Wat had je verwacht? Dat hij met een AK47 op de fiets stapt en naar Brussel gaat om te schieten op alles wat beweegt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Toe maar: waakzaamheid! Wat is hij toch stoer, die Rutte. Echt een man die van aanpakken weet.
Is dat een nieuwe explosie? Of een van die metro explosiesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef banaantjeEE het volgende:
De straat naast het gebouw van mijn broer in Europese Wijk vond een ontploffing plaats. Gelukkig alles oké. Collega kwam net toe met stof over heel het gezicht...
Staat van oorlog afkondigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten voorstellen, volgens jou?
"we zijn in oorlog"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
Ik wil geen politici zien die durven te zeggen dat ze geschokt zijn. Niet serieus te nemen dan.
Dit, wat namelijk ook kan: Dat die ene man de andere aan het helpen was, en dat ineens zijn vrouw voor hem staat. Even knuffelen en weer verder met de hulp..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
We missen hier dus zoooo de context. Net als bij die zakenman, trouwens
twitter:EmLemoine twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:57:17Conséquence à @Paris des attentats de #Bruxelles : périmètre bloqué autour de la Gare du Nord https://t.co/1Wo4ZVKQLk via @fs_tel #Belgique reageer retweet
De belgen zijn wel aan de beurt zeg, hebben ze die opgepakte terrorist al onder stroom gezet zodat hij gaat babbelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Brusselse media...
[ afbeelding ]
Nederland wordt totaal niet serieus genomen joh. Nog nooit een terreuraanslag gehad.quote:
Open lekker een eigen propaganda topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die is dan ook de enige die serieus is te nemen.
Met dezelfde oneliner?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die is dan ook de enige die serieus is te nemen.
Papparazi bij nieuwsfotos. ook daar is een markt voor. Want de fotos staan ook hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit, wat namelijk ook kan: Dat die ene man de andere aan het helpen was, en dat ineens zijn vrouw voor hem staat. Even knuffelen en weer verder met de hulp..
Snap dus ook niet zo goed wat je aan dit soort foto's hebt..
dit zijn jongens die opgegroeid zijn in Europaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanaf nu als West-Europa stoppen met de hele bemoeienis in het MO aub. Laat ze het daar lekker zelf uitzoeken. We snijden onszelf in de vingers.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben net wakker, kan iemand me even aangeven hoe 'ernstig' de losse aanslagen zijn?
twitter:wol twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:58:50Ook verscherpte veiligheidsmaatregelen op luchthaven Frankfurt, Duitslands grootste vliegveld https://t.co/wdJs6YLWPL reageer retweet
Das metro Kunst-Wet...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:57 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe explosie? Of een van die metro explosies
Jarenlang wegkijken en de etterende wond barst in alle hevigheid open.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:58 schreef hoas het volgende:
[..]
De belgen zijn wel aan de beurt zeg, hebben ze die opgepakte terrorist al onder stroom gezet zodat hij gaat babbelen?
Ernstig. Er kwamen meldingen binnen dat er geschoten wordt. Iemand meer bronnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben net wakker, kan iemand me even aangeven hoe 'ernstig' de losse aanslagen zijn?
Zaventem 2 bommen en mogelijk 10+ doden, metro aanslagen zijn nog onduidelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel is onduidelijk nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, want hoe meer de pleuris daar uitbreekt hoe meer van dit soort gedachtegoed onze kant op komt..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanaf nu als West-Europa stoppen met de hele bemoeienis in het MO aub. Laat ze het daar lekker zelf uitzoeken. We snijden onszelf in de vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |