abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:29:23 #251
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_161096546
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ik blijf het een vreemde verdeling qua schema vinden dat je na een periode van Atletico, Ajax en twee interlands nu meteen weer volle bak tegen de nummer vier AZ moet. Met puntverlies is het kampioenschap dit weekend beslist en loopt Ajax zondag verder uit.
Tja, dat is onmacht en hoe de planning is, maar hopelijk lopen we uit ja :)
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:43:03 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161096818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ik blijf het een vreemde verdeling qua schema vinden dat je na een periode van Atletico, Ajax en twee interlands nu meteen weer volle bak tegen de nummer vier AZ moet. Met puntverlies is het kampioenschap dit weekend beslist en loopt Ajax zondag verder uit.
Ja jeetje. Ik vind ook echt wel dat de KNVB daar rekening mee kon houden toen ze vorig jaar een schema moesten maken waarbij elke club ook nog eens 40-45 knelpunten aangeeft

Piep piep hoi
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_161096983
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja jeetje. Ik vind ook echt wel dat de KNVB daar rekening mee kon houden toen ze vorig jaar een schema moesten maken waarbij elke club ook nog eens 40-45 knelpunten aangeeft

Piep piep hoi
Hoi :) Gewoon Ajax en PSV op dezelfde dagen laten spelen om de schijn tegen te gaan is voldoende. Maargoed, als het waar is dat PSV als voorkeur de zaterdagavond heeft dan heb ik niks gezegd.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:56:34 #254
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_161097128
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja jeetje. Ik vind ook echt wel dat de KNVB daar rekening mee kon houden toen ze vorig jaar een schema moesten maken waarbij elke club ook nog eens 40-45 knelpunten aangeeft

Piep piep hoi
Ja want in het begin van het seizoen waren jullie ook nog een titelkandidaat toch?
pi_161097441
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ik blijf het een vreemde verdeling qua schema vinden dat je na een periode van Atletico, Ajax en twee interlands nu meteen weer volle bak tegen de nummer vier AZ moet. Met puntverlies is het kampioenschap dit weekend beslist en loopt Ajax zondag verder uit.
Alsof je van tevoren weet hoe goed ploegen gaan presteren.

Scarface plz
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 1 april 2016 @ 15:21:50 #256
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_161097524
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:07 schreef Scarface88 het volgende:
Toch fijn die interlands. De gehele spelersgroep was al vermoeid en komt nu allemaal met pijntjes terug en hebben amper rust gehad om te herstellen. En dan is de volgende tegenstander gelijk weer een zware. Het zit niet mee qua schema, en dan krijgt Ajax ook nog een dag langer om te herstellen na de interlands want die moeten zondag pas. KNVB :')
Huilzak
  Forum Admin vrijdag 1 april 2016 @ 15:26:30 #257
35723 crew  GGMM
pi_161097591
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:07 schreef Scarface88 het volgende:
Toch fijn die interlands. De gehele spelersgroep was al vermoeid en komt nu allemaal met pijntjes terug en hebben amper rust gehad om te herstellen. En dan is de volgende tegenstander gelijk weer een zware. Het zit niet mee qua schema, en dan krijgt Ajax ook nog een dag langer om te herstellen na de interlands want die moeten zondag pas. KNVB :')
boehoehoehoehoe
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161097669
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

boehoehoehoehoe
Fijn dat jij ook even reageert.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161097967
Wat is dit opeens voor calimerogebulder. Mijn god zeg.
pi_161100143
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:07 schreef Scarface88 het volgende:
Toch fijn die interlands. De gehele spelersgroep was al vermoeid en komt nu allemaal met pijntjes terug en hebben amper rust gehad om te herstellen. En dan is de volgende tegenstander gelijk weer een zware. Het zit niet mee qua schema, en dan krijgt Ajax ook nog een dag langer om te herstellen na de interlands want die moeten zondag pas. KNVB :')
:'( :'( :'(
pi_161101179
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Hoi :) Gewoon Ajax en PSV op dezelfde dagen laten spelen om de schijn tegen te gaan is voldoende. Maargoed, als het waar is dat PSV als voorkeur de zaterdagavond heeft dan heb ik niks gezegd.
Voor de thuisduels geldt dat idd, uitduels geen idee. En ja, het komt nu niet zo lekker uit met AZ, maar dat is nu eenmaal af en toe zo. Aan spelers en staf om dat te handelen.

Overigens kan je ook met een optimale voorbereiding gewoon makkelijk verliezen in Alkmaar. We schuiven daar vaak genoeg onderuit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 1 april 2016 @ 19:04:10 #262
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161101439
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor de thuisduels geldt dat idd, uitduels geen idee. En ja, het komt nu niet zo lekker uit met AZ, maar dat is nu eenmaal af en toe zo. Aan spelers en staf om dat te handelen.

Overigens kan je ook met een optimale voorbereiding gewoon makkelijk verliezen in Alkmaar. We schuiven daar vaak genoeg onderuit.
misschien, heel misschien , ik zeg ook maar wat, is AZ-PSV ook een thuisduel. Ofzo; en mag ook die thuisclub zijn voorkeur uitspreken??
pi_161101577
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:04 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

misschien, heel misschien , ik zeg ook maar wat, is AZ-PSV ook een thuisduel. Ofzo; en mag ook die thuisclub zijn voorkeur uitspreken??
We hadden het nou eenmaal over de voorkeur van PSV en niet over die van AZ. :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161102006
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Tja zo had ajax vorig jaar feyenoord en psv na CL wedstrijden. (geloof ik, weet het niet zeker) Dat hoort er nou eenmaal bij he als je CL speelt.

En kunnen beetje lastig van te voren voorspellen hoe ver een club in de cl komt en hoe veelste az staat ;)
na EL dit jaar (dus nog korter rust ook), PEC uit, Feyenoord uit, Excelsior uit, Utrecht uit, Vitesse uit en PSV thuis

KNJB
  vrijdag 1 april 2016 @ 19:36:26 #265
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161102158
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We hadden het nou eenmaal over de voorkeur van PSV en niet over die van AZ. :)
nee. Lees je eerste zin. JIJ hebt het over uitduels....
pi_161102295
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee. Lees je eerste zin. JIJ hebt het over uitduels....
Uit en thuis zelfs, en dat ik niet weet waar de voorkeur ligt van PSV wb uitduels. Vrij simpel allemaal.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 1 april 2016 @ 19:49:24 #267
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161102495
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Uit en thuis zelfs, en dat ik niet weet waar de voorkeur ligt van PSV wb uitduels. Vrij simpel allemaal.
hebben daar niks over te zeggen, uitduel van PSV is een thuisduel van X. X bepaalt. We hebben niks te voorkeuren. Damn ben je sloom?
pi_161103556
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hebben daar niks over te zeggen, uitduel van PSV is een thuisduel van X. X bepaalt. We hebben niks te voorkeuren. Damn ben je sloom?
Of we er wel of niet iets over te zeggen hebben was dan ook niet het punt hè? :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161103761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:29 schreef Adames het volgende:

[..]

na EL dit jaar (dus nog korter rust ook), PEC uit, Feyenoord uit, Excelsior uit, Utrecht uit, Vitesse uit en PSV thuis

KNJB
Wat een calimeropost Adames. Ben ik niet van je gewend.
pi_161113666
PSV volgt Janssen, aldus de Telegraaf. Weinig verrassend, en ondanks dat zijn kop me niet aan staat, lijkt me dit een jongen die bij PSV past. Luuk out, Vincent in.

Als Luuk blijft (wat ik ergens wel hoop), dan vertrekt Locadia misschien. Ik geloof niet dat we volgend seizoen zowel Luuk als Jurgen hebben. Jullie?
pi_161115864
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:29 schreef Ciscus het volgende:
Als Luuk blijft (wat ik ergens wel hoop), dan vertrekt Locadia misschien. Ik geloof niet dat we volgend seizoen zowel Luuk als Jurgen hebben. Jullie?
Denk ik ook inderdaad. Weet alleen nog niet zo wat ik van Janssen moet vinden. Vond 'm tegen Engeland wel goed, maar ik ben nooit zo van die mediahypes.


Nou, na 2 weken voetbalrust gaat het weer beginnen vanavond. Wat een feest. Was er eigenlijk wel even klaar mee na laatste rampweek. Maar goed, zal wel weer heel lastig worden. Aan de andere kant kan dat ook zomaar betekenen dat het gewoon weer een degelijke 0-2 wordt. Hopelijk speelt Brenet ipv Willems iig en krijgt Hendrix weer eens een kans.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_161116324
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:29 schreef Ciscus het volgende:
PSV volgt Janssen, aldus de Telegraaf. Weinig verrassend, en ondanks dat zijn kop me niet aan staat, lijkt me dit een jongen die bij PSV past. Luuk out, Vincent in.

Als Luuk blijft (wat ik ergens wel hoop), dan vertrekt Locadia misschien. Ik geloof niet dat we volgend seizoen zowel Luuk als Jurgen hebben. Jullie?
Locadia zie ik sowieso vertrekken. Als Luuk niet vertrekt blijft hij 2e in de pikorde, vertrekt Luuk wel dan wordt er 99% zeker een nieuwe (dure) centrumspits gehaald en dan sta je ook meteen weer 2e op de lijst...

PSV en jeugdspelers inpassen, het blijft blijkbaar uitzonderlijk moeilijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161116406
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Locadia zie ik sowieso vertrekken. Als Luuk niet vertrekt blijft hij 2e in de pikorde, vertrekt Luuk wel dan wordt er 99% zeker een nieuwe (dure) centrumspits gehaald en dan sta je ook meteen weer 2e op de lijst...

PSV en jeugdspelers inpassen, het blijft blijkbaar uitzonderlijk moeilijk.
Zolang ze niet voldoen is er ook totaal geen rede toe. Ik zou niet weten waarom Loca 1e keuze zou moeten zijn. En hopelijk gaat íe et nooit worden ook niet
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_161116934
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:29 schreef Ciscus het volgende:
PSV volgt Janssen, aldus de Telegraaf. Weinig verrassend, en ondanks dat zijn kop me niet aan staat, lijkt me dit een jongen die bij PSV past. Luuk out, Vincent in.

Als Luuk blijft (wat ik ergens wel hoop), dan vertrekt Locadia misschien. Ik geloof niet dat we volgend seizoen zowel Luuk als Jurgen hebben. Jullie?
Luuk out? Waarom dat dan opeens?
pi_161117056
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zolang ze niet voldoen is er ook totaal geen rede toe. Ik zou niet weten waarom Loca 1e keuze zou moeten zijn. En hopelijk gaat íe et nooit worden ook niet
Ik heb wel slechtere centrumspitsen bij PSV voorbij zien komen de afgelopen 10 jaar die wél gewoon meer dan een half seizoen krediet kregen. :')

Niet alleen spitsen trouwens, het is gewoon een feit dat dure talentvolle aankopen soms meerdere seizoenen achter elkaar mogen falen en gewoon blijven staan, spelers uit eigen jeugd krijgen echter na een paar mindere prestaties gewoon het predicaat 'voldoet niet' opgeplakt. Dan mogen ze nog een beetje meehobbelen en op komen draven bij bezettingsproblemen.

Wat dat betreft zou het voor Hendrix, Locadia en Brenet gewoon goed zijn als die eieren voor hun geld kiezen en komende zomer vertrekken naar een andere club.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161117346
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb wel slechtere centrumspitsen bij PSV voorbij zien komen de afgelopen 10 jaar die wél gewoon meer dan een half seizoen krediet kregen. :')

Niet alleen spitsen trouwens, het is gewoon een feit dat dure talentvolle aankopen soms meerdere seizoenen achter elkaar mogen falen en gewoon blijven staan, spelers uit eigen jeugd krijgen echter na een paar mindere prestaties gewoon het predicaat 'voldoet niet' opgeplakt. Dan mogen ze nog een beetje meehobbelen en op komen draven bij bezettingsproblemen.

Wat dat betreft zou het voor Hendrix, Locadia en Brenet gewoon goed zijn als die eieren voor hun geld kiezen en komende zomer vertrekken naar een andere club.
Er zijn zeker slechtere spitsen voorbij gekomen de afgelopen jaren. Maar laten we dat dan ook in het verleden houden en niet op dezelfde voet doorgaan. Vergeet niet dat Locadia gewoon al vier seizoenen meespeelt. Dat kan je het wel gooien op dat er makkelijk het predicaat 'voldoet niet' opgeplakt wordt -wat ergens inderdaad wel klopt voor andere spelers-, maar dit geldt m.i. zeker niet voor Locadia. Die voldoet namelijk gewoon niet (als 1e spits) voor een topclub. Willen we geen stappen vooruit zetten, ja, dan voldoet hij misschien wel.

Hendrix en Brenet, ten eerste. Wie had het van Brenet gedacht.. :D Daarnaast heeft hij gewoon niet de minste concurrentie. Zelfde geldt voor Hendrix, als hij aangekocht was had hij waarschijnlijk meer gespeeld 2e seizoenshelft ja. Maar die speelt echt nog wel genoeg straks. Hendrix is namelijk God. Daarnaast heb ik niemand die 2 horen zeggen dat ze niet voldoen. Behalve Brenet 'natuurlijk'. Maar dat is ook alweer bijgedraaid.

Mijn punt? Locadia voldoet niet. punt .
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_161117409
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Er zijn zeker slechtere spitsen voorbij gekomen de afgelopen jaren. Maar laten we dat dan ook in het verleden houden en niet op dezelfde voet doorgaan. Vergeet niet dat Locadia gewoon al vier seizoenen meespeelt. Dat kan je het wel gooien op dat er makkelijk het predicaat 'voldoet niet' opgeplakt wordt -wat ergens inderdaad wel klopt voor andere spelers-, maar dit geldt m.i. zeker niet voor Locadia. Die voldoet namelijk gewoon niet (als 1e spits) voor een topclub. Willen we geen stappen vooruit zetten, ja, dan voldoet hij misschien wel.

Hendrix en Brenet, ten eerste. Wie had het van Brenet gedacht.. :D Daarnaast heeft hij gewoon niet de minste concurrentie. Zelfde geldt voor Hendrix, als hij aangekocht was had hij waarschijnlijk meer gespeeld 2e seizoenshelft ja. Maar die speelt echt nog wel genoeg straks. Hendrix is namelijk God. Daarnaast heb ik niemand die 2 horen zeggen dat ze niet voldoen. Behalve Brenet 'natuurlijk'. Maar dat is ook alweer bijgedraaid.

Mijn punt? Locadia voldoet niet. punt .
Nou ja, ze zijn hun basisplaats kwijt en hebben er waarschijnlijk ook volgend seizoen geen uitzicht op. Zodra Willems of één van de basismiddenvelders vertrekt kan je er vergif op innemen dat PSV daar dure vervangers voor gaat halen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161117530
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, ze zijn hun basisplaats kwijt en hebben er waarschijnlijk ook volgend seizoen geen uitzicht op. Zodra Willems of één van de basismiddenvelders vertrekt kan je er vergif op innemen dat PSV daar dure vervangers voor gaat halen.
Brenet had niet eens een basisplaats. Die had hij natuurlijk alleen omdat Willems -ook 'jeugd'- geblesseerd. Daarvoor was hij nog het lachertje van PSV. Maar zo raar is dat toch ook niet. Ze moeten -zoals Cocu al zegt- de concurrentie met elkaar aangaan. Als Brenet je top is wat betreft back, dan kan je jezelf natuurlijk moeilijk een topclub noemen. Je hebt op 1 positie gewoon meerdere topspelers nodig. Dat voor de een wat meer geld is betaalt, maakt je imo echt niet meteen kansloos.

Ben het wel met je eens dat Hendrix wat meer credits had verdiend hoor. Zeker aangezien hij nu ook zo weinig invalt. En grote kans dat de portemonnee wordt getrokken als een middenvelder vertrekt. Maar ook dan geloof ik echt niet dat Hendrix een jaar gaat banken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_161120472
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Brenet had niet eens een basisplaats. Die had hij natuurlijk alleen omdat Willems -ook 'jeugd'- geblesseerd. Daarvoor was hij nog het lachertje van PSV. Maar zo raar is dat toch ook niet. Ze moeten -zoals Cocu al zegt- de concurrentie met elkaar aangaan. Als Brenet je top is wat betreft back, dan kan je jezelf natuurlijk moeilijk een topclub noemen. Je hebt op 1 positie gewoon meerdere topspelers nodig. Dat voor de een wat meer geld is betaalt, maakt je imo echt niet meteen kansloos.
Brenet heeft het uiteindelijk meer dan voldoende gedaan. Toen hij de slag eenmaal te pakken had bleek het gewoon een goede back te zijn. In het verleden heeft hij overigens Arias ook een tijdje uit de basis gehouden. Maar ja, geen aankoop hè? Dus meteen slachtofferen na een wat minder optreden, in tegenstelling tot Arias, die mag kaarten pakken wat hij wil, pingels veroorzaken en zijn man laten lopen. Dan is het "Ja, als hij dat allemaal niet deed speelde hij niet bij PSV....". Die strijd tussen aankopen en zelf opgeleide spelers is gewoon ongelijk. Als aankoop heb je minstens 2 streepjes voor op eigen jeugd.

quote:
Ben het wel met je eens dat Hendrix wat meer credits had verdiend hoor. Zeker aangezien hij nu ook zo weinig invalt. En grote kans dat de portemonnee wordt getrokken als een middenvelder vertrekt. Maar ook dan geloof ik echt niet dat Hendrix een jaar gaat banken.
Hij had niet alleen meer credits verdiend maar had er ook veel eerder in moeten komen. Maar goed, Maher hè, die heeft meer dan 6 miljoen gekost dus móét die spelen. Zonde. Ja, Hendrix zal bij blessures, schorsingen en in wedstrijden waar meer defensieve zekerheid gewenst is vast wel elk seizoen de nodige wedstrijden maken. Maar zeggen:"We gaan er vol met Hendrix als verdedigende middenvelder voor", dat zie ik niet gebeuren.

En zo gaat dat dus met elke speler uit eigen jeugd. En de supporters vinden het doodnormaal. Zelfs bij Depay ging het vorig seizoen vooral over wat hij allemaal níét goed deed ipv over de ontwikkeling die hij doormaakte. Zoet: nu is het weer even stil over hem maar als die vanavond er niet goed uitziet bij een tegendoelpunt en PSV punten verliest kan die er ook weer helemaal niks van en moet PSV 'echt op zoek naar een andere doelman'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161123068
Nog een uurtje dan weten we of we nog mee gaan doen om het kampioenschap :) Aanhaken of afhaken.

PSV twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:36:17 Deze elf PSV'ers beginnen over een dik uur aan de wedstrijd tegen AZ. #azpsv reageer retweet
Land of the free. Home of the brave.
pi_161123327
Nog even wat uit de glazen bol schudden: 3-1.

Volledig gebaseerd op het feit dat het met de resultaten in Alkmaar ongeveer om en om gaat met winst en verlies. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161123406
Ik denk gelijkspel, 1-1 of 2-2.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161123921
1-5 of 1-8

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 19:14:16 ]
pi_161123992
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:37 schreef Scarface88 het volgende:
Nog een uurtje dan weten we of we nog mee gaan doen om het kampioenschap :) Aanhaken of afhaken.

PSV twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:36:17 Deze elf PSV'ers beginnen over een dik uur aan de wedstrijd tegen AZ. #azpsv [ afbeelding ] reageer retweet
Willems is niet fit om te beginnen?
pi_161124024
Geen Locadia, dus we winnen sowieso
pi_161124157
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Geen Locadia, dus we winnen sowieso
jynx
pi_161124808
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog even wat uit de glazen bol schudden: 3-1.

Volledig gebaseerd op het feit dat het met de resultaten in Alkmaar ongeveer om en om gaat met winst en verlies. :+
Verrassend wel van jou. Man man man. Alleen bij de graafschap thuis durf jij een 1tje te zetten volgens mij. Bange poeperd.
  zaterdag 2 april 2016 @ 19:47:51 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161124975
Die eerste minuten, wordt dat een syndroom? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161126694
Met 0-2 voorsprong de rust in. Het had slechter gekund... AZ had sowieso al een paar keer kunnen/moeten scoren.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161126737
Vraag mij af tegen wie Ajax nog kan verliezen.
pi_161126738
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:36 schreef Scarface88 het volgende:
Met 0-2 voorsprong de rust in. Het had slechter gekund... AZ had sowieso al een paar keer kunnen/moeten scoren.
En PSV ook nog wel een aantal keer.
pi_161126745
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij af tegen wie Ajax nog kan verliezen.
Niemand
pi_161126758
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:37 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Niemand
Daar ben ik bang voor ja.
pi_161126797
Utrecht zou wel punten kunnen afsnoepen van Ajax. De rest winnen ze wel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161126798
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Daar ben ik bang voor ja.
Ik zie Ajax hoogstens eenmaal gelijkspelen, wat niet voldoende is.
pi_161126812
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:39 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik zie Ajax hoogstens eenmaal gelijkspelen, wat niet voldoende is.
Even alles met 4-0 winnen.
pi_161127392
Wat speelt Arias slecht. Kan Garcia amper bijbenen.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:02:44 #298
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161127744
Ik hoop dat Wilems héél goed heeft zitten kijken, vanavond. Brenet is op dit moment gewoon de betere voetballer :')
Dit, dus.
pi_161127887
4-0 :)
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:06:46 #300
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161127910
Doelsaldo opkrikken nu.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')