Dat niet iedereen pro speculeren is terwijl dit gewoon nog gaande is kan jij niet bevatten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef tfors het volgende:
[..]
Sorry maar ben je serieus of ben je echt koningin van naïeviteit?
Het is zeldzaam, maar hij zegt iets verstandigs nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klaver heeft al aangegeven dat we júist nu moeten voorkomen dat groepen nog verder uit elkaar worden gedreven.
Jij bent een held!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We weten de context niet, maar ik ben arts, ik zou toch ergens anders mee bezig zijn en die hug voor later bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt dit leuk?quote:
Waarom citeert hij mijn post dan, druivenplukker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je daar in zitten om iets te mogen zeggen?
Bij elkaar 17 geteld, las ik op tweet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:50 schreef Wimperkruller het volgende:
Hoeveel doden zijn er nou? 1, 11 of 13? Vaag nieuws steeds.
Geen bewindslid, maar die zal (net als de bewindlieden) zeggen dat dit niks met de 'gewone' islam te maken heeft, dat we gewoon door moeten gaan met de islam te importeren en dat iedereen die anders beweert extremisten zijn.quote:
En niet te vergeten al die zingende ontvangstcomitésquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Inderdaad. De firma Rutte - Samsom heeft straks ook bloed aan de handen.
Nee , maar wel in den haag en ongetwijfeld dat de nos wat 2e kamer politici vragen gaat stellen.quote:
Dat zijn de ergste.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En niet te vergeten al die zingende ontvangstcomités
Vluchtelingen zijn migranten. En het is geen integratievraagstuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou? Aanslagen worden meestal gepleegd door (vaak kinderen van) migranten. Het is veel meer een integratievraagstuk dan een vluchtelingenvraagstuk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Even huggen....
Ook dit snap ik wel hoor. Als je je partner of familielid terugvind dan knuffel je die even omdat je blij bent dat ze nog leven. Ik denk niet dat die man compleet genegeerd wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
Ik volg een twitterlijst met Tweede Kamerleden. Daar reageren de meeste mensen ook snel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee , maar wel in den haag en ongetwijfeld dat de nos wat 2e kamer politici vragen gaat stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |