verschillende users gezegd dat we moeten de-islamiseren/moslims maar moeten deporteren. Op wat voor manier is dat anders dan het deporteren van Joden (laten we de genocide maar even weglaten) tijdens WOII?
Nope. We hebben net krap 1 miljoen moslims in Nederland wonen. En die zijn niet het afgelopen jaar binnengewandeld.quote:
Het is echt zo. Die versterking van de grens via Frontex is een van de grootste politieke leugens van vorig jaar.quote:
Dan zijn we simpelweg terug bij de toename van het domme volk afremmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die worden geronseld bij het bestaande domme volk. Aan dom volk geen gebrek in elk geval.
Ja maar, ja maar, ja maar, het doel heiligt de middelen! Weer terug naar de stoomtrein. Die goede oude tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja nee, dat raakt ons wel heel erg he
Sterktequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik nooit nws check.
Tijd voor iets anders.
Onderdak is een ander verhaal dan een uitkering.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jahoor, soms wel en bad en brood en rudimentaire gezondheidszorg, en onderwijs voor kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |