Je gaat dit sowieso niet tegenhouden. Als mensen bereid zijn om te sterven, dan kun je daar geen maatregelen tegen nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit. Was ook al ten tijden van het Bataclan een puntje. Mensen opperen om zo'n beetje een full body scan te doen voor je zo'n zaal in mag. Gevolg? Enorme rijen vóór de zaal, en dus weer easy peasy daar met je rugzakje of bomgordel tussen te gaan staan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kan Abseslam vanuit zijn cel contact gehad hebben met deze groep?
Rtlz zegt ditquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Nee. Als hij al in een cel zit tenminste, een beetje 'bijzondere verhoortechniek' gaat stukken verder dan iemand in een celletje stoppen.
[sherlockmodus]Justitie kwam naar buiten met de opmerking dat hij wilde praten in ruil voor strafvermindering. Dat bracht sommige terroristen in het nauw en besloten hun verdere voorbereidingen op te schorten en gelijk tot actie over te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
RTL Z gaat over op speculatie;
Kan Abseslam vanuit zijn cel contact gehad hebben met deze groep?
rtlz bericht het eerder dan de nosquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef Jopie78 het volgende:
Poederbrief bezorgd bij de NOS - nu op RTLz
Was toen ook wel heel irritant. Extreem lang wachten voordat je eindelijk bij The Prodigy naar binnen kon en daardoor een deel van Public Enemy gemist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit. Was ook al ten tijden van het Bataclan een puntje. Mensen opperen om zo'n beetje een full body scan te doen voor je zo'n zaal in mag. Gevolg? Enorme rijen vóór de zaal, en dus weer easy peasy daar met je rugzakje of bomgordel tussen te gaan staan.
welkomquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben er nu ook om me op te winden over alles.
ja maar bespreken is toch heel wat anders dan zaathaaien? ik bedoel we zijn gewoon ff aan het vergaderen hiero toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Want de feiten worden hier besproken, DUS is het haatzaaien!
Als Kuifje nog leefde was dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:30 schreef RipCity het volgende:
Friggin Kuifjehttp://www.buzzfeed.com/r(...)term=4ldqpgm#4ldqpgm
Snuivuhquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef Jopie78 het volgende:
Poederbrief bezorgd bij de NOS - nu op RTLz
Precies, je doet er niks aan. In Seoul hebben ze na de aanslagen met gifgas in Tokyo overal gasmaskers neergegooid, beetje jammer dat er +- 100.000 gasmaskers zijn voor +-6 miljoen reizigers in de spits.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een oplossing voor. In China heb je controle VOOR je het treinstation in gaat bijvoorbeeld, met als resultaat dat er daar ook weer rijen ontstaan, wat weer een goed doelwit is....
Precies. Het is een illusie om te denken dat terrorisme gestopt kan worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je gaat dit sowieso niet tegenhouden. Als mensen bereid zijn om te sterven, dan kun je daar geen maatregelen tegen nemen.
Ja lekker ongekleurde bron ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef maryen65 het volgende:
Ook fijn: hoofd Oekraïense inlichtingendienst 'sluit niet uit' dat Rusland betrokken is bij aanslagen in #Brussel http://www.rbc.ru/rbcfreenews/56f1161a9a7947151023a831 …
https://twitter.com/StevenDerix/status/712241418916524032
Als ze het maar niet hebben opgesnoven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik kijk NOS maar zie en hoor niks over poederbrief
Er wordt gekeken of de bommen wel aan de Europese richtlijnen voor veiligheid voldoen (KEMA-KEUR) en de bezitter een geldig paspoort heeft. Blijkbaar was dat wel het geval.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe komen deze bommen eigenlijk langs de controle?
Was wel het eerste waar ik aan dacht. Hoop toevalligheden. En idd dat laatste.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[sherlockmodus]Justitie kwam naar buiten met de opmerking dat hij wilde praten in ruil voor strafvermindering. Dat bracht sommige terroristen in het nauw en besloten hun verdere voorbereidingen op te schorten en gelijk tot actie over te gaan.
Deze hypothese wordt gestaafd met het geringe aantal slachtoffers dat is gemaakt.
[/sherlockmodus]
Zo, mijn aluhoedje kan weer af. Ik ben benieuwd over een dag of 30 wat hier waar van blijkt te zijn.
Je zal niet alle reizigers treffen, prima dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Precies, je doet er niks aan. In Seoul hebben ze na de aanslagen met gifgas in Tokyo overal gasmaskers neergegooid, beetje jammer dat er +- 100.000 gasmaskers zijn voor +-6 miljoen reizigers in de spits.
twitter:K_JG1992 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:38:56Great photo taken by @Grulovic. Refugee in Greece holds up a sign that says 'sorry for Brussels' https://t.co/ZZZQJ5e9QP reageer retweet
Die zijn nog steeds dat filmpje van 3 uur geleden aan het loopen. Toch wel mooi, dat als er bij de NOS een poederbrief langskomt, dat we dat dan van RTL moeten vernemenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik kijk NOS maar zie en hoor niks over poederbrief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |