quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wooh dit is wel echt erg hoor. kan je nagaan wat een inpect dit heeft.
Ja ik weet...ik heb makkelijk lullen vanachter mij laptop..is idd anders als je het meemaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat heet nou shock, nu hoef je je nooit meer te verbazen over dat soort beelden.
Niet om het een of ander maar er zijn voor en na 9/11 tal van rampen gebeurd die veel erger waren dan 9/11 qua aantal slachtoffers. Alleen had 9/11 meer impact omdat het belangrijke gebouwen betrof in de USA die je zag instorten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is wachten op een soortgelijke aanval in Europa...
Blijkbaar kan de veiligheid dan nog niet worden gegarandeerd. Zo lang dat niet kan, vluchten schrappen. Komen er minder mensen en dus ook minder risico.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel mensen dagelijks schiphol binnenkomen? Als je die allemaal buiten gaat controleren krijg je enorme groepen mensen die buiten staan.
Was te verwachten. Enige wat ze doen is een bordje neerzetten met een bepaalde maximum snelheid erop en iedereen trapt op de rem. Vervolgens heb je een zogenaamde 'grenscontrole'quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)82,12z/data=!5m1!1e1
Zie file op grensovergang
Dan worden we net als de US. Eindelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is wachten op een soortgelijke aanval in Europa...
Hoe had je dat gedacht? Er komen honderdduizenden mensen langs in de spits.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik ben geen veiligheidsexpert, maar ik mag toch aannemen dat ze rondom de drukke plekken zoals Schiphol of grote treinstations serieuze extra maatregelen nemen. Toegangscontroles e.d.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan worden we net als de US. Eindelijk.
Ik hoop dat jij niet in de politiek zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Blijkbaar kan de veiligheid dan nog niet worden gegarandeerd. Zo lang dat niet kan, vluchten schrappen. Komen er minder mensen en dus ook minder risico.
Dat het nodig is is triestquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan worden we net als de US. Eindelijk.
ja hoor je geloof me niet!? is goed maar ik wil wel graag ontopic blijven en het hebben over de aanslag van vandaag in Brussel!quote:
Noem 1 ramp veroorzaakt door een aanval of aanslag waar meer dan 2000 mensen omkwamenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar er zijn voor en na 9/11 tal van rampen gebeurd die veel erger waren dan 9/11 qua aantal slachtoffers. Alleen had 9/11 meer impact omdat het belangrijke gebouwen betrof in de USA die je zag instorten.
Nee. Je hebt weer eens geen idee waar je over praat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja hoor je geloof me niet!? is goed maar ik wil wel graag ontopic blijven en het hebben over de aanslag van vandaag in Brussel!
Nee, het had meer impact omdat het de eerste keer was dat een stel ''holbewoners zonder technologie'' een grootschalige aanval pleegde op Amerikaans grondgebied.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar er zijn voor en na 9/11 tal van rampen gebeurd die veel erger waren dan 9/11 qua aantal slachtoffers. Alleen had 9/11 meer impact omdat het belangrijke gebouwen betrof in de USA die je zag instorten.
Zag laatst ergens een filmpje voorbij komen van een..ja echt heel heftig auto-ongeluk, de auto was doormidden gesplists, de bijrijder zat nog op de stoel in het wrak, beetje make up opdoen, met mobiel klooien, terwijl de bestuurder 2 meter verderop lag te sterven in een berg schroot, dat was helemaal absurd om te zienquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik weet...ik heb makkelijk lullen vanachter mij laptop..is idd anders als je het meemaakt
twitter:tweethenny twitterde op maandag 21-03-2016 om 18:02:51Vandaag:17 miljoen mensen op dat hele kleine stukje Aarde, we slaan mekaar de hersens in want we hebben geen normen en waarde (gezongen sub) reageer retweet
Die man kan zo aan de slag bij AstroTVtwitter:tweethenny twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 15:28:28Mijn tweet van gisteren is vandaag toch heel aktueel geworden jammer genoeg! RIP Belgie reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:44:26BREAKING: Police in #Antwerp #Belgium have cordoned off the main train station due to a security threat https://t.co/knmZ3OZfjM reageer retweet
Nu gaan onze pilitici toch weer in full denial.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat het nodig is is triest
een dergelijke aanslag
Nee, maar ik hoop wel dat degenen die daar wel zitten, hun verantwoordelijkheid nemen. Verantwoordelijkheid voor onze veiligheid, in dit geval.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet in de politiek zit.
Op zo'n moment wil je denk ik juist wel van de plaats waar een bom is afgegegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, nou heb ik een EHBO-diploma, zou die man wel even hebben geholpen iig. Maar goed, ik denk ook deels een soort shock toestand.
dat zou kunnen. toch begin ik te twijfelen of we nu niet heel erg alle mensen over 1 kam aan het scheren zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Gia het volgende:
Wat ze willen, lijkt me duidelijk. Een islamitische staat!
Liefst een islamitische wereld.
Oh ja, door jouw onbeschofte manier van doen had ik dit even over het hoofd gezien. Jij leest slecht, ik heb dat niet gesteld! Ik heb gesteld dat in Nederland rond de of iets meer dan (ik ga het niet opzoeken welke van die twee formuleringen ik gebruikte, het is een van deze twee) 100 jihadgangers bekend zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:22 schreef Charleville het volgende:
eerst zeg je dat er uit NL en BE slechts 100 jihadgangers zitten
Eerder een soort Schengen-light, met hier en daar extra controles.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:47 schreef beantherio het volgende:
Schengen is nu trouwens wel echt failliet. Vanuit de vluchtelingen-problematiek lag er al eens soort deadline om tot een oplossing te komen voor Schengen opgeschort moest worden. Maar nu alle west Europese landen hun grenzen zo op slot hebben gegooid (of in ieder geval weer controleren) is het wel echt over lijkt me. In ieder geval voor langere tijd dan.
Hoezo is een dergelijke aanslag nodig?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat het nodig is is triest
een dergelijke aanslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |