Hoe harder "we" terugslaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies. Het is een illusie om te denken dat terrorisme gestopt kan worden.
Hoeveel vrijheid we ook inleveren, hoeveel repressie we ook gaan toepassen en hoe hard we ook gaan optreden, terrorisme is niet te stoppen.
Sterker nog; hoe harder we optreden, hoe harder we terugslaan, hoe waarschijnlijker het is dat terrorisme in stand wordt gehouden.
Men had het over in ieder geval 4 man die ontkomen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:46 schreef TLC het volgende:
Weten ze al hoeveel daders er betrokken waren bij deze aanslagen ??
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
NOS meldt één aanhouding op station Hoofddorp.
Waar is die ene user gebleven die lunchen was? Verdacht...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mensen in kantoren en gebouwen rondom station hoofddorp moeten wegblijven bij het raam.
Wie zegt dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Needless to say, volgende treinstation na Hoofddorp is Schiphol.
/Capt Obvious
Bron?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:47 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Men had het over in ieder geval 4 man die ontkomen zijn.
Ja, een paar uur na de aanslagen is het onderzoek afgerond.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:46 schreef TLC het volgende:
Weten ze al hoeveel daders er betrokken waren bij deze aanslagen ??
Sorry dat ik je corrigeer, maar in Brussel spreken ze Frans en Nederlands. Ik woon er namelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
sorry dat ik je corigeer maar in brussel spreken ze frans.
Brussel is tweetaligquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
sorry dat ik je corigeer maar in brussel spreken ze frans.
omg! nee dat zou toch niet waar zijn!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar is die ene user gebleven die lunchen was? Verdacht...
Zeker om te voorkomen dat ze gaan lopen berichten over sluipschutters op daken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:47 schreef MrBadGuy het volgende:
nu.nl's hoofdkantoor zit in Hoofddorp en ze moeten uit de buurt van hun ramen blijven
In theorie wel ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:48 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Sorry dat ik je corrigeer, maar in Brussel spreken ze Frans en Nederlands. Ik woon er namelijk.
Maakt het alleen allemaal niet simpeler om dingen te coördineren.
4-talig toch? Frans, Vlaams en Nederlands en Arabisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |