Het is nu nog lang niet zo hoog als het toen was, en toen kon ik er nog met een grasmaaier doorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan heb je meer hier aan dan aan een verticuteerder
[ afbeelding ]
Het is meer het hele gebied boven de grond waar ik liever iets heb zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
mos ligt wel lekker zacht tijdens het sleutelen
Als je die op een zaterdag of zondag ophaalt help ik je wel met slopenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is meer het hele gebied boven de grond waar ik liever iets heb zitten![]()
Zoiets zou wel tof zijn om neer te plempen, maar die platen passen nét niet in m'n Fiat
Onze achterbuurman heeft ook zo'n tokkieloods in zijn tuin getieft.. zijn we mooi klaar mee. Nu effe wachten tot de autowrakken opgestapeld worden tot boven de schuttingquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is meer het hele gebied boven de grond waar ik liever iets heb zitten![]()
Zoiets zou wel tof zijn om neer te plempen, maar die platen passen nét niet in m'n Fiat
Op zich is het ook maar 20km bij mij vandaanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je die op een zaterdag of zondag ophaalt help ik je wel met slopenOpzichte kun je voor twee bankies dat ding wel een mooi eindje weg laten brengen toch?
Mijn linkerbuurman heeft zelf al twee tokkieschuren staan, rechts en achter mijn tuin staan bomen van een meter of 10 (en rechts zit ook nog eens de achterkant van een supermarktje). Ding zelf zal niemand echt pijn doen aan het oog verwacht ik zoquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onze achterbuurman heeft ook zo'n tokkieloods in zijn tuin getieft.. zijn we mooi klaar mee. Nu effe wachten tot de autowrakken opgestapeld worden tot boven de schutting
Oh dan moet het helemaal lukken voor dat geld. BE combi huren met open oplegger of transportbedrijf vragen of ze zoiets op een zaterdagje even wil doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich is het ook maar 20km bij mij vandaanMaar ik heb geen idee bij wie ik dan zou moeten wezen voor het transport
Ah ja ok, als het mode is in de buurt maakt het niet uitquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mijn linkerbuurman heeft zelf al twee tokkieschuren staan, rechts en achter mijn tuin staan bomen van een meter of 10 (en rechts zit ook nog eens de achterkant van een supermarktje). Ding zelf zal niemand echt pijn doen aan het oog verwacht ik zo
Ik houd marktplaats al een tijdje in de gaten. Her en der worden ook de gewone 6x3 schuren wel eens aangeboden voor (bijna) gratis, als ze snel weg moeten. Maar die zijn al praktisch weg voordat ze geplaatst zijn bij wijze van...
Precies. Wel altijd zorgen dat de jouwe groter is als die van de buurmanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ja ok, als het mode is in de buurt maakt het niet uit
Ik ben volgens mij de enige in de straat die géén garage/grote schuur heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ja ok, als het mode is in de buurt maakt het niet uit
Onze grasmaaiers staan klaar voor de ijzerboer en we hebben zo een aangeschaftquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan heb je meer hier aan dan aan een verticuteerder
[ afbeelding ]
Ga eens bij een loodsenbouwer langs, die hebben vaak partijtjes sandwich panelen met en deukje of een dingetje. houten skeletje maken, dan schroef je die panelen er zo tegenaan.. dubbelwandig, geisoleerd en superstevig. Beter als van die favela-golfplaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige in de straat die géén garage/grote schuur heeft![]()
Al denk ik niet dat dit ding gaat werken - waarschijnlijk ook al verkocht begreep ik. Ik zit mij nu af te vragen of zelf iets in elkaar zetten nog een optie is, zeker als ik kijk hoeveel zo'n goedkope partytent nog kon hebben. Skelet moet wel lukken voor niet teveel geld, dak en wanden zijn de kosten volgens mij. Al hoeft het ook niet 40 jaar te blijven staan.
Autowrakken laten opstapelen is een stuk lastiger geworden sinds je de boel zelf niet meer mag slopenHoewel ik sinds een maandje wel een auto erbij heb
Als je toch in die regio kijkt (daar woon ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich is het ook maar 20km bij mij vandaanMaar ik heb geen idee bij wie ik dan zou moeten wezen voor het transport, ik heb nooit zo van dat soort connecties
En anders deze beste man ookquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als je toch in die regio kijkt (daar woon ik ook)
Deze heeft ook B keus sandwichplaten http://www.beuker-productie.nl/aanbod.php
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:43 schreef Alfisti het volgende:
Las net het blog van Alex over de Sbarro Challenge en toen schoot mij te binnen dat ik het met iemand had over een ander Sbarrro project: De Alfa 155 SW.
http://sbarro.perso.neuf.(...)wagon/alfa155gb.html
Niets voor Bo, deze staat veel te hoog op de wielenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:43 schreef Alfisti het volgende:
Las net het blog van Alex over de Sbarro Challenge en toen schoot mij te binnen dat ik het met iemand had over een ander Sbarrro project: De Alfa 155 SW.
http://sbarro.perso.neuf.(...)wagon/alfa155gb.html
je koopt te veel luiers onlinequote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:37 schreef lipje het volgende:
Probeert Fristi ons niet iets te vertellen met dit project?
[ afbeelding ]
En deze reclame
wij zijn uit de luierfasequote:
Ga je ook Trabant rijden? Hoef je alleen maar mengsmering te tankenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onze grasmaaiers staan klaar voor de ijzerboer en we hebben zo een aangeschaft![]()
![]()
Been there, done thatquote:Op zondag 27 maart 2016 00:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga je ook Trabant rijden? Hoef je alleen maar mengsmering te tanken
Ik vind kinderen heel leukquote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:37 schreef lipje het volgende:
Probeert Fristi ons niet iets te vertellen met dit project?
[ afbeelding ]
En deze reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2016 15:20:06 ]
dat stond in V&Aquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom was dat topic in KEL dan dat je luiers voor volwassenen zocht?
die ligt voor 6 maanden bij de klokkenmakerquote:
Tijd om die klokkenmaker te ontslaan me dunkt.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:21 schreef lipje het volgende:
[..]
die ligt voor 6 maanden bij de klokkenmaker
ga naar je nest manquote:
daar lig ik al inquote:
ik ga verder op de bankquote:
hier af en toe een zonnetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |