Dat is een beetje het concept van jezelf als bedrijf onderscheiden hè.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:26 schreef Resistor het volgende:
Ik bestel regelmatig boeken, en die laat ik gewoon bij de AH afleveren. Alleen jammer dat dat alleen kan als je direct bij Bol bestelt, via een andere firma kan je het niet bij de AH af laten leveren.
Yep dit dus. Werkt prima.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
Je krijgt e-mails, zoals het normaal ook werkt met track&trace. Bevestiging dat het verstuurd is, bevestiging dat het op de door jou aangegeven vestiging van AH is af te halen. Daar even legitimeren en je kunt je pakketje meenemen.
Niet tot je 42e maagd blijvenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben 16 lijk 13 en vind t awkward als er mensen zijn die mij kennen
ervaring?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom zou je dat kopen? Het is niet alsof je teddybeer een soa heeft of kan overdragen
Volgens mij krijg je dat bijgeleverd bij je pakket.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:26 schreef Fylax het volgende:
Ik had bol.com een mail gestuurd en die zeiden dat ze een factuur naar je factuuradres sturen??????
OH NOES WAT ERGquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:26 schreef Fylax het volgende:
Ik had bol.com een mail gestuurd en die zeiden dat ze een factuur naar je factuuradres sturen??????
Bol Plaza (waar dus andere leveranciers via Bol leveren) kan het niet via de AH.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is een beetje het concept van jezelf als bedrijf onderscheiden hè.
Tja, dat wordt logistiek natuurlijk een drama als bij AH iedere dag 60 verschillende leveranciers hun pakketjes komen aanbieden met allemaal verschillende leveringsvoorwaarden etc., terwijl de marge ook nog eens voor de leverancier is en niet voor Ahold.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 07:53 schreef Resistor het volgende:
Bol Plaza (waar dus andere leveranciers via Bol leveren) kan het niet via de AH.
Ik wil bij voorbeeld deze, en die kan dus niet via de AH, maar alleen direct naar een adres.
Ga naar een wc van een benzine pomp... wel duurder maarja wel anoniemquote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben 16 lijk 13 en vind t awkward als er mensen zijn die mij kennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |