*vindquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit vindt ik geen terrorist. Meer een enorme gek. En hij leeft nog.
De koran biedt wel aanknopingspunten voor dit gedrag. Die IS-gekkies weten de koranverzen en haddith doorgaans goed te citeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Confetti het volgende:
Ze snappen niet dat het geen religieuze oorlog is. Die gasten hebben de koran waarschijnlijk niet eens gelezen.
Het gaat om een cultuur-oorlog. Zij tegen het 'verderfelijke Westen'.
Terrorisme = Islam momenteelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Lees mijn posts anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Strani het volgende:
Het is niet zo dat wij willen dat moslims op de knieen gaan met excuses, maar dat wij willen weten dat ze aan dezelfde kant staan als wij. Het zou voor moslims een kwestie moeten zijn van pragmatisch denken: 'Duidelijk laten merken dat wij dit verafschuwen, zodat de kloof tussen ons en de rest van de samenleving niet nog groter wordt.' Trots heeft hierin geen plaats.
Ontwikkeling vraagt tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De islam is gewoon minder ontwikkeld dan het christendom waardoor het lijkt dat het christendom wel oke is. Maar consider alleen maar eens de houding tov homoseksualiteit van de religies..
waarom zweren alle moslims hun geloof niet af?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Strani het volgende:
Het is niet zo dat wij willen dat moslims op de knieen gaan met excuses, maar dat wij willen weten dat ze aan dezelfde kant staan als wij. Het zou voor moslims een kwestie moeten zijn van pragmatisch denken: 'Duidelijk laten merken dat wij dit verafschuwen, zodat de kloof tussen ons en de rest van de samenleving niet nog groter wordt.' Trots heeft hierin geen plaats.
Waar mensen uit hun eigen landen van herkomst massaal heenvluchten en onderdak vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Confetti het volgende:
Het gaat om een cultuur-oorlog. Zij tegen het 'verderfelijke Westen'.
Sharia, haddith en koran. The devils triangle.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De koran biedt wel aanknopingspunten voor dit gedrag. Die IS-gekkies weten de koranverzen en haddith doorgaans goed te citeren.
Ik denk dat het zeker met de home-grown terrorists reuze meevalt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De koran biedt wel aanknopingspunten voor dit gedrag. Die IS-gekkies weten de koranverzen en haddith doorgaans goed te citeren.
Bestel durum doner maatjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wilde chinees bestellen om een beetje tegendraads te zijn, schijnt dat ze niet bestellen op dit dorp.
Wat maakt dat uitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah ja, lichtgetint verklaart wel heel veel hoor.
Choreg is niet Chinees jij cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wilde chinees bestellen om een beetje tegendraads te zijn, schijnt dat ze niet bestellen op dit dorp.
Daarnaast... in Nederland zijn niet zoveel terroristische aanslagen gepleegd. De laatste door Molukkers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ontwikkeling betekent meer afstand van de dogmatiek van de religie. Inherent dus hetzelfde idee als geen religie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lees mijn posts anders.
[..]
Ontwikkeling vraagt tijd.
ja echt idd. die man is gewoon gestoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik ervaar dat niet zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ontwikkeling betekent meer afstand van de dogmatiek van de religie. Inherent dus hetzelfde idee als geen religie.
100 jaar geledenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daarnaast... in Nederland zijn niet zoveel terroristische aanslagen gepleegd. De laatste door Molukkers.
Ik heb het ook niet specifiek over jou hoor (ik ken je ook niet, geen idee of je moslim bent).quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lees mijn posts anders.
[..]
Ontwikkeling vraagt tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |