Nog niet eens zo'n gek idee. Bij iedere deur in het openbaar een bomhond.quote:
Moet je zorgen dat je genoeg controleurs hebt. Met drie man schiet het natuurlijk niet echt op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan doe je dat dus buiten. Waar dan veel mensen bij elkaar zijn.
Schaamtecultuur dit datquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook ja. Die was ook niet helemaal 100.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Het weggooien? Het is vervelend dat zoiets gebeurt maar het leven gaat verder voor alle mensen die niet het slachtoffer zijn geworden van zo'n aanslag. Elke dag gebeuren er zulke aanslagen, alleen komt het nu eens wat dichterbij.
Sorry maar ook ik zou mijn ijsje opeten.
Wie eet er nou weer een ijsje vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
Of gewoon je ijsje op staan eten in de vertrekhal net na de explosie
maar dan van die hele grote hondenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n gek idee. Bij iedere deur in het openbaar een bomhond.
Ik ga die van mij vast trainen.
Dat heet nou shock, nu hoef je je nooit meer te verbazen over dat soort beelden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het filmpje ziet er gewoon vreemd uit...schreeuwende mensen om hem heen en hij staat relaxt met zijn koffer een ijsje te eten....ga dan naar buiten ofzo of help iemand
ja dat zeg je nu maar geloof me. als jij zoiets zou overkomen ben je in shock. dan heb je echt geen trek meer in een ijsje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sorry maar ook ik zou mijn ijsje opeten.
https://www.google.nl/map(...)82,12z/data=!5m1!1e1quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:33 schreef Infection het volgende:
Dit keer wel echt? De vorige 'grenscontroles' waren niets meer dan wat opgezette files.twitter:ADnl twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:31:56Als gevolg van de aanslagen in Brussel wordt de grens tussen Nederland en België intensief bewaakt en gecontroleerd.https://t.co/LgqAF1X3M1 reageer retweet
Het is wachten op een soortgelijke aanval in Europa...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Ryan3 het volgende:
De wereld is wel goed naar de sodemieter geholpen na 9/11 hè mensen....
Oh zo, ja, dan is het inderdaad anders. Ga verder of help maar daar zo als toeschouwer staan is inderdaad een beetje raar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het filmpje ziet er gewoon vreemd uit...schreeuwende mensen om hem heen en hij staat relaxt met zijn koffer een ijsje te eten....ga dan naar buiten ofzo of help iemand
Heb jij enig idee hoeveel mensen dagelijks schiphol binnenkomen? Als je die allemaal buiten gaat controleren krijg je enorme groepen mensen die buiten staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je genoeg controleurs hebt. Met drie man schiet het natuurlijk niet echt op.
Misschien in shockquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik las het idd van de week....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is wachten op een soortgelijke aanval in Europa...
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wooh dit is wel echt erg hoor. kan je nagaan wat een inpect dit heeft.
Ja ik weet...ik heb makkelijk lullen vanachter mij laptop..is idd anders als je het meemaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat heet nou shock, nu hoef je je nooit meer te verbazen over dat soort beelden.
Niet om het een of ander maar er zijn voor en na 9/11 tal van rampen gebeurd die veel erger waren dan 9/11 qua aantal slachtoffers. Alleen had 9/11 meer impact omdat het belangrijke gebouwen betrof in de USA die je zag instorten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Blijkbaar kan de veiligheid dan nog niet worden gegarandeerd. Zo lang dat niet kan, vluchten schrappen. Komen er minder mensen en dus ook minder risico.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel mensen dagelijks schiphol binnenkomen? Als je die allemaal buiten gaat controleren krijg je enorme groepen mensen die buiten staan.
Was te verwachten. Enige wat ze doen is een bordje neerzetten met een bepaalde maximum snelheid erop en iedereen trapt op de rem. Vervolgens heb je een zogenaamde 'grenscontrole'quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)82,12z/data=!5m1!1e1
Zie file op grensovergang
Dan worden we net als de US. Eindelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe had je dat gedacht? Er komen honderdduizenden mensen langs in de spits.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik ben geen veiligheidsexpert, maar ik mag toch aannemen dat ze rondom de drukke plekken zoals Schiphol of grote treinstations serieuze extra maatregelen nemen. Toegangscontroles e.d.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan worden we net als de US. Eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |