Kan ook zonder controle natuurlijk. Je kan ook iedereen 24/7 controleren maar als er dan alleen gelet wordt op illegale donwloaders dan heeft het alsnog weinig zin natuurlijk. Het moet wel allemaal op elkaar aansluiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:46 schreef tfors het volgende:
[..]
Nee, maar wel extremisten het land uitschoppen of vastzetten.
word.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan wordt je op een ander vliegveld afgezet en waarschijnlijk hoor je pas op de grond wat er in Brussel is gebeurd.
Kun jij niet gewoon mooi zijn en niet te veel je kop in het zand steken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet nog niets over deze daders.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste de film nog afkijken.
Wat zal pechtold zeggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:wouterdewinther twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:46:54Spoedoverleg betrokken bewindslieden NL kabinet om 10.15 #Telegraaf reageer retweet
stem voor het verdrag.quote:
Iedereen leest ook maar wat die wil lezen hè. Dat het waarschijnlijk fundi moslims zijn ontken ik nergens hoor, geen zorgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef tfors het volgende:
[..]
Sorry maar ben je serieus of ben je echt koningin van naïeviteit?
Ik weet ook al dat het morgen 23 maart zal zijn. Knap he? Wel een leuk leven als alles een verrassing is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh je weet al dat ze uit Molenbeek komen?Knap zeg.
Wanhopigen gok ikquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet nog niets over deze daders.
Klaver heeft al aangegeven dat we júist nu moeten voorkomen dat groepen nog verder uit elkaar worden gedreven.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:48 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon mooi zijn en niet te veel je kop in het zand steken?
Wat, gezien het gebruik van 4 bommen, nog veel erger had kunnen zijn.quote:
twitter:afneil twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:42:41New reports, sourced to Brussels fire service, four metro stations under attack. Belgian capital under terrorist onslaught multiple fronts reageer retweet
Een derde wereldoorlog lijkt jou wel een goed idee ja?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
mwah, op het hoogte punt waren het enkele miljoenen in europa. Best vergelijkbaar met de hoeveelheid moslims in Europa nu. Je verbiedt ook niet de islam, het mag alleen niet meer uitgedragen worden, de koran word niet meer verkocht, en er word voor gewaarschuwd. Mochten andere landen gaan klagen, wat uncut footage doorsturen van parijs en brussel doorsturen, met de mededeling: als jullie dit kunnen voorkomen, dan is islam weer welkom.
En waar zit bewezen een hele troep van die soort? Niet in Molenbeek?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen leest ook maar wat die wil lezen hè. Dat het waarschijnlijk fundi moslims zijn ontken ik nergens hoor, geen zorgen.
Pas bij 15 doden mag dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef belanov het volgende:
Even iets relevants: kan ik m'n facebook-profielfoto al verrijken met een Belgisch vlaggetje inmiddels?
#thoughtsandprayersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef belanov het volgende:
Even iets relevants: kan ik m'n facebook-profielfoto al verrijken met een Belgisch vlaggetje inmiddels?
We weten nog niet alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat, gezien het gebruik van 4 bommen, nog veel erger had kunnen zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef LelijKnap het volgende:
Importeer islam, importeer jihadisme. De verantwoordelijkheid ligt bij alle ontkenners en goedpraters.
13 doden is alleen op Zaventem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat, gezien het gebruik van 4 bommen, nog veel erger had kunnen zijn.
Dat niet iedereen pro speculeren is terwijl dit gewoon nog gaande is kan jij niet bevatten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef tfors het volgende:
[..]
Sorry maar ben je serieus of ben je echt koningin van naïeviteit?
Het is zeldzaam, maar hij zegt iets verstandigs nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klaver heeft al aangegeven dat we júist nu moeten voorkomen dat groepen nog verder uit elkaar worden gedreven.
Jij bent een held!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We weten de context niet, maar ik ben arts, ik zou toch ergens anders mee bezig zijn en die hug voor later bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt dit leuk?quote:
Waarom citeert hij mijn post dan, druivenplukker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je daar in zitten om iets te mogen zeggen?
Bij elkaar 17 geteld, las ik op tweet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:50 schreef Wimperkruller het volgende:
Hoeveel doden zijn er nou? 1, 11 of 13? Vaag nieuws steeds.
Geen bewindslid, maar die zal (net als de bewindlieden) zeggen dat dit niks met de 'gewone' islam te maken heeft, dat we gewoon door moeten gaan met de islam te importeren en dat iedereen die anders beweert extremisten zijn.quote:
En niet te vergeten al die zingende ontvangstcomitésquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Inderdaad. De firma Rutte - Samsom heeft straks ook bloed aan de handen.
Nee , maar wel in den haag en ongetwijfeld dat de nos wat 2e kamer politici vragen gaat stellen.quote:
Dat zijn de ergste.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En niet te vergeten al die zingende ontvangstcomités
Vluchtelingen zijn migranten. En het is geen integratievraagstuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou? Aanslagen worden meestal gepleegd door (vaak kinderen van) migranten. Het is veel meer een integratievraagstuk dan een vluchtelingenvraagstuk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Even huggen....
Ook dit snap ik wel hoor. Als je je partner of familielid terugvind dan knuffel je die even omdat je blij bent dat ze nog leven. Ik denk niet dat die man compleet genegeerd wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
Ik volg een twitterlijst met Tweede Kamerleden. Daar reageren de meeste mensen ook snel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee , maar wel in den haag en ongetwijfeld dat de nos wat 2e kamer politici vragen gaat stellen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat niet iedereen pro speculeren is terwijl dit gewoon nog gaande is kan jij niet bevatten?
Vind de actualiteiten over de huidige situatie daar momenteel veel belangrijker.
suicide by cop, zo snel krijg je dan je 72 maagden.quote:
Voor deze verwarde lieve jongens...quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:52 schreef karton2 het volgende:
[..]
"we mogen dit niet teveel opblazen, want dit straalt slecht uit op de islam en werkt in het voordeel van Wilders"
twitter:GoedeleWachters twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:44:26Bevestigd: luchthaven: 2 aanslagen waarvan 1 zelfmoordaanslag. Zeker 13 doden en 35 zwaar gewonden. reageer retweet
Bron?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:52 schreef maryen65 het volgende:
Bevestigd: luchthaven: 2 aanslagen waarvan 1 zelfmoordaanslag. Zeker 13 doden en 35 zwaar gewonden.
Eerder bagatelliserenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:51 schreef BlackLining het volgende:
Godmanmanman wat een puinhoop weer. En vanavond bij Pauw weer met zijn allen verontwaardigd doen.
twitter:RudiVranckx twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:36:09Ook luchthaven van Rome gesloten. Uit voorzorg. /// #Rome airport closed. Precaution measure reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |