Vooral dat gebrek aan ballen wat Younes kreeg was ergerniswekkend inderdaad. Is uitstekend in vorm en stond een paar keer helemaal vrij. Hij had het Arias heel lastig kunnen maken.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik het niet zo heel veel, mede door mijn ergernis t.o.v. Schone en Younes die veel te weinig ballen kreeg.
Tweede helft was het een stuk beter en voetbalden we er een stuk makkelijker doorheen. Gudelj die ook goed speelde. Maar met iets meer scherpte (en creativiteit op het middenveld) hadden we wel kunnen uitlopen naar meer.
Younes is zonder twijfel jullie beste speler naar voren.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vooral dat gebrek aan ballen wat Younes kreeg was ergerniswekkend inderdaad. Is uitstekend in vorm en stond een paar keer helemaal vrij. Hij had het Arias heel lastig kunnen maken.
Younes moet eens leren diep te gaan en niet alsmaar naar binnen te komen.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vooral dat gebrek aan ballen wat Younes kreeg was ergerniswekkend inderdaad. Is uitstekend in vorm en stond een paar keer helemaal vrij. Hij had het Arias heel lastig kunnen maken.
zeker, ik heb het vandaag niet gezien, was sowieso van laag niveau deze wedstrijd, uiteindelijk een vrij simpele overwinningquote:Op zondag 20 maart 2016 21:46 schreef Pedroso het volgende:
Voor de rest boeit het me niet zo maar Marcel Brands gun ik deze mooie overwinning van Ajax wel. Vooraf zeggen dat ze veel meer kwaliteit hebben en dat er een grote overwinning in zit voor PSV.
Ja was pijnlijk stil daar voor de restquote:Op zondag 20 maart 2016 19:00 schreef Syntix het volgende:
Niemand kan ons stoppen![]()
Supporters waren goed te horen
Je bent sowieso achterlijk als je denkt dat de selectie van PSV veel beter is als die van Ajax. Zijn beide gewoon aan elkaar gewaagdquote:Op zondag 20 maart 2016 21:46 schreef Pedroso het volgende:
Voor de rest boeit het me niet zo maar Marcel Brands gun ik deze mooie overwinning van Ajax wel. Vooraf zeggen dat ze veel meer kwaliteit hebben en dat er een grote overwinning in zit voor PSV.
Middenveld van PSV is beter, andere linies van Ajax zijn beter.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent sowieso achterlijk als je denkt dat de selectie van PSV veel beter is als die van Ajax. Zijn beide gewoon aan elkaar gewaagd
Als hij eindelijk eens van die walgelijke 6 positie af mag, hij kan zo goed lopen met de bal...quote:Op zondag 20 maart 2016 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gudelj prima sinds de winterstop. Die gaat vlammen volgend seizoen.
Vandaag vond ik van niet en het scheelt sowieso allemaal niet zo veel, zo'n doelpunt in de 2e minuut doet de deur al aardig dicht, ondanks het veld overwicht voor PSV wat er op volgde had Ajax de eerste helft de betere kansen, na de rust heeft PSV niks meer gecreëerd.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld van PSV is beter, andere linies van Ajax zijn beter.
Al onze middenvelders zijn het beste op de halfpositiesquote:Op zondag 20 maart 2016 22:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als hij eindelijk eens van die walgelijke 6 positie af mag, hij kan zo goed lopen met de bal...
Vandaag was heel PSV net 1 slagje minder dan Ajax, in het bijzonder Gudelj/Younes/Hoorn/Veltmanquote:Op zondag 20 maart 2016 23:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag vond ik van niet en het scheelt sowieso allemaal niet zo veel, zo'n doelpunt in de 2e minuut doet de deur al aardig dicht, ondanks het veld overwicht voor PSV wat er op volgde had Ajax de eerste helft de betere kansen, na de rust heeft PSV niks meer gecreëerd.
En het gebrek aan diepte van Schöne stoorde me ook. Had liever El Ghazi vanaf het begin gezien tegen Willems.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bazoer is de beste 6 denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al onze middenvelders zijn het beste op de halfposities
Dus of ze moeten steeds elkaars positie overnemen, of we moeten een 6 gaan halen. Maar dat zou nergens op slaan met alle middenvelders in onze selectie.
Toch denk ik dat hij ook het liefste als half wil spelen, ook zodat hij meer bij het doel kan komen en goals kan maken.quote:
Schöne vond ik 1 van de beteren de 1e helft, was tenminste iemand die de bal vasthield of aan de juiste kleur speeldequote:Op zondag 20 maart 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En het gebrek aan diepte van Schöne stoorde me ook. Had liever El Ghazi vanaf het begin gezien tegen Willems.
wat ik al zei, zo'n goal in de 2e minuut helpt wel, daar had PSV niet echt op gerekend en ook geen echt antwoord opquote:Op zondag 20 maart 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag was heel PSV net 1 slagje minder dan Ajax, in het bijzonder Gudelj/Younes/Hoorn/Veltman
Sinkgraven deed het als 6 in de voorbereiding vrij aardig.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij ook het liefste als half wil spelen, ook zodat hij meer bij het doel kan komen en goals kan maken.
Al blijf ik er verder bij dat ik wil dat er een spelverdeler type als Sinkgraven/Nouri op het middenveld speelt. Gewoon zo'n type die zorgt voor de steekpasses en creativiteit op het middenveld en dan daarnaast maar twee van Bazoer/Klaassen/Gudelj/van de Beek
tegen bal op het dak?quote:Op zondag 20 maart 2016 23:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Sinkgraven deed het als 6 in de voorbereiding vrij aardig.
Voorbereidingquote:Op zondag 20 maart 2016 23:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tegen Rapid ook jaquote:Op zondag 20 maart 2016 23:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Klaassen - Bazoer - Sinkgraven, Klaassen als 10 dus Sink & Bazoer voor de verd.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen speelde hij helemaal niet als zes.
Eh, de voorbereiding is normaal gesproken de periode dat je de basis legt en aan patronen werkt voor het vaste seizoen. Sinkgraven maakte daarin als koppeltje met Bazoer een uitstekende indruk. Ook tegen Wolfsburg en Saint-Etienne. Gudelj was geen moment basisspeler. Totdat Fischer geblesseerd was voor Rapid Wien - Ajax uit (Sinkgraven schoof door naar linksbuiten), sindsdien stond Gudelj er tot de dag vandaag in. Niemand weet waarom.quote:
Maar dat noem ik niet een 'zes'.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klaassen - Bazoer - Sinkgraven, Klaassen als 10 dus Sink & Bazoer voor de verd.
Goeie speler hoor ook al zien we hem nu niet maar een 6 is hij zeker nietquote:Op zondag 20 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, de voorbereiding is normaal gesproken de periode dat je de basis legt en aan patronen werkt voor het vaste seizoen. Sinkgraven maakte daarin als koppeltje met Bazoer een uitstekende indruk. Ook tegen Wolfsburg en Saint-Etienne. Gudelj was geen moment basisspeler. Totdat Fischer geblesseerd was voor Rapid Wien - Ajax uit (Sinkgraven schoof door naar linksbuiten), sindsdien stond Gudelj er tot de dag vandaag in. Niemand weet waarom.
Puur en alleen het zondebokje geworden omdat hij wel eens naïef uitverdedigd heeft. Over Gudelj wordt door kranten tot vandaag de dag steevast gezwegen. Dat hij veel doelpunten weg heeft gegeven in de Europese campagne, tsja maar die gif en energie.
Eerste 30-35 minuten wel gewoon goed gespeeld, maar hij viel in die fase niet en toen was het op en over.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik al zei, zo'n goal in de 2e minuut helpt wel, daar had PSV niet echt op gerekend en ook geen echt antwoord op
Een zes is het inderdaad niet. Ik wilde slechts even mijn teleurstelling uiten over hoe simpel spelers uit de gratie kunnen raken die er echt wel iets van kunnen. Waar dan weer tegenover staat dat de meest idiote spelers gratie des levens hebben gekregen.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler hoor ook al zien we hem nu niet maar een 6 is hij zeker niet
Gudelj moet ook gewonnen wennen aan het spel van Ajax. Sinds de winterstop is hij prima bezig. Maar mensen hier blijven maar janken over zijn spel voor de winterstopquote:Op zondag 20 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, de voorbereiding is normaal gesproken de periode dat je de basis legt en aan patronen werkt voor het vaste seizoen. Sinkgraven maakte daarin als koppeltje met Bazoer een uitstekende indruk. Ook tegen Wolfsburg en Saint-Etienne. Gudelj was geen moment basisspeler. Totdat Fischer geblesseerd was voor Rapid Wien - Ajax uit (Sinkgraven schoof door naar linksbuiten), sindsdien stond Gudelj er tot de dag vandaag in. Niemand weet waarom.
Puur en alleen het zondebokje geworden omdat hij wel eens naïef uitverdedigd heeft. Over Gudelj wordt door kranten tot vandaag de dag steevast gezwegen. Dat hij veel doelpunten weg heeft gegeven in de Europese campagne, tsja maar die gif en energie.
Ik vond Sinkgraven voorin zijn beste wedstrijden spelen, als middenvelder teveel fouten, alleen maar bezig met/tijdens balbezit. Maar ik hoop dat hij nog terug komt want balvaardig is hij zekerquote:Op zondag 20 maart 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zes is het inderdaad niet. Ik wilde slechts even mijn teleurstelling uiten over hoe simpel spelers uit de gratie kunnen raken die er echt wel iets van kunnen. Waar dan weer tegenover staat dat de meest idiote spelers gratie des levens hebben gekregen.
GIF ROUTINE ERVARINGquote:Op zondag 20 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft er dat mee te maken dat het opzienbarend is hoe hij uit het niets de onbesproken basisklant is geworden?quote:Op zondag 20 maart 2016 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gudelj moet ook gewonnen wennen aan het spel van Ajax. Sinds de winterstop is hij prima bezig. Maar mensen hier blijven maar janken over zijn spel voor de winterstop
Gudelj is inderdaad prima bezig lately.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gudelj moet ook gewonnen wennen aan het spel van Ajax. Sinds de winterstop is hij prima bezig. Maar mensen hier blijven maar janken over zijn spel voor de winterstop
Eerste helft Rapid uit was hij heerlijk als linksbuitenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Sinkgraven voorin zijn beste wedstrijden spelen, als middenvelder teveel fouten, alleen maar bezig met/tijdens balbezit. Maar ik hoop dat hij nog terug komt want balvaardig is hij zeker
Het is dat die 0-2 dankzij El Ghazi snel kwam, anders had het gebrek aan technische kwaliteiten van de middenvelders om de voorhoede te bedienen je fataal kunnen worden.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Sinkgraven voorin zijn beste wedstrijden spelen, als middenvelder teveel fouten, alleen maar bezig met/tijdens balbezit. Maar ik hoop dat hij nog terug komt want balvaardig is hij zeker
Sinkgraven moet gewoon vertrouwen krijgen op het middenveld als linkshalf. Mensen branden hem vaak af op één foutje, maar je moet iemand ook gewoon durven laten staan. Fouten laten maken, maar ook in vorm laten komen.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is dat goed spelen, de bal in bezit hebben, rond laten gaan zonder echt veel te creëren, ben ik dus niet met je eens, PSV had wel een overwicht die fase.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 30-35 minuten wel gewoon goed gespeeld, maar hij viel in die fase niet en toen was het op en over.
De beste middenvelder vandaag was Klaassen, hoezo is die niet technisch vaardig, de 2 bepalende middenvelders van de tegenpartij worden gewisseld, dan kan je toch niet stellen dat de middenvelders van Ajax niet goed warenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dat die 0-2 dankzij El Ghazi snel kwam, anders had het gebrek aan technische kwaliteiten van de middenvelders om de voorhoede te bedienen je fataal kunnen worden.
Ik had niet het idee dat de ruimtes optimaal benut konden worden. Het draaide veel uit op slappe of rommelige schoten buiten de 16 waar je heus PSV uit elkaar had kunnen spelen met steekpasses en die dingen. Daar is PSV juist op zijn zwakst.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
De beste middenvelder vandaag was Klaassen, hoezo is die niet technisch vaardig, de 2 bepalende middenvelders van de tegenpartij worden gewisseld, dan kan je toch niet stellen dat de middenvelders van Ajax niet goed waren
Milik is gewoon van hetzelfde niveau hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef Kopsterk het volgende:
Sta nog steeds versteld van die bal van Luuk de Jong, die hij hoog over schoot met links. Was gewoon een open doel
Volgens mij creëert hij een stuk meer dan Bazoer. Gek genoeg geeft 'ie af en toe een bizar slechte pass (of penalty...) en dat blijft dan in de geheugens van mensen.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
OK in die zin, nee echt geweldig was het allemaal nietquote:Op zondag 20 maart 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat de ruimtes optimaal benut konden worden. Het draaide veel uit op slappe of rommelige schoten buiten de 16 waar je heus PSV uit elkaar had kunnen spelen met steekpasses en die dingen. Daar is PSV juist op zijn zwakst.
Moet wel zeggen dat de Jong in normale doen een beter aanspeelpunt is. Wint veel meer duels dan Milik. Milik vind ik qua afmaken echter completer, kan ook scoren van afstand met zijn dodelijke linker.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik is gewoon van hetzelfde niveau hoor.
Staat maar 3 doelpunten achter met veel minder speelminuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |