Nou ik wist ook niet dat hij van sport hield idd. Of uberhaupt ooit keekquote:Op maandag 4 april 2016 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Waar heeft Albert Verlinde verdedigende middenvelder gespeeld?
Achter het station.quote:Op maandag 4 april 2016 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Echte mandekker.quote:Op maandag 4 april 2016 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Penetreerde toch ook vaak de verdediging van de tegenstander, hij zal in de analen gaan als iemand met veel balcontrole wuehwueh.quote:
Eeh, nee.quote:Op maandag 4 april 2016 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Is er ook echt iemand geïnteresseerd in het leven van die nobody?
Moet je doen joh! Gaan we met een vbl delegatie je toejuichenquote:Op maandag 4 april 2016 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil me ook opgeven voor matchwinner
en rellen in de studio natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2016 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je doen joh! Gaan we met een vbl delegatie je toejuichen
Ik moet een foto met 4 vrienden uploaden, heb ik niet bij de hand dus het houd op.quote:Op maandag 4 april 2016 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je doen joh! Gaan we met een vbl delegatie je toejuichen
Kunnen we weer gifjes maken van juichende fansquote:Op maandag 4 april 2016 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en rellen in de studio natuurlijk
Serieus moet dat? Waar slaat dat nou op.quote:Op maandag 4 april 2016 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet een foto met 4 vrienden uploaden, heb ik niet bij de hand dus het houd op.
Ja idd, ik dacht dat het een solo quizz was. Jammerquote:Op maandag 4 april 2016 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus moet dat? Waar slaat dat nou op.
Shit, dan kan tong ook niet meedoenquote:Op maandag 4 april 2016 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet een foto met 4 vrienden uploaden, heb ik niet bij de hand dus het houd op.
Niemand van FOK! dusquote:Op maandag 4 april 2016 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shit, dan kan tong ook niet meedoen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |