weetje dat ik toevalig net buiten ook zo'n alarm hoorde!quote:
haha ja hoor alsof dat helptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Wel verminderen als hij eenmaal aan de macht is. Gewoon door simpelweg de grenzen dicht te gooien en meer aan radicalisatie te doen.
Wat gaat Wilders precies aan 'radicalisatie' doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Wel verminderen als hij eenmaal aan de macht is. Gewoon door simpelweg de grenzen dicht te gooien en meer aan radicalisatie te doen.
Ja radicalisatie en polarisatie gaat het probleem oplossen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Wel verminderen als hij eenmaal aan de macht is. Gewoon door simpelweg de grenzen dicht te gooien en meer aan radicalisatie doen.
Dat is een tweet van een uur geleden...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:55:39Live - 'Concrete terreurdreiging bij universiteitscampus Etterbeek in #Brussel. Studenten moeten naar binnen.' https://t.co/rHtRrt0tQZ reageer retweet
Goeie inhoudelijke reactie man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:48 schreef tfors het volgende:
[..]
Je hebt wel weinig vertrouwen in de Westerse wereld. Volgens mij lees je te veel Arabische propaganda.
Wij hebben hier ook al verschillende luchtalarms gehoordquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:48 schreef matthias24 het volgende:
[..]
weetje dat ik toevalig net buiten ook zo'n alarm hoorde!
twitter:quotevanvandaag twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:27:55'Ik heb nog geen idee wie hier achter zit.' Jesse Klaver @NPORadio1 #brussel reageer retweet
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ation-Maalbeek.dhtmlquote:"Nog steeds mensen geblokkeerd in metrostation Maalbeek"
In metrostation Maalbeek zitten nog steeds mensen geblokkeerd. Dat zegt minister van Volksgezondheid Maggie De Block. De zwaargewonde slachtoffers die werden weggevoerd uit de metro hebben voornamelijk brandwonden. De minister vreest dat het aantal doden nog kan oplopen.
De slachtoffers uit de Brusselse metro zijn voornamelijk naar Brusselse ziekenhuizen en naar het brandwondencentrum van Neder-Over-Heembeek gebracht. Voor de slachtoffers die op Brussels Airport vielen, springen ziekenhuizen uit nagenoeg alle Vlaamse provincies bij.
"Identificatie is op dit moment geen prioriteit", is te horen bij De Block. "Eerst moeten alle slachtoffers verzorgd worden."
"Onze ziekenhuizen kunnen dit aan"
"Onze ziekenhuizen kunnen dit aan. Na de aanslagen van Parijs zijn er noodplannen opgesteld en is er veel geoefend", klinkt het bij het kabinet van minister van Volksgezondheid Maggie De Block.
Op Brussels Airport zijn inmiddels alle gewonden geëvacueerd naar ziekenhuizen in onder meer de provincies Vlaams-Brabant, Limburg, Antwerpen en Oost-Vlaanderen. De medische noodpost op de luchthaven is weer gesloten.
Operaties uitgesteld
In de betrokken ziekenhuizen, onder andere het UZA, het Heilig Hart in Tienen en het UZ Brussel, zijn veel geplande operaties uitgesteld om ruimte te maken voor de slachtoffers van de aanslagen.
Voorlopig kan ons land de toestand medisch gezien aan zonder buitenlandse hulp. "Frankrijk heeft 10 MUG's en twee helikopters aangeboden, maar die hebben we nog niet nodig gehad", aldus het kabinet-De Block.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Wel als je alle ook maar enigszins radicaliserende moslims het land uit zet.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
twitter:quotevanvandaag twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:27:55'Ik heb nog geen idee wie hier achter zit.' Jesse Klaver @NPORadio1 #brussel reageer retweet
maar het zou wel helpen. beter dan de situatie waar we nu in zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja radicalisatie en polarisatie gaat het probleem oplossen.
Ik denk eerder dat je nog meer moslims en migranten in het algemeen van je vervreemd en haat aanwakkert.
Hoe dan ook, een aanslag in Nederland zal er vroeg of laat wel van komen vrees ik. Met of zonder Wilders. Terroristische aanslagen zijn niet altijd te voorkomen, al bouw je een hek om Nederland en voer je een Orwelliaans regime in.
Ik hoorde net de visboer galmen. Kalifaat komt dichtbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:48 schreef matthias24 het volgende:
[..]
weetje dat ik toevalig net buiten ook zo'n alarm hoorde!
Was Wilders voor of tegen de invasie van Irak om IS te creeeren?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war. Zonder Wilders zal dit land nog verder de tyfus ingeholpen worden. Als er niet snel wat gebeurt gaan we praktijken zoals Parijs en Brussel ook hier krijgen.
Mijn god. Zo'n wolkenridder zal ooit maar aan de macht komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
het is afgelastquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:30 schreef sp3c het volgende:
De finale van de ijshockey Beneliga gaat iig gewoon door vanavond mensen
Go Flyers!!
tuurlijk, maar dan ga je er dus vanuit dat je ze allemaal in beeld hebt en allemaal uit kan zetten... dat is een illusie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Wel als je alle ook maar enigszins radicaliserende moslims het land uit zet.
Precies, want de Al Capone's van deze wereld bestaan nu ook nog1!11!1quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Alle kartelleden zullen dan direct brave burgers worden.
Legaliseren!!!!![]()
![]()
![]()
een boze reaguurder van nujij.nl heeft vast een bommelding gedaan nadat zijn reactie verwijderd isquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:48 schreef Infection het volgende:
NU.nl heeft moelijkheden met laden. Tijdens de ontruiming ook een stekkertje losgetrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |