Maar daar hadden ze zwembaden en voetbaltoernooien, dus zo erg was het allemaal nietquote:Op maandag 21 maart 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar hadden onze oosterburen een effectiever systeem in
stiekem zaten ze alsnog te chillen op Madagaskarquote:Op maandag 21 maart 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze zwembaden en voetbaltoernooien, dus zo erg was het allemaal niet
Lol, dat was inderdaad serieus een ideequote:Op maandag 21 maart 2016 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
stiekem zaten ze alsnog te chillen op Madagaskar
SC's teruglezenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:41 schreef Firuze het volgende:
Dit subforum gaat heel hard, kan bijna niet teruglezen.
En Madagaskar sluit meteen de grenzen als iemand in Brazilië aan het hoesten is.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lol, dat was inderdaad serieus een idee
Hallo, welkom hier!quote:Op maandag 21 maart 2016 22:41 schreef Firuze het volgende:
Dit subforum gaat heel hard, kan bijna niet teruglezen.
Dit snap ik nietquote:Op maandag 21 maart 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
En Madagaskar sluit meteen de grenzen als iemand in Brazilië aan het hoesten is.
Ik vind het ook wel iets voor jouquote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drie woorden zijn genoeg om een vrouw aan me te binden?
De zorgverzekering. Duhuh.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie bekostigt de zorg van Mozy's directe familie?
succes ermeequote:Op maandag 21 maart 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het zeer belangrijk dat jij je goedkeuring geeft, erg bedankt!!!
Jij hebt tenminste brownies...quote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb brownies uit frustraties ik haat school
IS THAT YOU FRANK?!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |