Niets voor Bo, deze staat veel te hoog op de wielenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:43 schreef Alfisti het volgende:
Las net het blog van Alex over de Sbarro Challenge en toen schoot mij te binnen dat ik het met iemand had over een ander Sbarrro project: De Alfa 155 SW.
http://sbarro.perso.neuf.(...)wagon/alfa155gb.html
je koopt te veel luiers onlinequote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:37 schreef lipje het volgende:
Probeert Fristi ons niet iets te vertellen met dit project?
[ afbeelding ]
En deze reclame
wij zijn uit de luierfasequote:
Ga je ook Trabant rijden? Hoef je alleen maar mengsmering te tankenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onze grasmaaiers staan klaar voor de ijzerboer en we hebben zo een aangeschaft![]()
![]()
Been there, done thatquote:Op zondag 27 maart 2016 00:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga je ook Trabant rijden? Hoef je alleen maar mengsmering te tanken
Ik vind kinderen heel leukquote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:37 schreef lipje het volgende:
Probeert Fristi ons niet iets te vertellen met dit project?
[ afbeelding ]
En deze reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2016 15:20:06 ]
dat stond in V&Aquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom was dat topic in KEL dan dat je luiers voor volwassenen zocht?
die ligt voor 6 maanden bij de klokkenmakerquote:
Tijd om die klokkenmaker te ontslaan me dunkt.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:21 schreef lipje het volgende:
[..]
die ligt voor 6 maanden bij de klokkenmaker
ga naar je nest manquote:
daar lig ik al inquote:
ik ga verder op de bankquote:
hier af en toe een zonnetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |