Over 2 weken Norwich - Newcastle, ook een cruciale wedstrijdquote:Op zondag 20 maart 2016 16:24 schreef Anoonumos het volgende:
Deze derby wordt volgend jaar ook nog gespeeld
Ik ben er nu al zenuwachtig voor.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Over 2 weken Norwich - Newcastle, ook een cruciale wedstrijd
Komen wel in pot 1 toch dan? Wie weet.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef TLC het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Leicester maar volgend seizoen compleet kansloos in de CL en dan spelen ze zoals gewoonlijk weer tegen degradatie.
Kijk bv maar eens naar Blackburn Rovers.
twitter:MCFC twitterde op zondag 20-03-2016 om 19:35:14Pellegrini says Hart and @sterling7 will be out for 3/4 weeks...Read: https://t.co/Ru4MDI2I80 #cityvunited #mcfc https://t.co/HCmF3H6Q1O reageer retweet
En dit is belangrijk omdat?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef TLC het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Leicester maar volgend seizoen compleet kansloos in de CL en dan spelen ze zoals gewoonlijk weer tegen degradatie.
Jazeker.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Komen wel in pot 1 toch dan? Wie weet.
You must be fun at partiesquote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef TLC het volgende:
Het net zo (ir)relevant is als wat jij hier en vele andere op dit forum posten.quote:
Voor Pep is het wel te hopen dat Arsenal of Spurs nog een keer instorten en MCI stabiel blijft, anders geen CL.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:01 schreef Bolasie het volgende:
The Guardian: Pep Guardiola targeting Bayern’s Thiago Alcântara for Manchester City. Negotiations for Thiago expected to start at around £25m.
Genot
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Remi Garde en Aston Villa hebben besloten dat het zo wel genoeg is. Hij verlaat het schip.
Briljante zet.
Volgens mij snap je het niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij altijd zo slecht speelde.
Eerst Krul, nu dittwitter:NUFC twitterde op woensdag 30-03-2016 om 17:16:04CONFIRMED: Rob Elliot suffers cruciate ligament injury and will miss 'several months' https://t.co/muj3lqsmQN #NUFC https://t.co/9M6yXX2Cct reageer retweet
Dit is echt een rampseizoen voor Newcastle, als ze er nu nog in blijven mag dat gerust een wonder heten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:21 schreef Bolasie het volgende:
Eerst Krul, nu dittwitter:NUFC twitterde op woensdag 30-03-2016 om 17:16:04CONFIRMED: Rob Elliot suffers cruciate ligament injury and will miss 'several months' https://t.co/muj3lqsmQN #NUFC https://t.co/9M6yXX2Cct reageer retweet
Hij mist trouwens ook het EK, Karl Darlow zal nu dus waarschijnlijk gaan keepen voor NUFC.
Geen paniek, Rafa regelt dat. #InRafawetrustquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is echt een rampseizoen voor Newcastle, als ze er nu nog in blijven mag dat gerust een wonder heten.
Waar speelt die nu?quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op minuten voor Pato.
daar zit mijn vrouw nu. Ik kon mee maar had geen zin....damn what was i thinkingquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Enige leuke wedstrijd is Liverpool - Spurs.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
daar zit mijn vrouw nu. Ik kon mee maar had geen zin....damn what was i thinking
ja maar moest er 6 dagen blijven, geen zin inquote:
Oh, dan is het wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja maar moest er 6 dagen blijven, geen zin in
Hoorde dat ze vanmorgen al om 10.00 uur in de kroeg zaten daar
Wtf gastquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
daar zit mijn vrouw nu. Ik kon mee maar had geen zin....damn what was i thinking
Die kluns kreeg rood tegen Colombia U23. Yanks kunnen niet voetballen.quote:
Ik heb hem alleen een klein stukje gezien bij de U21 van CFC, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die kluns kreeg rood tegen Colombia U23. Yanks kunnen niet voetballen.
Dat Amerikaantje van Dortmund is wel goed, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen een klein stukje gezien bij de U21 van CFC, ben benieuwd.
quote:
Oscar en Traoré zijn er wel bij, Willian blijkbaar niet beschikbaar. Geen idee of ie geblesseerd is, kan het nergens vinden.twitter:ChelseaFC twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 12:18:30Guus says Oscar, Willian and Traore return from internationals today so their availability will be assessed after training. #CFC reageer retweet
Ach, eerstvolgende uitdaging is pas over twee weken tegen Man City.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]Oscar en Traoré zijn er wel bij, Willian blijkbaar niet beschikbaar. Geen idee of ie geblesseerd is, kan het nergens vinden.twitter:ChelseaFC twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 12:18:30Guus says Oscar, Willian and Traore return from internationals today so their availability will be assessed after training. #CFC reageer retweet
Wat ziet Villa Park er lekker vol uit trouwens. De fans hebben het al opgegeven.
Onder welke steen heb jij gelegen?!quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wist niet eens dat Pato bij Chelsea zit
Ja, en? Transfer is al sinds januari bekend hoor. We zitten nu in april.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Premier League goals 15/16
Hazard: 0
Pato: 1
En dan maar 1 wedstrijd. Hij is idd erg opgevallen dan. Wat een onwetendheid van mij.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, en? Transfer is al sinds januari bekend hoor. We zitten nu in april.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan maar 1 wedstrijd. Hij is idd erg opgevallen dan. Wat een onwetendheid van mij.
twitter:FabrizioRomano twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 14:38:23Last goal by Alexandre #Pato in Europe: 21/11/2012 (!), Anderlecht-Milan (Champions League match) reageer retweet
Het is dan wel tegen een van de slechtste teams sinds tijden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Pato die gewoon scoort in de so-called 'beste competitie ter wereld'. Gelachen.
Barton heldquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Barton zeg, jezus christus
Had weer rood kunnen krijgen, wat een schande van Burnley dat ze die vent nog opstellen, je benadeelt je eigen team alleen maar.
Stampt even op iemands been als er al gefloten is, scheids ziet het niet. Denk je nu snapt hij wel, geeft ie 5 minuten later weer een elleboogje in een luchtduel, scheids ziet het weer nietquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stampt even op iemands been als er al gefloten is, scheids ziet het niet. Denk je nu snapt hij wel, geeft ie 5 minuten later weer een elleboogje in een luchtduel, scheids ziet het weer niet
Dan gedraagt ie zich nog naar behoren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stampt even op iemands been als er al gefloten is, scheids ziet het niet. Denk je nu snapt hij wel, geeft ie 5 minuten later weer een elleboogje in een luchtduel, scheids ziet het weer niet
quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk ook
Heerlijk, weekenden met clubvoetbal
Echte mooie degradatiekrakerquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruddy; Wisdom, Bennett, Klose, Olsson; Jarvis, Howson, O'Neil, Brady; Naismith; Mbokani.
Darlow; Janmaat, Mbemba, Taylor, Anita; Townsend, Tiote, Shelvey, Sissoko; Wijnaldum, Cisse
#helpnewcastlenaardechampionship
Het begint pas vnvquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk ook
Heerlijk, weekenden met clubvoetbal
Dan komen de eckte eckte topshows, maar ook JL en BPL zijn wel aardigquote:
Jawel, maar heel moeilijk te zien voor de scheids- en grensrechter.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
De bal moet in zijn geheel de lijn gepasseerd zijn. Is ie dat Lastig te zien hoor.
Graafschap-Cambuur wordt ook nog genietenquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zometeen Norwich - Newcastle, daarna Liverpool - Tottenham en later op de avond AZ - PSV en Barcelona - Real, toch wel een redelijk dagje
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
https://vine.co/v/ijH5gKpK9aF. Barton..
wat een gek niks gebroken ?quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
https://vine.co/v/ijH5gKpK9aF. Barton..
Sow lekker hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
https://streamable.com/05j2
schitterende gol
Dan zullen ze flink moeten dokken, heeft nog een contract tot 2021. En hij is al 29. Ik denk dat ie blijft.quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:42 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb Payet misschien wat onderschat. Zal die naar een topclub gaan deze zomer?
Goed punt. Zal ook nu wel genoeg verdienenquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan zullen ze flink moeten dokken, heeft nog een contract tot 2021. En hij is al 29. Ik denk dat ie blijft.
Hopen dat een paar degelijke spelers willen blijven. Krul/Elliot, Mbemba, Shelvey, Mitrovic. Anders kan je zomaar jaren blijven hangen in de Championship.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lekker hoor Newcastle. Heerlijk. Genieten. Hardop. Keihard.
10 spelers die ruk waren, alleen Darlow deed zijn best. Degradatie is niet meer dan terecht, voetbal onwaardig. Pfff.
Bijna alle goede spelers gaan weg, als er clubs gek genoeg zijn om ze te halen, spelers met zulke bagger inzet wil je niet in je team hebben. Heb zo'n flauw vermoeden dat Newcastle wel eens Leeds achteraan kan gaan. Ach ja, volgend seizoen lekker ipv mijn eerste PL wedstrijd naar Newcastle in de Championship gaan. Genieten hoor. Boh.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopen dat een paar degelijke spelers willen blijven. Krul/Elliot, Mbemba, Shelvey, Mitrovic. Anders kan je zomaar jaren blijven hangen in de Championship.
Wijnaldum, Janmaat en Perez zullen sowieso wel weg zijn. En al die rotzooi moet ook optyfen. Anita, Obertan, Gouffran, Marveaux, Rivière, Taylor, Cissé, wat een treurnis.
Dit al voorbij gekomen?twitter:StanCollymore twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 19:25:29BREAKING. Sunday Times tomorrow alludes to Premier League footballers involved in doping scandal.Hope beyond hope its not true. reageer retweet
Dat mogen ze dan echt nooit meer weggeven.quote:Op zondag 3 april 2016 14:19 schreef Bolasie het volgende:
Als ze winnen is het verschil met de Spurs 7 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |