Ik hoop niet dat deze mensen in NL zijn opgegroeit, België lijkt me realistischer. Maar dat het 1e, 2e of 3e generatie is boeit niet zoveel, we halen nu mensen binnen en in de toekomst geeft dit extra ellende. Die ellende kan binnen een jaar plaatsvinden, maar het kan ook 1 a 2 generaties duren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:27 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nja, zoiets. Alles beter dan dit soort aanslagen toch. Ik geloof dus niet dat het met instroom te maken heeft. Dit zijn gewoon gasten die in NL zijn opgegroeid.
Op naar de volgende aanslag dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Frutsel het volgende:
De daders lopen dus nog vrij rond want het lijkt geen zelfmoordterrorisme... fijn idee
Ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Weet je hoeveel discriminatie er momenteel is tegen deze bevolkingsgroep? Makkelijk te ronselen door de verkeerde mensen van een bepaalde ideologie.
Oppakken lijkt mij handiger dan uitzetten. Misschien kan er info uit hun geperst worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Er moet echt wat gaan gebeuren nu hoor, mensen die verdacht worden voor extremisme uitzetten.
Daar maak ik me ook zorgen om idd. Er is dus nog zeker een plan gaande....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Frutsel het volgende:
De daders lopen dus nog vrij rond want het lijkt geen zelfmoordterrorisme... fijn idee
Het netwerk ligt plat omdat iedereen familie en vrienden belt natuurlijk. Ze je telefoon uit zodat mensen die het nodig hebben kunnen bellen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Wij kunnen zelf niet telefoneren. Alles werd afgesloten =/
Het is ook goed mogelijk dat men nog bezig isquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou ze vast zetten. Uitzetten is wachten tot ze stiekem weer terug komen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Er moet echt wat gaan gebeuren nu hoor, mensen die verdacht worden voor extremisme uitzetten, opruimen, kutvolk
De advocaten lopen zich al warm om ze te verdedigen, mochten ze toevallig opgepakt worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Laten we er maar direct een totalitaire staat van maken met het schijnidee dat je met genoeg controle alles kunt voorkomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef tfors het volgende:
[..]
Jah, het is allemaal de schuld van de racisten.
Of misschien moeten we eens de wetten veranderen zodat we extremisten wel het land uit kunnen schoppen of 25 jaar achter de tralies zetten in plaats van zo veel mensen 24 uur moeten volgen dat het te veel is voor de veiligheidsdiensten en we niets kunnen doen.
EEN meldt twee bommen (vliegveld), en één zelfmoordaanslag (die was dus in Maalbeek)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Is dat zo? Bevinden zij zich niet onder die 11 doden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Klinkt inderdaad als geplaatste bommen in koffers e.d.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Even huggen....
We missen hier dus zoooo de context. Net als bij die zakenman, trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder angst dat hij echt ging babbelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Het kan wel wraak zijn dat het nú is gedaan, maar dit is toch echt al langer gepland lijkt mij. Tsja die terrorist kon immers ongestoord zijn gang gaan gedekt door de hele moslimwijk.
Inderdaad, niets doen is beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laten we er maar direct een totalitaire staat van maken met het schijnidee dat je met genoeg controle alles kunt voorkomen.
Ja, ik begreep het al. Het is nog niet klaar ook, vrees ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zit op nog geen 5 km van alles. Collega's bevinden zich in Schuman, Europese wijk enz.
Okay... hopelijk eindigt het daar dan meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
EEN meldt twee bommen (vliegveld), en één zelfmoordaanslag (die was dus in Maalbeek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |