Normaliter ja, maar dan de woorden "I love you", maar "hallo, welkom hier" werkt blijkbaar auchquote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drie woorden zijn genoeg om een vrouw aan me te binden?
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanwaar de switch naar brownies Opso? Waren de donuts op?
Je bent wel een beetje opstandig laatste tijd héa..quote:Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb dat woord al minstens 1000x gebruikt.
jeetje, paar experimenten met Etsu en dan ben ik meteen gay ;squote:Op maandag 21 maart 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja hallo ik wil hplc en paxcon maar blijkbaar beiden gay heb ik weer echt harde leven
Sorry ik drukte op de N ipv de M, ken je dat? Dat je soms een verkeerde letter aantikt, volgens mij had dat een naam.quote:
Spasme?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sorry ik drukte op de N ipv de M, ken je dat? Dat je soms een verkeerde letter aantikt, volgens mij had dat een naam.
Imbeciliteit?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sorry ik drukte op de N ipv de M, ken je dat? Dat je soms een verkeerde letter aantikt, volgens mij had dat een naam.
Teleurstellend, je kan beter dan dat.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey mcg wat vond je van mijn botoxlipjesmijnverhaal.
m'n crush heeft het zelfs gezien RIP, was vergeten dat ik hem op sc hadquote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Teleurstellend, je kan beter dan dat.
Nog duizenden vissen in waterquote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
m'n crush heeft het zelfs gezien RIP, was vergeten dat ik hem op sc had
Nog steeds dezelfde crush? Of heb je wat aandacht nodig.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
m'n crush heeft het zelfs gezien RIP, was vergeten dat ik hem op sc had
Zelfde.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde crush? Of heb je wat aandacht nodig.
Iedereen wordt gay dankzij etsu ;squote:Op maandag 21 maart 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog duizenden vissen in water
Ik nietquote:Op maandag 21 maart 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iedereen wordt gay dankzij etsu ;s
Nasty.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doet me denken aan iemand die op FOK! postte dat hij zijn slaapkamer onderkotste of zo. Allemaal rode troep incl pics
One batch, two batchquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet ik die serie ook maar eens kijken.
Had op zn minst van jou verwacht dat je bij de AH werktequote:Op maandag 21 maart 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn bankrekening F5'en wachtend op mijn Wajong
Kun je dan nog tot woensdag blijven doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn bankrekening F5'en wachtend op mijn Wajong
Ben MMG nietquote:Op maandag 21 maart 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had op zn minst van jou verwacht dat je bij de AH werkte
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je dan nog tot woensdag blijven doen.
nee, wil ik dat zien dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe filmpje van Braddie al gezien?
hmm, dan moet het toch tot vanavond wachten..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Wel geluid nodig voor de volledige ervaring.
de zeurende chauffeur #1
Wie weet is het filmpje dan alweer verwijderd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan moet het toch tot vanavond wachten..
ik denk dat ik de schok wel te boven zal komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie weet is het filmpje dan alweer verwijderd.
Dashcamfilmpje?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:12 schreef Chai het volgende:
[..]
de zeurende chauffeur #1
ff denken wat ik daar ga posten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:35 schreef Chai het volgende:
POL / Waarom zijn mensen tegen de PVV?
Van die PVV fans die voor andere mensen gaan invullen waarom ze niets met de PVV hebben.
Heb je PVVers in je fam Chai?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:12 schreef Chai het volgende:
[..]
de zeurende chauffeur #1
hzaw weerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:35 schreef Chai het volgende:
POL / Waarom zijn mensen tegen de PVV?
Van die PVV fans die voor andere mensen gaan invullen waarom ze niets met de PVV hebben.
En nu dan...? hoe nu verder?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 05:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
pffff waardeloos geslapen... gvd
Half uur douchen hielp niet eens
Incident. heeft niets met islam te maken.quote:
Mag hoor, ik ben ook vrij rechts.quote:
Jij bent ook een rarequote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Incident. heeft niets met islam te maken.
Jazeker.quote:
Maar de PVV zijn een stel debielen bij elkaar, maakt toch niet zoveel uit waar ze inhoudelijk voor staan? Ze kunnen toch alleen maar benoemen, niks bewerkstelligen.quote:
En het is auto geen ooto gvd.quote:
Dat zal, heb zelf ook niet zo op die fruher.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar de PVV zijn een stel debielen bij elkaar, maakt toch niet zoveel uit waar ze inhoudelijk voor staan? Ze kunnen toch alleen maar benoemen, niks bewerkstelligen.
Hij wil gaan vloggen tijdens zijn werk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Degene die zijn sollicitatie heeft afgenomen verbrandt direct zijn cv als ie dit ziet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
Braddie moet sws zijn naam aanpassen wil hij ooit nog aan een baan komen.
Othenthieker bedoel jequote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:47 schreef Kurovski het volgende:
Auto en oto mag trouwens allebei. Oto is zelfs authentieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |