SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, het was ook niet meer mezelf belonen ofzo, het was meer verveling en zin. Tja, dan wordt 't gewoon.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:34 schreef Divje het volgende:
Zolang je nog niet elke stompzinnige reden aangrijpt om jezelf te belonen met een jointje zou ik stoppen
Zovan. 'YAY ik ben weer wakker geworden. BLOWEN!!'
Er is een periode geweest dat ik dat uitgaf in een week..quote:Op maandag 21 maart 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Deze maand al 130 euro uitgegeven aan wiet, fantastisch.
iddquote:
WAAATquote:Op maandag 21 maart 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is een periode geweest dat ik dat uitgaf in een week..
Hoeveel blow je dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aan wiet?!quote:Op maandag 21 maart 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jup.quote:
Verveling.. tjah.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, het was ook niet meer mezelf belonen ofzo, het was meer verveling en zin. Tja, dan wordt 't gewoon.
Blow is tegenwoordige tijd, blowde is verleden tijd. Ik ben al 3 dagen gestopt, remember.quote:
freestucadoorsquote:Op maandag 21 maart 2016 17:37 schreef JanCees het volgende:
Speed coke haring
Zo gaan wij zondags op pad
#freekamal
Wat is VNN?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Verveling.. tjah.
Verveling is in principe 'niks'. Dus je krijgt zin in een joint door 'niks'. Dan ben je verslaafd in de ogen van VNN.
Wel goeie manier om iemand te versieren voor je laten draaien.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, voorgedraaide enzo, want ik kon niet draaien.Heel stom, ik weet het.
Ohja, dat weet ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, voorgedraaide enzo, want ik kon niet draaien.Heel stom, ik weet het.
Dat doe je goed.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
En ik weet precies hoe iedereen denkt over mensen die verslaafd zijn aan wiet, want zo dacht ik PRECIES hetzelfde. En het kan me echt helemaal níks meer schelen hoe mensen er over denken.
Maar dat komt ook omdat het echt bijzonder goed gaat met me (en school en geld en alles) ondanks wiet. Gelukkig gelukkig.
Geen idee.quote:
Lol hoe lang nogquote:Op maandag 21 maart 2016 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Mijn broertje heeft nog lang he, KOEKOEK SOWW.
1,23quote:Op maandag 21 maart 2016 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen. Kost me 2,30 per weekik ben een vieze enabler..
Daarom denk ik dat er relatief veel verslaafde jongeren zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat komt ook omdat het echt bijzonder goed gaat met me (en school en geld en alles) ondanks wiet. Gelukkig gelukkig.
Ik doe een master en ik had een acht voor mn tentamenquote:
Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat er relatief veel verslaafde jongeren zijn.
Omdat best veel mensen vrij effectief kunnen leven ondanks het blowen.
Sterkte. Wel doenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe een master en ik had een acht voor mn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Goed hé!
Maar ook een van de redenen dat ik echt wil stoppen. Het lukt me nog wel, maar het is echt heeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend. Echt heeel erg vermoeiend. Ook gesprekken op school 'ja ik vind dat we niet onderwerp A moeten doen maar onderwerp B want... wat zei ik ook al weer?'
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe een master en ik had een acht voor mn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Goed hé!
Maar ook een van de redenen dat ik echt wil stoppen. Het lukt me nog wel, maar het is echt heeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend. Echt heeel erg vermoeiend. Ook gesprekken op school 'ja ik vind dat we niet onderwerp A moeten doen maar onderwerp B want... wat zei ik ook al weer?'
![]()
![]()
Heb je nog pijn aan je kies?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ach, maakt nu toch niet meer uit.
breinquote:Een Nederlandse groep illegale aanbieders van films, muziek en tv-series - verspreid via internet - moet een bedrag van 67.500 euro betalen aan Stichting BREIN. Dat maakte de organisatie, belangenbehartiger van eigenaars van auteursrechten, maandag bekend.
De zogeheten uploaders, verenigd in de groep '2Lions Team', liepen vorige week tegen de lamp. Zij maakten zich schuldig aan het illegaal aanbieden van titels als The Revenant met Leonardo DiCaprio, Gooische Vrouwen 2, het nieuwe muziekalbum Queen For A Day van Anouk , alsmede tv-series zoals The Walking Dead.
Stichting Brein spreekt van "grootschalige online auteursrechtdiefstal". De groep plaatste zogeheten torrents op illegale websites als ThePirateBay, ExtraTorrent, Demonoid, 1337x en Ahashare om de bestanden door te geven.
De stichting waarschuwde eerder al dat illegale aanbieders boetes riskeren van duizenden euro's. De organisatie heeft een systeem in gebruik genomen waarmee zogenoemde uploaders gemakkelijk kunnen worden achterhaald op basis van IP-adressen van computers.
Gelukkig heb ik al twee jaar nergens meer last van. Toen had ik nog twee gaatjes maar sindsdien niets meer.quote:
Terechte klachtquote:
Ach, over een jaar of 3-4 mag jij dit ook tegemoet zien Stijnquote:Op maandag 21 maart 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al twee jaar nergens meer last van. Toen had ik nog twee gaatjes maar sindsdien niets meer.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, over een jaar of 3-4 mag jij dit ook tegemoet zien Stijn
Het rare is. Ik herinner me nog precies wat er op een bepaalde datum jaaaaren geleden gebeurd is, maar heb geen idee wat ik zaterdag heb gedaanquote:Op maandag 21 maart 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Mijn geheugen is wel iets slechter maar niet dramatisch.
Oh dat soort dingen weet ik allemaal nog wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Het rare is. Ik herinner me nog precies wat er op een bepaalde datum jaaaaren geleden gebeurd is, maar heb geen idee wat ik zaterdag heb gedaan
Dan gaat het hard hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
kreeg het weleens aangeboden door dronken polen in kroeg
maar niet gedaan
Je weet hoe ver alles in Nederland achterloopt.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohnee geen gejat gratis entertainment meer
Vertrouw nooit een dronken Pool.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
kreeg het weleens aangeboden door dronken polen in kroeg
maar niet gedaan
Alsof je er wel voor zou betalen als het er was.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet hoe ver alles in Nederland achterloopt.
Ik vind het wel grappig mensen die illegaal downloaden als recht zienquote:Op maandag 21 maart 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je er wel voor zou betalen als het er was.
Lul niet zo slap.
Dat gaat je weer wiet en coke kosten.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer betalen voor films die je wel wil zien maar die het niet waard zijn om voor naar de bios te gaan.
Ja ik heb netflix .quote:Op maandag 21 maart 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je er wel voor zou betalen als het er was.
Lul niet zo slap.
En hou er al zo van tussen veel mensen te zitten.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat je weer wiet en coke kosten.
Het is een beetje treurig.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig mensen die illegaal downloaden als recht zien
Thug life extended.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hou er al zo van tussen veel mensen te zitten.
Ik HoC S4quote:Op maandag 21 maart 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste torrent die ik heb gedownload is vast House of Cards s02
Die kan je dus wel gewoon tegelijk krijgen in Nederland tegen betaling.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste torrent die ik heb gedownload is vast House of Cards s02
wel lange episodes.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Bazenserie. Ik moet ook nogsteeds verder kijken
crack! april iddquote:Op maandag 21 maart 2016 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan nu ook de bus pakken.
En je bedoeld vast april.
Je bedoelt vast bedoeltquote:Op maandag 21 maart 2016 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan nu ook de bus pakken.
En je bedoeld vast april.
Moet jij wetenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inso ik heb je quote in me fobo gezet Fylax zou trots op me zijn.
Je bent wel gaan checken.quote:
weles geweest?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal wel meevallen in dat dorp daar.
Zelfs Southampton was groter, en dat zegt wat.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op 1 september 2014 werd de mijlpaal van 200.000 inwoners in de stad Groningen bereikt.
Ik schat 20-25 min.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe lang is het fietsen naar Divje zijn huis straks?
Nee, 10 minuten.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat net zolang als naar Pax/Johannes?
Luie student ja?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 7 minuten fietsen ben ik bij de uni, meer heb ik niet nodig.
Dat is 10 minuten? Oh dan is het wel een eindje van je vandaan ja.quote:
Via Noorderplantsoen wel, ja. Via het centrum 15-20 ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is 10 minuten? Oh dan is het wel een eindje van je vandaan ja.
Dat is 2-2,5x zo ver in reistijd ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is 10 minuten? Oh dan is het wel een eindje van je vandaan ja.
Gezelligquote:Op maandag 21 maart 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga over 4 jaar naar de platte land verhuizen
De platte land nog wel welk land is dat.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga over 4 jaar naar de platte land verhuizen
Nou, eigenlijk meer zo'n klein dorp waar 100% blank is.quote:
Had ik ook, maar valt echt mee als je weet hoe je moet fietsen.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Heb altijd gevoel dat tussen je huis en die van Pax/Johannes al heel veel afstand zit
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik ook, maar valt echt mee als je weet hoe je moet fietsen.
Is beter, of iig rustig dorp.quote:
Oh oh Den Haag.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat ik in Nijmegen was gaan wonen ipv Den Haag
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat ik in Nijmegen was gaan wonen ipv Den Haag
Leuk als je shag of je laatste peuk na 10 uur op is.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is beter, of iig rustig dorp.
Dat je gewoon grote casa kan kopen.
Is beter voor kinderen opvoeden
Dan rij ik even naar de supermarkt die ook daar 24/7 open is.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk als je shag of je laatste peuk na 10 uur op is.
Echte roker heeft gewoon op tijd nieuwe in huis.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk als je shag of je laatste peuk na 10 uur op is.
Ja, en gewoon meer vrijheid en mensen aardig.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is beter, of iig rustig dorp.
Dat je gewoon grote casa kan kopen.
Is beter voor kinderen opvoeden
quote:
Echt niet, in Veldhovenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen.
Echte TOPGODEN zijn namelijk in Nijmegen geboren
Ik woon nog een jaar of 4-6 in de grote stad.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ja, en gewoon meer vrijheid en mensen aardig.
Mikey is geen echte roker dus ?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echte roker heeft gewoon op tijd nieuwe in huis.
Wel ons kent onsquote:Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ja, en gewoon meer vrijheid en mensen aardig.
Ik wil hier eigenlijk nu wel weg, maar vind zonde van mn huisquote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woon nog een jaar of 4-6 in de grote stad.
En dan mooi verhuizen
Heb daar eigenlijk nooit zo veel moeite mee gehad. Vond wel fijnquote:
Dit zeggen mensen meestal die niet uit een dorp komenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef Divje het volgende:
In die kleine dorpen is het zo dat als je zelf niet meer weet wat je aan het doen bent, 1 van de buren het meestal wél weet.
huehue
Kom jij uit een dorpquote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk nu wel weg, maar vind zonde van mn huis. Maar heb hier eigenlijk niks meer te zoeken.
[..]
Heb daar eigenlijk nooit zo veel moeite mee gehad. Vond wel fijn.
[..]
Dit zeggen mensen meestal die niet uit een dorp komen.
Ik heb 1 keer in mn leven in een dorp gewoond.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Heb m'n leven lang in dorpen gewoond en in die kleine dorpjes is het écht zoquote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik herken dit.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu ook vooral dat ik mn ouders erg mis en mn neefje![]()
. Vind het echt jammer dat ik die zo weinig zie
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal een rondje op Greet elke week.
Jaquote:
heheheh, ja hier op de middelbare ook één donkere jongenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer in mn leven in een dorp gewoond.
En toen was ik de enige allochtoon.
Mijn vader leest het niet eensquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vraag wanneer kan ik langs komen dan zegt die 'weet niet' en als ik zeg ik mis je dan krijg ik gewoon geen antwoord
Heb je een zachte gquote:Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja .
Ben Brabander uit een klein dorpje waar ze Dommelsch bier maken, maar voor studie naar Den Haag verhuisd
Mijnes ook niet.quote:
Ja, de echte kleine kleine dorpjes zullen wel zo zijn ja.. maar de meeste dorpen zijn wel wat groter dan datquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb m'n leven lang in dorpen gewoond en in die kleine dorpjes is het écht zo
Ahwwquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik herken dit.
Ik mis mn zusje soms zo erg dat ik er bijna van moet huilen.
Ik was gelukkig voor mij dan wel blank.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
heheheh, ja hier op de middelbare ook één donkere jongen![]()
M'n kleinste dorpje had 1100 inwonersquote:Op maandag 21 maart 2016 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, de echte kleine kleine dorpjes zullen wel zo zijn ja.. maar de meeste dorpen zijn wel wat groter dan dat.
[..]
Ahww![]()
ja maar bij jouw echt kutje
Ik moest vandaag huilen om mijn vader.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel jammer want mis hem echt.
Overleden?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest vandaag huilen om mijn vader.
Maar daar kan ik nooit meer bij op bezoek.
Al 6 jaar.quote:
Ik moet vanavond naar een of andere kunst expositie.quote:
Dat lijkt me best saaiquote:Op maandag 21 maart 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet vanavond naar een of andere kunst expositie.
Wat voor?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet vanavond naar een of andere kunst expositie.
Ja, zo'n upper class feestje met vooral veel interessantdoenerij.quote:
Kan het normaal aub?quote:
Een of andere kennis van mn vriendin die schijnbaar schildert.quote:
Oh bahquote:Op maandag 21 maart 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n upper class feestje met vooral veel interessantdoenerij.
Pffff.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat ook nog zonder de gratis drank.
Jammer, jammer, jammer.
Heb er niet zo'n mening over eigenlijk.quote:
Ja, tergend.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een of andere kennis van mn vriendin die schijnbaar schildert.
Je weet genoeg hoe saai dat zal zijn
Ik ga binnenkort een cursus doen om rondleidingen te mogen geven in oa het Rijksmuseumquote:Op maandag 21 maart 2016 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet nog wel steeds een keer nog naar Nederland komen voor het rijksmuseum.
Origineel!quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Nice met pasen ga ik gourmetten. Ik vind dat toch wel chill 1 a 2x per jaar.
Mijn broertje heeft ooit als HALT-straf moeten leren rondleidingen geven in boymans van beuningen.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een cursus doen om rondleidingen te mogen geven in oa het Rijksmuseum
Wat had die gedaanquote:Op maandag 21 maart 2016 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ooit als HALT-straf moeten leren rondleidingen geven in boymans van beuningen.
En rondleidingen geven.
Geen dank voor deze annekdote.
Ja daarom. Ik vind het wel chill. En mijn moeder heeft nu eindelijk een nieuw kozijn in de keuken dus er zit nu een raam in wat open kanquote:
Terechte klacht, Inso.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Vrijdag wel op de eerste dag van mn weekend vastendag
Wat moet jequote:
Gaarne dan wel druk uitoefenen op de verschillende ambassades wegens de imperking van godsdienstvrijheid.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik vind het wel chill. En mijn moeder heeft nu eindelijk een nieuw kozijn in de keuken dus er zit nu een raam in wat open kanGeen brandende ogen meer
Ik doe het alvast nu.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaarne dan wel druk uitoefenen op de verschillende ambassades wegens de imperking van godsdienstvrijheid.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe het alvast nu.
Ik stuur alvast een varkenskop.
Ja echt hoor, anders moest de voordeur open (keuken zit voor bij hun aan het huis). Maar dat tocht echt als een gekquote:
Lekkere stijve nek en een dikke snotneus de volgende dagquote:Op maandag 21 maart 2016 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt hoor, anders moest de voordeur open (keuken zit voor bij hun aan het huis). Maar dat tocht echt als een gek
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2016 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekkere stijve nek en een dikke snotneus de volgende dag
Soms. In Brabant vinden ze absoluut van niet, in Den Haag vinden ze van wel.quote:
Vind haar niet zo knap, wel erg leukquote:Op maandag 21 maart 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was vroeger een beetje verliefd op Jenna Elfman
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op maandag 21 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms. In Brabant vinden ze absoluut van niet, in Den Haag vinden ze van wel.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms. In Brabant vinden ze absoluut van niet, in Den Haag vinden ze van wel.
Frisse lucht doet veelquote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me echt zoooo kut, dat ik denk dat ik vanavond maar weer stadje ga?Ik loop echt gewoon werkelijk de héle dag te janken.
Waarom zou je dan stadje in gaan?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me echt zoooo kut, dat ik denk dat ik vanavond maar weer stadje ga?Ik loop echt gewoon werkelijk de héle dag te janken.
Ga je je volgieten?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je dan stadje in gaan?
En aandachtquote:
Maar je hebt onze aandacht ook? Volgieten is zo ongezoooond..quote:Op maandag 21 maart 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
En aandacht, van mensen die ik daarna toch nooit meer zie
Haha, ja is ook zo. Maar wil me beetje mooi en geliefd voelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar je hebt onze aandacht ook? Volgieten is zo ongezoooond..
Nou, je zag er op je foto leuk uit hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja is ook zo. Maar wil me beetje mooi en geliefd voelen.
Ik vermoed dat ze het als eufemisme bedoeld.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, je zag er op je foto leuk uit hoor
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, je zag er op je foto leuk uit hoor
Niet zo moeilijk doenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het als eufemisme bedoeld.
Sorry, maar hier snap ik niets van.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik er om moet vragen al beetje kut, maarja.. ik wist dat ik anders nooit zou horen wat diegene leuk aan mij vond. Maarja, beetje kut dat dat vier weken moet duren en ik heb t overigens nog niet. Komt waarschijnlijk morgen binnen incl portokosten boete..
juicygodquote:Op maandag 21 maart 2016 19:25 schreef JanCees het volgende:
Aanradertje https://open.spotify.com/(...)ONxQje1Fmw9AFHT7bCp8
Als iemand geen postzegel gebruiktquote:
Het was mn vriend hequote:
Ja, heb al. En ga niet uit want Etsu heeft me overgehaald dat ik daar toch niet vrolijker van ga worden en het is ook enkel mezelf voor de gek houdenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was mn vriend he.
Drie maanden oid relatie gehad..
Heb echt heeel vaak huilend gesmeekt of hij iets liefs voor me wilde doen om mij het gevoel te geven dat het meer dan seks was, of meer dan gewenning of ja.. dat het gewoon ook echt om mij ging.
Gewoon niks. Ja, enkel dingen waar ik zelf om vroeg... Maar dan alsnog zoooooooooooo tyfus laat dat het niet echt serieus te nemen is. Maar níks van hem zelf omdat hij zelf zou denken 'ik geef om haar, ik vind haar leuk en ik wil dat zij dat ook zo denkt' of 'we hadden het leuk samen, ik wil niet dat ze negatief terug kijkt'
GEWOON NIIIIIIIIHIIKS. Voel me gewoon echt bedrogen. En natuurlijk zal ik ook wel dingen verkeerd hebben gedaan, maar dat is nooit tegen mij verteld. Daar moest ik óf achter komen via internet of ik hoorde het gewoon niet
.
Zo. Dat moest eruit, tegen andere mensen zeggen helpt wel. En ook weer niet, WANT SNAP HET NIET
Hehequote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon niks. Ja, enkel dingen waar ik zelf om vroeg... Maar dan alsnog zoooooooooooo tyfus laat dat het niet echt serieus te nemen is. Maar níks van hem zelf omdat hij zelf zou denken 'ik geef om haar, ik vind haar leuk en ik wil dat zij dat ook zo denkt' of 'we hadden het leuk samen, ik wil niet dat ze negatief terug kijkt'
Wiet gaat je ook niet helpen het wél te begrijpen..quote:Op maandag 21 maart 2016 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb al. En ga niet uit want Etsu heeft me overgehaald dat ik daar toch niet vrolijker van ga worden en het is ook enkel mezelf voor de gek houden
We hebben afscheid genomen. Het was al lang uit, we wilden nog wel graag vrienden blijven.. Maarja, zijn woorden waren lief en gaf me hoop en verwachting. Dat hij wel om me gaf enzo enzo en dat hij zn best zou gaan doen en zou gaan nadenken.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]Wat een lamlul
sorry.
Kan je er niet met 'm over praten?Zovan, CRACK_ EIST DUIDELIJKHEID FUCKER!
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We hebben afscheid genomen. Het was al lang uit, we wilden nog wel graag vrienden blijven.. Maarja, zijn woorden waren lief en gaf me hoop en verwachting. Dat hij wel om me gaf enzo enzo en dat hij zn best zou gaan doen en zou gaan nadenken.
Ik heb drie maanden lang niks anders gehoord dan de woorden 'ik geef echt om je en ik vind je echt heel leuk' maar zijn daden waren compleet anders. Heeft me echt zooo hard laten zitten (opa dood, geen zin om langs te komen nouja, kan echt nog heeel lang doorgaan met echt hoerendingen). En ik heb hem letterlijk gezegd wat hij zou kunnen doen om me iets beter te laten voelen, ik heb gezegd dat ik echt heel erg veel van hem hou en hem niet kwijt zou willen en het best snap als hij zegt het moeilijk te vinden enzo en dat ik het allemaal prima vindt dat hij dingen fout doet en shit zolang hij maar tegen mij zegt waar hij moeite mee heeft of waar hij mee zit. NIKS, GEWOON NIKS
Conclusie: menschensquote:
Ja, maar klam me nogal vast aan die woorden dat hij wel om me zou geven.quote:
Thanksquote:Op maandag 21 maart 2016 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]Damnit.
Dat is 'm niet voor jou merk ik.
Nu kan ik wel een legio cliché's eruit gaan gooien maar daar voel je je ook niet beter door.
Zou je een dikke knuffel willen geven
Komt omdat je dat gewoon nodig hebtquote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar klam me nogal vast aan die woorden dat hij wel om me zou geven.
Wat gewoon beetje dom is van mij. En ook door te blijven zeuren om wat liefde, dat is gewoon dom. Maar zou het zo graag allemaal willen geloven
Ik snap je ook wel heel goed hoor. Twijfel is erg vervelend, zeker als er veel gevoelens bij komen kijken. Ook al lijkt het heel eenzijdig in jouw geval. Door je zo vast te klampen maak je jezelf een soort afhankelijk van hemquote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar klam me nogal vast aan die woorden dat hij wel om me zou geven.
Wat gewoon beetje dom is van mij. En ook door te blijven zeuren om wat liefde, dat is gewoon dom. Maar zou het zo graag allemaal willen geloven
[..]
Thanks.
Nee, dit is hem niet inderdaad. Ik vind het gewoon verwarrend en dat maakt het zo moeilijk, niet weten waar ik aan toe ben kan ik niet goed mee omgaan. Al doe ik dit zelf want het is wel duidelijk.
Ja, wat ik zelf nu denk is dat diegene ook wel behoefte had aan intimiteit en knuffelen en van mij horen dat ik hem knap vond en alles.. maar dat dat niet echt wederzijds was.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt omdat je dat gewoon nodig hebt
AAARGH ja, dat afhankelijk is heeeel erg inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik snap je ook wel heel goed hoor. Twijfel is erg vervelend, zeker als er veel gevoelens bij komen kijken. Ook al lijkt het heel eenzijdig in jouw geval. Door je zo vast te klampen maak je jezelf een soort afhankelijk van hemen daar maken zoals LB zegt veel mensen misbruik van..
Fucked up situaties dit.
Niet boos wordenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AAARGH ja, dat afhankelijk is heeeel erg inderdaad.
Ook wel logisch dat je afhankelijk word van iemand waar je verliefd op bent en gewoon vertrouwd/. Is wel een natuurlijke reactiequote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik snap je ook wel heel goed hoor. Twijfel is erg vervelend, zeker als er veel gevoelens bij komen kijken. Ook al lijkt het heel eenzijdig in jouw geval. Door je zo vast te klampen maak je jezelf een soort afhankelijk van hemen daar maken zoals LB zegt veel mensen misbruik van..
Fucked up situaties dit.
Niet bepaald gezond neequote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wat ik zelf nu denk is dat diegene ook wel behoefte had aan intimiteit en knuffelen en van mij horen dat ik hem knap vond en alles.. maar dat dat niet echt wederzijds was.
Maar die persoon die loog ook echt heel vaak naar zichzelf toe, denk dat hij misschien ook wel tegen zichzelf loog over het mij leuk vinden. Onbewust dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |