quote:Op maandag 21 maart 2016 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een plaatje van David Hasselhoff posten
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan verdien ik zeker streetcreds idd
Als tatta het woord "tatta" gebruiken is gewoon not done.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Tatta's zijn toch een Hollandse fenomeen :s
Bah, spontaan hetero gewordenquote:
Heb dat woord al minstens 1000x gebruikt.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als tatta het woord "tatta" gebruiken is gewoon not done.
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar negers mogen toch ook gewoon ongestraft nigger zeggen?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat quote je nou steeds dubbel, tatta?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Maar negers mogen toch ook gewoon ongestraft nigger zeggen?
tevens TRquote:Op maandag 21 maart 2016 22:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Maar negers mogen toch ook gewoon ongestraft nigger zeggen?
Het is een geuzennaam ondertussenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb dat woord al minstens 1000x gebruikt.
Geen idee, een soa in m'n account denk ikquote:
Sick.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef McGrath het volgende:
Kennelijk word je van matrassen eten heel dik.
Volgens mij zijn heel veel van die tlc dingen nep.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Sick.Moet heel veel buikpijn op leveren, maar zo te zien weet ze daarnaast nog genoeg te eten om op gewicht te blijven.
Dan rakelen we het slavendrijversverleden wel weer op, dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd en voor niet-tatta's is net zoiets als schelden met ankerdebiel.
Heb gisteren nog het standbeeld van Jan-Pieterszoon Coen gekustquote:Op maandag 21 maart 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan rakelen we het slavendrijversverleden wel weer op, dat waren nog eens tijden
Cacs gonna cac.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan rakelen we het slavendrijversverleden wel weer op, dat waren nog eens tijden
Je bedoelt toen onze voorouders keihard moesten werken om de uitkeringen en azc's te bekostigen?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, gelukkig is Nederland ook jouw Vaderlandquote:Op maandag 21 maart 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb gisteren nog het standbeeld van Jan-Pieterszoon Coen gekust
Nou ja, voel me wel steeds minder welkom door al die vluchtelingenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, gelukkig is Nederland ook jouw Vaderland
Wie bekostigt de zorg van Mozy's directe familie?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt toen onze voorouders keihard moesten werken om de uitkeringen en azc's te bekostigen?
Daar hadden onze oosterburen een effectiever systeem inquote:Op maandag 21 maart 2016 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt toen onze voorouders keihard moesten werken om de uitkeringen en azc's te bekostigen?
Maar daar hadden ze zwembaden en voetbaltoernooien, dus zo erg was het allemaal nietquote:Op maandag 21 maart 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar hadden onze oosterburen een effectiever systeem in
stiekem zaten ze alsnog te chillen op Madagaskarquote:Op maandag 21 maart 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze zwembaden en voetbaltoernooien, dus zo erg was het allemaal niet
Lol, dat was inderdaad serieus een ideequote:Op maandag 21 maart 2016 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
stiekem zaten ze alsnog te chillen op Madagaskar
SC's teruglezenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:41 schreef Firuze het volgende:
Dit subforum gaat heel hard, kan bijna niet teruglezen.
En Madagaskar sluit meteen de grenzen als iemand in Brazilië aan het hoesten is.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lol, dat was inderdaad serieus een idee
Hallo, welkom hier!quote:Op maandag 21 maart 2016 22:41 schreef Firuze het volgende:
Dit subforum gaat heel hard, kan bijna niet teruglezen.
Dit snap ik nietquote:Op maandag 21 maart 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
En Madagaskar sluit meteen de grenzen als iemand in Brazilië aan het hoesten is.
Ik vind het ook wel iets voor jouquote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drie woorden zijn genoeg om een vrouw aan me te binden?
De zorgverzekering. Duhuh.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie bekostigt de zorg van Mozy's directe familie?
succes ermeequote:Op maandag 21 maart 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het zeer belangrijk dat jij je goedkeuring geeft, erg bedankt!!!
Jij hebt tenminste brownies...quote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb brownies uit frustraties ik haat school
IS THAT YOU FRANK?!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |