Dit is een nieuw overzicht van mijn openbare playlists op Spotify
Nieuw:
SPOTIFY PLAYLIST: F (musique française)Een uitgebreide lijst met Franse en/of Franstalige muziek van toen nu.
SPOTIFY PLAYLIST: Pet Shop Boys - SMASH: Further listeningRecent brachten de Pet Shop Boys hun compilatie SMASH uit, met 55 singles. Deze lijst is een aanvulling daarop: 46 niet-singles, die dat prima hadden kunnen zijn. Sommige zijn ook daadwerkelijk overwogen.
SPOTIFY PLAYLIST: New Music NOWRegelmatig maak ik playlists met nieuwe muziek. Deze zijn via mijn profiel te vinden. New Music NOW is steeds een kopie van de meest recent gepubliceerde lijst, dus ideaal om te volgen.
Eerder gepubliceerde playlists:![UPYkZPF.jpg]()
•
Röyksopp remixesZo'n beetje alle remixes die ooit gemaakt zijn door het Noorse duo Röyksopp, nu samengebundeld in één playlist van twee uur.
![3npiUDo.jpg]()
•
New Music LonglistDit is de verzamellijst van alle New Music-playlists die ik op Spotify plaats, ongeveer één keer per vier-vijf weken.
![yeEtYZ6.jpg]()
•
Jam & Spoon remixes - remixes van het Duitse dance-duo Jam & Spoon
![Xex0Kuo.jpg]()
•
Deutsch - recente Duitstalige popmuziek (deze lijst wordt regelmatig aangevuld met nieuwe nummers)
![oY5kHpa.jpg]()
•
Charlie Winston... an introduction - Charlie wie? Ontdek 'm maar gewoon, deze Britse singer-songwriter
![nOciy2l.jpg]()
•
Produced by Trevor Horn - een uitgebreide lijst met muziek waarbij deze legendarische producer aan de knoppen zat
![LUxjRZH.jpg]()
•
All-time Top 250 - mijn persoonlijke Top 250 allertijden (t/m 2019), gepubliceerd op 11-11-2020
![tmLUeK7.jpg]()
•
12/8 - music in 12/8 time - een lange lijst met nummers in het 12/8- (of shuffle-)ritme
![4GouHsR.jpg]()
•
Slipstream Hits - een lijst met hitsingles en hun identiek klinkende opvolgers: de slipstream-hits...
![S26Ibqk.jpg]()
•
Pet Shop Boys B-sides - een alternatieve discografie: al hun (vaak geweldige) b-kantjes en bonus tracks van 1984 tot 2020 op een rij.
[ Bericht 0% gewijzigd door DJ11 op 16-07-2023 15:22:25 ]