Ik zou een rechtzaak aanspannen. ID kan je ook in de trein checkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef Woods het volgende:
Op rtlz nu
Je wordt zomaar uit ds trein afgevoerd en je te registreren
Ik zou maar geen verdachte pakketjes meenemen als ik jou wasquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Tijdens de aanslagen van 9/11 moest ik ook keihard lachen, op de basisschool. Als kind besef je totaal niet wat er speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Nederland is een heel ander land dan Belgie of Frankrijk, wij hebben ook onze probleemwijken en probleemgroepen maar ons sociaal beleid en integratiebeleid, al laat het meer dan voldoende de Wensen over, is veel beter dan in de bovengenoemde landen. De Sociale Controle in Nederland is veel groter, maakt dat het dan onmogelijk voor een Nederlandse Moslim om een aanslag te plegen nee natuurlijk niet, maar ten eerste is de bereidheid om Nederland te treffen minder groot onder Nederlandse Moslims, en ten tweede is het gewoon moeilijker voor ze, zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Er moeten nog vele aanslagen volgen voordat mensen het in Nederland ook allemaal snappen
Wel. Mannen raken er hartstikke gefrustreerd van dat leuke meisjes zich bedekken en die frustraties kunnen ze niet kwijt tot ze trouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat lijkt mij alleen maar onnodige symbool politiek. Vrouwen met hoofddoekjes zijn nou niet echt direct een oorzaak van aanslagen.
Nou ik niet hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tijdens de aanslagen van 9/11 moest ik ook keihard lachen, op de basisschool. Als kind besef je totaal niet wat er speelt.
Misschien moeten we fundamentalistische clubjes meer subsidie geven, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:05 schreef Fer het volgende:
[..]
Iedere vorm van repressie zal het extremisme aanwakkeren.
Belgie heeft gewoon jarenlang lopen slapen en nu stapelen alle problemen van de afgelopen jaren zich in een keer op. Nederland is op dit moment bijna het enige west Europese land dat nog neer aanslag heeft meegemaakt, dat komt waarschijnlijk ook omdat Nederland meer controle heeft op de achterstandswijken in de grote steden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Nou........., maar zonder gekheid, de onrust in het Midden-Oosten is natuurlijk onmiskenbaar verbonden met dit soort aanslagen, en wat gewoon klopt is dat in veel Europese steden Moslims de negeerde onderlaag vormen. Het staat los van de vraag waarom ze er zijn, en waarom met zo veel, maar de zaak dat de Belgische regering zo lang niets met wijken als Molenbeek heeft gedaan, of de Franse politiek met hun achterwijken, dat is gewoon vragen om problemen en de onrust in het Midden-Oosten is vervolgens iets wat dit soort lui dan gebruiken.
Die had ze wel verjaagd door pang pang te roepenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef BlackLining het volgende:
PechtoldAlsof er nog niet genoeg ellende op TV is geweest vandaag.
Dat maakt weinig uit als terroristen gewoon vrolijk met de auto vanuit Molenbeek naar A'dam kunnen rijden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:15 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Nederland is een heel ander land dan Belgie of Frankrijk, wij hebben ook onze probleemwijken en probleemgroepen maar ons sociaal beleid en integratiebeleid, al laat het meer dan voldoende de Wensen over, is veel beter dan in de bovengenoemde landen. De Sociale Controle in Nederland is veel groter, maakt dat het dan onmogelijk voor een Nederlandse Moslim om een aanslag te plegen nee natuurlijk niet, maar ten eerste is de bereidheid om Nederland te treffen minder groot onder Nederlandse Moslims, en ten tweede is het gewoon moeilijker voor ze, zo.
ja dus gaan we die leuke meisjes straffenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:16 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Wel. Mannen raken er hartstikke gefrustreerd van dat leuke meisjes zich bedekken en die frustraties kunnen ze niet kwijt tot ze trouwen.![]()
[ afbeelding ]
quote:PVV: beperk personeel islamlanden op vliegveld
16 min geleden
DEN HAAG - Mensen met een nationaliteit van een islamitisch land mogen niet meer werkzaam zijn op beveiligde delen en in zenuwcentra van Nederlandse luchthavens. Dat wil de PVV, die daarmee reageert op de bloedige aanslagen op onder meer de internationale luchthaven van Brussel.
PVV-Tweede Kamerlid Dion Graus verwijst dinsdag naar waarschuwingen van Belgische veiligheidsdiensten. Daaruit zou blijken dat meerdere (oud-)werknemers van Brussel Airport jihadstrijders of -voorstanders blijken te zijn.
Graus wijst er ook op dat zich op Schiphol een islamitische gebedsruimte bevindt in het hart van de luchthaven, vanwaar koffers naar de vliegtuigen worden getransporteerd. Hij vindt dat „dit soort onveilige situaties op Nederlandse vliegvelden waar mogelijk voorkomen dient te worden”.
Mee eens, maar het gaat nooit lukken dat tegen te houden; een paar politici kunnen het misschien wel willen tegenhouden, maar om er landelijk iets mee te doen moet je echt wel heel veel steun krijgen. Dan is er nog zoiets als de grondwet, en DAN heb je Europa ook nog eens in je nek hijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens. ik vind dat daar eens een einde aan moet komen. we moeten dit zien als een waarschuwing! en we moeten ons afvragen of het wel verstandig is om steeds meer van deze mensen hier naartoe te halen.
Als het dan geen Mo of Ali is is het wel een Ryan of Winstonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:johnvandertol twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:05:47Gebeurtenissen op Amsterdam CS staan los van aanslagen in België, meldt de politie zojuist. Eén verdachte aangehouden #amsterdam reageer retweet
Verschil met middelbare schoolquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tijdens de aanslagen van 9/11 moest ik ook keihard lachen, op de basisschool. Als kind besef je totaal niet wat er speelt.
of een keer stoppen met dat halfzachte gedoe en de fluwelen handschoentjes uittrekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:17 schreef PSVCL het volgende:
msshien moet de navo stoppen met bommen gooien
Dan komen ze de boel ook nog wel opblazen hoor, het wemelt in West-Europa van de heidenen en dat vinden ze stom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:17 schreef PSVCL het volgende:
msshien moet de navo stoppen met bommen gooien
Dit dus, full on brandbommen op ISISquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
of een keer stoppen met dat halfzachte gedoe en de fluwelen handschoentjes uittrekken
Idd, als ze net zo weinig geven om burgerslachtoffers als de vijand zou er daar weinig meer over zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
of een keer stoppen met dat halfzachte gedoe en de fluwelen handschoentjes uittrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |