Russisch, Georgisch, Azerbeidjaans, Armeens?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat maakt dat ut
[..]
Choreg is niet Chinees jij cultuurbarbaar
Als dat toch eens zou kunnen.. en alle Christenen ook graag. Maar dat zal nog wel even duren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom zweren alle moslims hun geloof niet af?
Ik ben moslim ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet specifiek over jou hoor (ik ken je ook niet, geen idee of je moslim bent).
Dan hebben wij niet dezelfde mening.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik ervaar dat niet zo.
Dit niet weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja ik zat net al ff te kijken op google wie Abdeslam is.
Doe niet zo dom..quote:
Okay. Ik heb niet veel van je posts gezien; ik ben pas net weer terug in dit topic. Wat was er de strekking van?quote:
Ik zie niets slechts in haar bericht als ik eerlijk ben. Ze brengt het alleen zeer ongelukkig. Ze zou haar toon moeten aanpassen, maar wederom, het betreft een berichtje van een 16 jarige.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben wij niet dezelfde mening.
Betekent overigens niet dat ik vind dat iemand geen religie mag aanhangen, zolang diegene maar de menselijke normen en waarden in acht neemt.
Zo'n twittermeisje doet dat wel denk ik.
ik ben het helemaal met je eens maat! zulke mensen zijn psychopaten en horen achter te tralie's.........voor altijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit niet weten.![]()
Maar goed, dat was dus die terrorist die onder andere verantwoordelijk was voor die aanslag in Parijs. Ophangen dat tuig zonder proces, dit zijn geen mensen meer maar psychopaten.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:38 schreef Odaiba het volgende:
Trump gaat het wel even regelen voor ons laffe Europeanen
[ afbeelding ]
Bedacht mij vandaag dat het vnml Marokkanen zijn die problemen veroorzaken. Vraag mij af waarom dat zo is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Zahreddine het volgende:
Valt het niet op dat vooral Maghrebijnen problemen veroorzaken en amper Syriers?
Dat was precies wat ik zei.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie niets slechts in haar bericht als ik eerlijk ben. Ze brengt het alleen zeer ongelukkig. Ze zou haar toon moeten aanpassen, maar wederom, het betreft een berichtje van een 16 jarige.
wil jij dat alle ongelovigen afgemaakt worden? vind je dat de Islam de enige echte godsdienst is en dat iedereen die iets anders gelooft bekeerd moet worden?quote:
Nee hoor. En zou dat er überhaupt toe doen? Een terrorist is een terrorist, of dat nu een Syriër, Maghrebijn, Nederlander of Belg is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Zahreddine het volgende:
Valt het niet op dat vooral Maghrebijnen problemen veroorzaken en amper Syriers?
Zoveel Syriërs wonen hier (nog) niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Zahreddine het volgende:
Dat je met een hoofddoek en de koran in je tas over straat gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |