het werkte.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:36 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Omdat er gisteren niemand op reageerde dezelfde geniale grapnog maar een keer proberen.
.
Ja, en als ze dan foto's laten zien van zo'n gedrocht samen met zo'n monster van een wijf erbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb 1 van die collega's ook van FB gehaald. Elke dag foto's enzo van dat ding
Halloquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:37 schreef Pharkus het volgende:
Ah OUD SC, even over mijn kroost beginnen.
heeft die vieze kaashater me gisteren ook al beledigd? godverdomme zegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:36 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Omdat er gisteren niemand op reageerde dezelfde geniale grapnog maar een keer proberen.
.
ik kom langs grgrquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tien euro voor een bucket met wat chickenwings.
pik je dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft die vieze kaashater me gisteren ook al beledigd? godverdomme zeg
is een andere zaak dan want die bij de markthal heet happy italy.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In R'dam heet 't Little Italy dacht ik.
En dan als profielfoto een foto van de kids ja tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, en als ze dan foto's laten zien van zo'n gedrocht samen met zo'n monster van een wijf erbij.![]()
![]()
Anekdotes kunnen wel leuk zijn hoor. Zoals die van WCH.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:37 schreef Pharkus het volgende:
Ah OUD SC, even over mijn kroost beginnen.
'wat'quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tien euro voor een bucket met wat chickenwings.
Ok andere zaak. Little Italy is 5 minuten lopen vanaf de Markthal. Zit er al jaren. Goeie spullen hebben ze daar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is een andere zaak dan want die bij de markthal heet happy italy.
Oh, zij hebben de voorkeur boven mij dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan in welke functie en of frank remqo hlpc en dermann zich ook aanmelden.
Ik begrijp dat ook niet, want alles van mijn kroost is leuk, maar vanwege sociale conventies hou ik de briljantie van mijn kroost gewoon voor mezelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Anekdotes kunnen wel leuk zijn hoor. Zoals die van WCH.
Alleen niet alle ouders begrijpen wat leuk is voor anderen en wat alleen leuk is als het je eigen product is.
Ik word per note betaald, gun me ook een vakantie verder dan zeeland.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon uitlokking van een mod om me weer eens een note te geven dit
Ik zie mensen dat zelfs hebben op LinkedIn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan als profielfoto een foto van de kids ja toch
Frank zit al over de pensioensleeftijd heenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan in welke functie en of frank remqo hlpc en dermann zich ook aanmelden.
Meen je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zie mensen dat zelfs hebben op LinkedIn.
ik hoorde dat HPLC het fijn vindt om constant notes te krijgenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik word per note betaald, gun me ook een vakantie verder dan zeeland.
lekker naar belgië toe, mooi man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik word per note betaald, gun me ook een vakantie verder dan zeeland.
Dit is waarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoorde dat HPLC het fijn vindt om constant notes te krijgen
tja voor het runnen van een breaking bad tent moet je wel verstand hebben van bb toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, zij hebben de voorkeur boven mij dus?
mag ik iedereen die iets komt kopen bitch noemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja voor het runnen van een breaking bad tent moet je wel verstand hebben van bb toch.
Ja meen ik. Trouwens, dat hele linkedIn... Allemaal zijn ze engineer/supervisor enzo. Tuurlijk man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meen je?
Alleen al daarom zou ik die persoon voorbijgaan
verplicht zelfs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik iedereen die iets komt kopen bitch noemen?
Jij bent toch Badger?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik iedereen die iets komt kopen bitch noemen?
Dat en dan ook nog l en p omgedraaidquote:
Ja, da's waarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja voor het runnen van een breaking bad tent moet je wel verstand hebben van bb toch.
hoezo? iedereen die het volledig gekeken heeft zegt dat het tof was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, da's waar
Twijfel of ik hem nog eens ga kijken
Allemaal mensen die zichzelf belangrijk achtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja meen ik. Trouwens, dat hele linkedIn... Allemaal zijn ze engineer/supervisor enzo. Tuurlijk man.
Ik hoop dat zo meteen de wc-bril op je pielemuis valtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je je rits niet meer dicht krijgt
Goede samenvatting. Ga kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:47 schreef Ashqelon het volgende:
over paar dagen premiere van nieuwe tvserie met in de hoofdrol aaron paul.
ja je gaat toch niet 5 seizoenen van iets kijken als je het kut vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo? iedereen die het volledig gekeken heeft zegt dat het tof was.
Wel eens gelezen in topic van The Walking Dead?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja je gaat toch niet 5 seizoenen van iets kijken als je het kut vindt
ik zie al genoeg zeikerds in de SCquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel eens gelezen in topic van The Walking Dead?
Heerlijk dat geklaag, echte eerstewereldproblemen
referentie naar gus' naamwijziging of echte vraag?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:52 schreef PeZu het volgende:
vd week al die vragen omtrent naamswijziging nu die polo hermanis shizzle, what up ash?
Hahahahquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip, hoe heet je neef in witte kleren?
[ afbeelding ]
Heb je het nu over personages uit BCS?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:34 schreef Ashqelon het volgende:
de salamanca twins zijn echt het tipe latinos waardoor mensen op trump stemmen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:34 schreef Ashqelon het volgende:
de salamanca twins zijn echt het tipe latinos waardoor mensen op trump stemmen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja en door Flikken Maastricht stem ik op Geert
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik op Victor Reinier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
uiteraar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je het nu over personages uit BCS?
Snap echt nooit iets van je posts
Terechte klachtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zei toch het het tipe latino niet de salamanca twin zelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Type schrijf je met een yquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik zei toch het het tipe latino niet de salamanca twin zelf.
Ja ik weet niet hoor, maar het lijkt steeds alsof je denkt dat het echt isquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik zei toch het het tipe latino niet de salamanca twin zelf.
zal je zo even mijn biceps laten zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geil geworden van deze lieve woordjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |