Dit is waarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoorde dat HPLC het fijn vindt om constant notes te krijgen
tja voor het runnen van een breaking bad tent moet je wel verstand hebben van bb toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, zij hebben de voorkeur boven mij dus?
mag ik iedereen die iets komt kopen bitch noemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja voor het runnen van een breaking bad tent moet je wel verstand hebben van bb toch.
Ja meen ik. Trouwens, dat hele linkedIn... Allemaal zijn ze engineer/supervisor enzo. Tuurlijk man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meen je?
Alleen al daarom zou ik die persoon voorbijgaan
verplicht zelfs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik iedereen die iets komt kopen bitch noemen?
Jij bent toch Badger?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik iedereen die iets komt kopen bitch noemen?
Dat en dan ook nog l en p omgedraaidquote:
Ja, da's waarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja voor het runnen van een breaking bad tent moet je wel verstand hebben van bb toch.
hoezo? iedereen die het volledig gekeken heeft zegt dat het tof was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, da's waar
Twijfel of ik hem nog eens ga kijken
Allemaal mensen die zichzelf belangrijk achtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja meen ik. Trouwens, dat hele linkedIn... Allemaal zijn ze engineer/supervisor enzo. Tuurlijk man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |