Oh bahquote:Op maandag 21 maart 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n upper class feestje met vooral veel interessantdoenerij.
Pffff.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat ook nog zonder de gratis drank.
Jammer, jammer, jammer.
Heb er niet zo'n mening over eigenlijk.quote:
Ja, tergend.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een of andere kennis van mn vriendin die schijnbaar schildert.
Je weet genoeg hoe saai dat zal zijn
Ik ga binnenkort een cursus doen om rondleidingen te mogen geven in oa het Rijksmuseumquote:Op maandag 21 maart 2016 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet nog wel steeds een keer nog naar Nederland komen voor het rijksmuseum.
Origineel!quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Nice met pasen ga ik gourmetten. Ik vind dat toch wel chill 1 a 2x per jaar.
Mijn broertje heeft ooit als HALT-straf moeten leren rondleidingen geven in boymans van beuningen.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een cursus doen om rondleidingen te mogen geven in oa het Rijksmuseum
Wat had die gedaanquote:Op maandag 21 maart 2016 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ooit als HALT-straf moeten leren rondleidingen geven in boymans van beuningen.
En rondleidingen geven.
Geen dank voor deze annekdote.
Ja daarom. Ik vind het wel chill. En mijn moeder heeft nu eindelijk een nieuw kozijn in de keuken dus er zit nu een raam in wat open kanquote:
Terechte klacht, Inso.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Vrijdag wel op de eerste dag van mn weekend vastendag
Wat moet jequote:
Gaarne dan wel druk uitoefenen op de verschillende ambassades wegens de imperking van godsdienstvrijheid.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik vind het wel chill. En mijn moeder heeft nu eindelijk een nieuw kozijn in de keuken dus er zit nu een raam in wat open kanGeen brandende ogen meer
Ik doe het alvast nu.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaarne dan wel druk uitoefenen op de verschillende ambassades wegens de imperking van godsdienstvrijheid.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe het alvast nu.
Ik stuur alvast een varkenskop.
Ja echt hoor, anders moest de voordeur open (keuken zit voor bij hun aan het huis). Maar dat tocht echt als een gekquote:
Lekkere stijve nek en een dikke snotneus de volgende dagquote:Op maandag 21 maart 2016 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt hoor, anders moest de voordeur open (keuken zit voor bij hun aan het huis). Maar dat tocht echt als een gek
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2016 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekkere stijve nek en een dikke snotneus de volgende dag
Soms. In Brabant vinden ze absoluut van niet, in Den Haag vinden ze van wel.quote:
Vind haar niet zo knap, wel erg leukquote:Op maandag 21 maart 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was vroeger een beetje verliefd op Jenna Elfman
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op maandag 21 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms. In Brabant vinden ze absoluut van niet, in Den Haag vinden ze van wel.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms. In Brabant vinden ze absoluut van niet, in Den Haag vinden ze van wel.
Frisse lucht doet veelquote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me echt zoooo kut, dat ik denk dat ik vanavond maar weer stadje ga?Ik loop echt gewoon werkelijk de héle dag te janken.
Waarom zou je dan stadje in gaan?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me echt zoooo kut, dat ik denk dat ik vanavond maar weer stadje ga?Ik loop echt gewoon werkelijk de héle dag te janken.
Ga je je volgieten?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |