Daar heeft ie waarschijnlijk die ziekte opgelopen waardoor die kaal is.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:41 schreef Evertjan het volgende:
Vroeger deed Kees ook weleens stoute dingen in Boedapest
Er moet idd toch iemand de studio schoonmaken na afloop van de uitzendingquote:Op zondag 20 maart 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Akyol mag van mij blijven aanschuiven.
Kijken wij dezelfde show?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij nog iets zinnigs poogt te melden.
Ziekte van Hedelquote:Op zondag 20 maart 2016 22:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Daar heeft ie waarschijnlijk die ziekte opgelopen waardoor die kaal is.
TR gemachtquote:Op zondag 20 maart 2016 22:43 schreef superniger het volgende:
Die Sjoerd mogen ze ook deporteren naar Polen.
Nee, jij luistert liever naar Jan Mulder die zichzelf profileert als een seniele gek (lekker anoniem achter je pc gr gr). Samen met Youri Mulder een sfeerverziekende lul. Alleen respect voor hun eigen mening en voor niemand anders. Pleur dan lekker op, ga zeilen met elkaar door de Noorse fjorden.quote:
Trek is aan mij vingerquote:Op zondag 20 maart 2016 22:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Elia zegt maar: Beter blinken, dan stinken!
Oké dat was 1 figuur, maar zelfs dan zijn er wel ergere dingen te bedenken, zo schokkend vond ik het nietquote:Op zondag 20 maart 2016 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geld in de fik steken voor de ogen van bedelaars is weerzinwekkend. Dan ben je als mens gewoon mislukt.
Ik hoop dat hij onderweg is naar (een van) de mooiste stad van het landquote:Op zondag 20 maart 2016 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staat hij nu nog Grolsch te klappen?
Opperkleurder weet weer waar hij staat.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij luistert liever naar Jan Mulder die zichzelf profileert als een seniele gek (lekker anoniem achter je pc gr gr). Samen met Youri Mulder een sfeerverziekende lul. Alleen respect voor hun eigen mening en voor niemand anders. Pleur dan lekker op, ga zeilen met elkaar door de Noorse fjorden.
De Mulders kan ik ook niet luchten of zien. Ik kijk alleen voor Pierre.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij luistert liever naar Jan Mulder die zichzelf profileert als een seniele gek (lekker anoniem achter je pc gr gr). Samen met Youri Mulder een sfeerverziekende lul. Alleen respect voor hun eigen mening en voor niemand anders. Pleur dan lekker op, ga zeilen met elkaar door de Noorse fjorden.
Komt hij naar Den Haag?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij onderweg is naar (een van) de mooiste stad van het land
Co Adriaanse en Kees Jansma.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Mulders kan ik ook niet luchten of zien. Ik kijk alleen voor Pierre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |