Normaliter ja, maar dan de woorden "I love you", maar "hallo, welkom hier" werkt blijkbaar auchquote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drie woorden zijn genoeg om een vrouw aan me te binden?
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanwaar de switch naar brownies Opso? Waren de donuts op?
Je bent wel een beetje opstandig laatste tijd héa..quote:Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb dat woord al minstens 1000x gebruikt.
jeetje, paar experimenten met Etsu en dan ben ik meteen gay ;squote:Op maandag 21 maart 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja hallo ik wil hplc en paxcon maar blijkbaar beiden gay heb ik weer echt harde leven
Sorry ik drukte op de N ipv de M, ken je dat? Dat je soms een verkeerde letter aantikt, volgens mij had dat een naam.quote:
Spasme?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sorry ik drukte op de N ipv de M, ken je dat? Dat je soms een verkeerde letter aantikt, volgens mij had dat een naam.
Imbeciliteit?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sorry ik drukte op de N ipv de M, ken je dat? Dat je soms een verkeerde letter aantikt, volgens mij had dat een naam.
Teleurstellend, je kan beter dan dat.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey mcg wat vond je van mijn botoxlipjesmijnverhaal.
m'n crush heeft het zelfs gezien RIP, was vergeten dat ik hem op sc hadquote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Teleurstellend, je kan beter dan dat.
Nog duizenden vissen in waterquote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
m'n crush heeft het zelfs gezien RIP, was vergeten dat ik hem op sc had
Nog steeds dezelfde crush? Of heb je wat aandacht nodig.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
m'n crush heeft het zelfs gezien RIP, was vergeten dat ik hem op sc had
Zelfde.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde crush? Of heb je wat aandacht nodig.
Iedereen wordt gay dankzij etsu ;squote:Op maandag 21 maart 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog duizenden vissen in water
Ik nietquote:Op maandag 21 maart 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iedereen wordt gay dankzij etsu ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |