Ik ga niet weg hoor, waar moet ik in godsnaam heen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef Infection het volgende:
Nederland preventief ontruimd
[..]
http://speld.nl/2016/03/22/nederland-preventief-ontruimd/
Oh?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het lijken wel reizigers, zo met zo'n bagagetrolley
Middelste ziet er heel wit uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze hebben een islamitische uiterlijk.
Saudi-Arabië, Antarticaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hoor, waar moet ik in godsnaam heen?![]()
Wie vangt ons op dan?
Naar belgiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie vangt ons op dan?
Als je die eenmaal hebt, kun je gewoon op elk moment toeslaan, de locatie kun je bij wijze van spreken diezelfde ochtend nog bepalen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je niet ff een ak koopt en bommen maakt in je huis binnen 3 dagen.
Tja en die expert kon ook niet ff bedenken dat deze daders in het nieuws hoorden dat hij informatie aan het vrijgeven was bij het verhoren en dat ze misschien besloten om nu actie te ondernemen voordat hij hun namen zou doorgeven of zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, maar die hadden ze dus al. Bij de NOS zei zo'n expert, dat dit geen reactie kan zijn op de arrestatie van Abdeslam, want "zoiets organiseer je niet binnen drie dagen".
Toen ook al niet, sommige lagen in de bevolking lachen hier blijkbaar nog om.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De Speld.... dat was toch leuk in 2012?
Ik vond het anders wel humor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De Speld.... dat was toch leuk in 2012?
Planning voor meeste slachtoffers, communicatie tussen 4-5 man. En ook rekening houdend met het feit dat veel wordt afgetapt bij geradicaliseerde moslims.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, maar die hadden ze dus al. Bij de NOS zei zo'n expert, dat dit geen reactie kan zijn op de arrestatie van Abdeslam, want "zoiets organiseer je niet binnen drie dagen".
Ik denk dat de twijfel over België nu wel weg isquote:
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 15:41:31Sprak net marechaussee bij de Tweede Kamer. De beste man is erg blij met zijn MP5. Hij voelde zich eerder onveilig zonder. reageer retweet
Maar dan waren ze al van plan een aanslag te plegen. Nu hebben ze het miss versneld. Maar het ging erom om in 3 dagen alles te doen, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als je die eenmaal hebt, kun je gewoon op elk moment toeslaan, de locatie kun je bij wijze van spreken diezelfde ochtend nog bepalen.
Dat zijn geen dingen die in een paar dagen wel opeens overkoombaar zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Planning voor meeste slachtoffers, communicatie tussen 4-5 man. En ook rekening houdend met het feit dat veel wordt afgetapt bij geradicaliseerde moslims.
Er zaten spijkers in en dat oogt niet echt proffesioneel, lijkt erop dat dit in alle haast is gemaakt omdat ze nu wel erg in het nauw gedrongen worden, een beetje terrorist maakt een vuile bom(nucleair afval)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bomgordels moeten gemaakt worden, die liggen normaal gesproken niet in een schuurtje opgeslagen.
"Ja nee, dinsdagochtend komt niet uit, pilates yoga en 's middags in het theehuis zitten, sorry kill"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Planning voor meeste slachtoffers, communicatie tussen 4-5 man. En ook rekening houdend met het feit dat veel wordt afgetapt bij geradicaliseerde moslims.
Dat lijkt mij dus ook. Als je de spullen in huis hebt kun je de avond van tevoren nog bespreken wat je waar en wanneer gaat doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als je die eenmaal hebt, kun je gewoon op elk moment toeslaan, de locatie kun je bij wijze van spreken diezelfde ochtend nog bepalen.
Ja, en omdat ze die bomgordels dus al hadden zijn er twee scenario's waarschijnlijk:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wel geinig hoe weinig er eigenlijk nog klopt van de tekst.quote:
Mp5quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:42 schreef Infection het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 15:41:31Sprak net marechaussee bij de Tweede Kamer. De beste man is erg blij met zijn MP5. Hij voelde zich eerder onveilig zonder. reageer retweet
Duitsland vangt sowieso iedereen op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie vangt ons op dan?
Roep maar even als er iets zinnigs uitkomt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:43 schreef Odaiba het volgende:
Wilder aan het woord nu
http://www.npo.nl/live/npo-politiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |