bommen zijn slechtquote:
hahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:25 schreef madeliefff het volgende:
k bedrnk me ineens hoe toevallig t is dat ik gister zoute bommen heb gekocht bij de ah en t vandaag bommendag is in brussel
alles goedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
liever lach je om mijn grappige post. dat vind ik sexy
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME WAT GRAPPIG NOG NOOIT ZO HARD GELACHEN WOOOOOOOOEHHHHHHHHHHH HAHAHAH JAJAJA WOEHOE GO MADELIEFFF LOLLLLLLL
hihiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME WAT GRAPPIG NOG NOOIT ZO HARD GELACHEN WOOOOOOOOEHHHHHHHHHHH HAHAHAH JAJAJA WOEHOE GO MADELIEFFF LOLLLLLLL
wtfquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
skkletje
we waren gwn blij dat je weg was
oh wilde juist een punt maken daarover.quote:
nee, kijk maar naar dat gordon ramsey programmaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh wilde juist een punt maken daarover.
want zou het mogelijk zijn om een franchise op te zetten door goede marketing met gewoon eten?
Ja dat is mogelijk, alleen het moet wel boeiend genoeg zijn dat mensen wel terug komenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
want zou het mogelijk zijn om een franchise op te zetten door goede marketing met gewoon eten?
;squote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten
het was jouw dinnetje
[..]
op voer zit igg genoeg marge om de franchisekosten zonder gedoe te lappenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jouw collega's praten tenminste over borstenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Collega's die de hele tijd over hun baby's praten![]()
Lekker boeien, flesvoeding of borstvoeding
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
jouw collega's praten tenminste over borsten
Borstenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
jouw collega's praten tenminste over borsten
Brrrr. Terechte klacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In R'dam heet 't Little Italy dacht ik.
Maar in de showroom op een bank die voor de verkoop is dat kan echtt niet hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker boeien, flesvoeding of borstvoeding
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb 1 van die collega's ook van FB gehaald. Elke dag foto's enzo van dat ding
andere categorie want men betaalt honderden euro daar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, kijk maar naar dat gordon ramsey programma
sturen ze steeds dat eten terug enzo en wordt de chef boos
hoeveel zou jij vragenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
andere categorie want men betaalt honderden euro daar.
ja wil srs een tent open in Breaking Bad stijl maar weet niet of dat in Nederland een beetje zou lopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk, alleen het moet wel boeiend genoeg zijn dat mensen wel terug komen
quote:
Omdat er gisteren niemand op reageerde dezelfde geniale grapquote:
als franchisenemer bedoel je? wil namelijk franchisegever worden zie hierboven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
op voer zit igg genoeg marge om de franchisekosten zonder gedoe te lappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |