quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Even huggen....
Ook dit snap ik wel hoor. Als je je partner of familielid terugvind dan knuffel je die even omdat je blij bent dat ze nog leven. Ik denk niet dat die man compleet genegeerd wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
Ik volg een twitterlijst met Tweede Kamerleden. Daar reageren de meeste mensen ook snel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee , maar wel in den haag en ongetwijfeld dat de nos wat 2e kamer politici vragen gaat stellen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat niet iedereen pro speculeren is terwijl dit gewoon nog gaande is kan jij niet bevatten?
Vind de actualiteiten over de huidige situatie daar momenteel veel belangrijker.
suicide by cop, zo snel krijg je dan je 72 maagden.quote:
Voor deze verwarde lieve jongens...quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:52 schreef karton2 het volgende:
[..]
"we mogen dit niet teveel opblazen, want dit straalt slecht uit op de islam en werkt in het voordeel van Wilders"
twitter:GoedeleWachters twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:44:26Bevestigd: luchthaven: 2 aanslagen waarvan 1 zelfmoordaanslag. Zeker 13 doden en 35 zwaar gewonden. reageer retweet
Bron?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:52 schreef maryen65 het volgende:
Bevestigd: luchthaven: 2 aanslagen waarvan 1 zelfmoordaanslag. Zeker 13 doden en 35 zwaar gewonden.
Eerder bagatelliserenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:51 schreef BlackLining het volgende:
Godmanmanman wat een puinhoop weer. En vanavond bij Pauw weer met zijn allen verontwaardigd doen.
twitter:RudiVranckx twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:36:09Ook luchthaven van Rome gesloten. Uit voorzorg. /// #Rome airport closed. Precaution measure reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |