Omdat het ons leuk lijkt aangezien die nieuw is.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef Fripsel het volgende:
Waarom zou je dat willen als je een grotere auto hebt staan?
Ah, thanks!quote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef pvdplanet het volgende:
Nee, maar zorgen dat je boven de +/- 3500 rpm blijft bergop.
Tja,...quote:Op maandag 21 maart 2016 16:21 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Omdat het ons leuk lijkt aangezien die nieuw is.
En een anker.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Een 1.0tfsi? Neem 5 liter olie mee
En dat is nog de praktische kant.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het wel een beetje.. Tja.
Voorin zal je prima zitten, en ik weet niet hoe ver je wil rijden. Maar ik vond als kind de reizen echt niet fijn. Gebrek aan been ruimte enzo. En mijn pa had gewoon een goed formaat gezinswagen. Ik had de stuipen gekregen als ze dan bedacht hadden van "ja jammer van de minder ruimte! Is leuk want nieuw.".![]()
Maar misschien ben ik wel verwend.
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Poekel het volgende:
Ik ben ooit met een 1st gen Yaris (60pk) naar de Pyreneën gereden met 3 man en kampeeruitrusting. Prima te doen, zelfs met aircootje aan!
Tweede trip was met een 75pk polo, roadtrip oost-europa met 4 man en dito bagage. Ook prima. Als het rolt, rolt het. Kruipstrookje pakken als het moet. Geniet van de reis.
Hahaha, ik snap precies wat je bedoelt hoor, en je hebt daar ook wel gelijk in wat betreft de ruimte achterin. Maar omdat we alle 4 ons al lang verheugde op een tweede auto die we echt tekort kwamen, lijkt het ons gewoon leuk om een soort van even kennis met de auto te maken dmv een aantal dagen ermee weg te gaanquote:Op maandag 21 maart 2016 16:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het wel een beetje.. Tja.
Voorin zal je prima zitten, en ik weet niet hoe ver je wil rijden. Maar ik vond als kind de reizen echt niet fijn. Gebrek aan been ruimte enzo. En mijn pa had gewoon een goed formaat gezinswagen. Ik had de stuipen gekregen als ze dan bedacht hadden van "ja jammer van de minder ruimte! Is leuk want nieuw.".![]()
Maar misschien ben ik wel verwend.
Kun je miss wat meer vertellen over het afdalen met een automaat? raakt de automaat dan ''in de war'' ofzo?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:36 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
En dat is nog de praktische kant.
Motorvermogen i.c.m. 4 personen + bagage + dakkoffer zou ik niet doen (met een nieuwere auto)
Ik ben vooral geen voorstander met een automaat te zwaar beladen van bergen af te dalen.
zeker in een koekblik
Een automaat kun je vaak toch ook wel vast zetten in een bepaalde versnelling? Wat zou een ander nadeel nog meer zijn dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:36 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
En dat is nog de praktische kant.
Motorvermogen i.c.m. 4 personen + bagage + dakkoffer zou ik niet doen (met een nieuwere auto)
Ik ben vooral geen voorstander met een automaat te zwaar beladen van bergen af te dalen.
zeker in een koekblik
En anders zijn er altijd nog 3 personen de kunnen duwen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:48 schreef BRooster het volgende:
Afhankelijk van hoe stijl de hellingen zijn zal het niet heel vlot gaan, maar als je het niet te gek maakt moet je een beetje berg best op/af komen hoor.
Vraag me af of dat in de vierde en vijfde versnelling lukt.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef pvdplanet het volgende:
Nee, maar zorgen dat je boven de +/- 3500 rpm blijft bergop.
Wat noem je bergen ?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:15 schreef Vlinderbom het volgende:
Gaan we hier bijvoorbeeld moeite mee krijgen als we de bergen opgaan?
Stelvio gaat zelfs prima met de fiets.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:23 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Wat noem je bergen ?
Paar daagjes Eiffel of Sauerland of ga je de Stelvio op ?
Inhalen een optie?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Doe het niet, er zijn mensen die speciaal met hun 3-liter naar de bergen gaan om eens lekker te sturen en die zitten niet te wachten op boodschappenwagentjes die met een rokende koppeling en gierende v-snaar de berg op sukkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |