SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, het was ook niet meer mezelf belonen ofzo, het was meer verveling en zin. Tja, dan wordt 't gewoon.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:34 schreef Divje het volgende:
Zolang je nog niet elke stompzinnige reden aangrijpt om jezelf te belonen met een jointje zou ik stoppen
Zovan. 'YAY ik ben weer wakker geworden. BLOWEN!!'
Er is een periode geweest dat ik dat uitgaf in een week..quote:Op maandag 21 maart 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Deze maand al 130 euro uitgegeven aan wiet, fantastisch.
iddquote:
WAAATquote:Op maandag 21 maart 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is een periode geweest dat ik dat uitgaf in een week..
Hoeveel blow je dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aan wiet?!quote:Op maandag 21 maart 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jup.quote:
Verveling.. tjah.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, het was ook niet meer mezelf belonen ofzo, het was meer verveling en zin. Tja, dan wordt 't gewoon.
Blow is tegenwoordige tijd, blowde is verleden tijd. Ik ben al 3 dagen gestopt, remember.quote:
freestucadoorsquote:Op maandag 21 maart 2016 17:37 schreef JanCees het volgende:
Speed coke haring
Zo gaan wij zondags op pad
#freekamal
Wat is VNN?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Verveling.. tjah.
Verveling is in principe 'niks'. Dus je krijgt zin in een joint door 'niks'. Dan ben je verslaafd in de ogen van VNN.
Wel goeie manier om iemand te versieren voor je laten draaien.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, voorgedraaide enzo, want ik kon niet draaien.Heel stom, ik weet het.
Ohja, dat weet ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, voorgedraaide enzo, want ik kon niet draaien.Heel stom, ik weet het.
Dat doe je goed.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
En ik weet precies hoe iedereen denkt over mensen die verslaafd zijn aan wiet, want zo dacht ik PRECIES hetzelfde. En het kan me echt helemaal níks meer schelen hoe mensen er over denken.
Maar dat komt ook omdat het echt bijzonder goed gaat met me (en school en geld en alles) ondanks wiet. Gelukkig gelukkig.
Geen idee.quote:
Lol hoe lang nogquote:Op maandag 21 maart 2016 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Mijn broertje heeft nog lang he, KOEKOEK SOWW.
1,23quote:Op maandag 21 maart 2016 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen. Kost me 2,30 per weekik ben een vieze enabler..
Daarom denk ik dat er relatief veel verslaafde jongeren zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat komt ook omdat het echt bijzonder goed gaat met me (en school en geld en alles) ondanks wiet. Gelukkig gelukkig.
Ik doe een master en ik had een acht voor mn tentamenquote:
Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat er relatief veel verslaafde jongeren zijn.
Omdat best veel mensen vrij effectief kunnen leven ondanks het blowen.
Sterkte. Wel doenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe een master en ik had een acht voor mn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Goed hé!
Maar ook een van de redenen dat ik echt wil stoppen. Het lukt me nog wel, maar het is echt heeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend. Echt heeel erg vermoeiend. Ook gesprekken op school 'ja ik vind dat we niet onderwerp A moeten doen maar onderwerp B want... wat zei ik ook al weer?'
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe een master en ik had een acht voor mn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Goed hé!
Maar ook een van de redenen dat ik echt wil stoppen. Het lukt me nog wel, maar het is echt heeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend. Echt heeel erg vermoeiend. Ook gesprekken op school 'ja ik vind dat we niet onderwerp A moeten doen maar onderwerp B want... wat zei ik ook al weer?'
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |