Ik hoop dat hij onderweg is naar (een van) de mooiste stad van het landquote:Op zondag 20 maart 2016 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staat hij nu nog Grolsch te klappen?
Opperkleurder weet weer waar hij staat.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij luistert liever naar Jan Mulder die zichzelf profileert als een seniele gek (lekker anoniem achter je pc gr gr). Samen met Youri Mulder een sfeerverziekende lul. Alleen respect voor hun eigen mening en voor niemand anders. Pleur dan lekker op, ga zeilen met elkaar door de Noorse fjorden.
De Mulders kan ik ook niet luchten of zien. Ik kijk alleen voor Pierre.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij luistert liever naar Jan Mulder die zichzelf profileert als een seniele gek (lekker anoniem achter je pc gr gr). Samen met Youri Mulder een sfeerverziekende lul. Alleen respect voor hun eigen mening en voor niemand anders. Pleur dan lekker op, ga zeilen met elkaar door de Noorse fjorden.
Komt hij naar Den Haag?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij onderweg is naar (een van) de mooiste stad van het land
Co Adriaanse en Kees Jansma.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Mulders kan ik ook niet luchten of zien. Ik kijk alleen voor Pierre.
Met Henk Hoijtinkgodquote:Op zondag 20 maart 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar het beste programma is nog altijd Natafelen Met Kees.
Nu Mortaxx daar vandaan komt was dit een goede gok, maar niet juistquote:
Mortaxxquote:Op zondag 20 maart 2016 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu Mortaxx daar vandaan komt was dit een goede gok, maar niet juist
Wat recalcitrant ben jij.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slechtste journalist van Nederland
Dat is toch Willem Vissers?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slechtste journalist van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |