Dat mag je vinden. Je mag ook vinden dat één plus één drie is. Het is alleen niet zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:17 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja en ik vind dat jij het opneemt voor al die vluchtelingen terwijl je toch vandaag hebt gezien wat voor gevolge het kan hebben om deze aliens hier toe te laten.
450 retweets, echt fantastisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:17 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[ afbeelding ]
http://regio.tpo.nl/2016/(...)n-vanwege-aanslagen/
Jeetje, jij zit wel kort op het nieuws he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:17 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[ afbeelding ]
En wat was zijn tweet?quote:
Haha, censuur in nederland. Je mag dat niet zeggen hequote:
Tja, sommige mensen moeten ook wat uren buitenshuis maken en kunnen niet per seconde het nieuws na gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jeetje, jij zit wel kort op het nieuws he.
Wat had diegene getweet dan?quote:
Organisch plasticquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dit, absoluut! Als daar niks meer te halen valt, wordt het daar sowieso allemaal een stuk minder relevant, hoewel olie ook natuurlijk wel nodig is voor plastic en andere doeleinden.
Gewoon die politie-agenten keihard uitlachen. Wat willen ze doen? Arresteren om vrijheid van meningsuiting?quote:
quote:
twitter:IvarMol twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:11:39Hoe geef je nog les als er in je klas door moslim kinderen geapplaudisseerd wordt? #aanslagen #zaventem reageer retweet
Herkenbaar. In 1998, het eerste jaar dat ik mocht stemmen, stemde ik ook SP. Dat jarenlang gedaan, was zelfs lid van deze partij. Nu ben ik vastberaden PVV te stemmen, bij gebrek aan een nog rechtser alternatief als een NPD in Duitslandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:16 schreef starla het volgende:
[..]
Komt nogal raar over idd, hoewel er helemaal niets mis is met 'van gedachten veranderen' of 'wijzer worden met de jaren'.
15 jaar geleden stemde ik SP
Tot en met 6 jaar geleden stemde ik VVD
Sindsdien stem ik blanco
Wie zei ook alweer iets in deze trant: een mens is een collage van verschillende persoonlijkheden?
Zo'n radicale ommekeer maken die hij maakte is wel redelijk bijzonder te noemen, maar niet per definitie hypocriet of huichelarij.
Gemaakt van de lever of de darmen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Organisch plastic. Wel iets duurder maarja.
Zullen ze vanavond nog molenbeek afzetten?
Vind jij dat moslims voldoende doen om het terreur uit eigen hoek te bestrijden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie? Als je moslim bent kun je kennelijk niets goed doen. Zeg je niks dan is het niet goed, en als je de aanslagen veroordeelt en je medeleven toont is het ook niet goed.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijke_aanslag__.html
quote:
twitter:IvarMol twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:11:39Hoe geef je nog les als er in je klas door moslim kinderen geapplaudisseerd wordt? #aanslagen #zaventem reageer retweet
Vond het al een 'verdachte tweet'. Héél toevallig de dochter van een redactrice van Pauw. Ja, toevallig hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:17 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[ afbeelding ]
Vragen waarom ze dit doen....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:21 schreef TheJanitor het volgende:
Hij had getweet dat hij zich afvroeg wat je moest doen als je voor een klas stond met moslimkinderen die voor de aanslag klapten. Ofzo.
Ik denk dat hij dit gewoon verzint.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit gewoon verzint.
Was een wijze man die iets heeft gedaan in WOII die zei:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:16 schreef starla het volgende:
[..]
Komt nogal raar over idd, hoewel er helemaal niets mis is met 'van gedachten veranderen' of 'wijzer worden met de jaren'.
15 jaar geleden stemde ik SP
Tot en met 6 jaar geleden stemde ik VVD
Sindsdien stem ik blanco
Wie zei ook alweer iets in deze trant: een mens is een collage van verschillende persoonlijkheden?
Zo'n radicale ommekeer maken die hij maakte is wel redelijk bijzonder te noemen, maar niet per definitie hypocriet of huichelarij.
Ik weet het zeker, het is een inside job... hier hebben moslims niks mee te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit gewoon verzint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |