quote:Op zondag 20 maart 2016 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het ook niet in de gaten hoor. En zo veel sneller was Vettel niet eens, pas in de laatste rondes was Hamilton aan het terugvallen.
Ik had de opmerkingen al verwachtquote:Op zondag 20 maart 2016 09:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sainz was toen niet snellerDat zei het team ook na afloop. En ik vond het wel stoer van hem ja, maar ik ben dan ook niet volledig objectief.
De motor had bij de tests al veel problemen met vibraties, maar dat verklaart weer niet direct een brandje.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:24 schreef THEFXR het volgende:
Was het uitvallen van de Ferrari van Kimi een fluke of gaan ze nog meer problemen krijgen?
Vettel was de hele tijd al aan het inlopen met ca. 0,5 sec per ronde. Stond zelfs in beeld op een gegeven moment nog voor de fout van Hamilton.quote:
Dat zou jammer zijn want ze maken het iig spannender dan vorig jaar, dat vind ik ook de grote plus van vandaagquote:Op zondag 20 maart 2016 09:24 schreef THEFXR het volgende:
Was het uitvallen van de Ferrari van Kimi een fluke of gaan ze nog meer problemen krijgen?
Op Sky zeggen ze net dat het niet de motor was maar dat de airbox veel te heet werd.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
De motor had bij de tests al veel problemen met vibraties, maar dat verklaart weer niet direct een brandje.
Verstappen mocht van het team inhalen. Lukte hem niet. Daar is alles mee gezegd lijkt mij.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:24 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik had de opmerkingen al verwachtNou ja, je kunt er over discussieren. Maar Sainz reed toen wel naar VES toe en zat op versere banden.
een stuk plastic? zoals bij de fpquote:Op zondag 20 maart 2016 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Aangezien er niks brandbaars in de luchtinlaat zit, vermoed ik dat er iets in de motor is gekomen dat daar niet hoort.
Mee eens. Ik ben niet zo'n fan van teamorders en vind dat rijders het op eigen kracht moeten doen. Dat lukte niet dus niet zeuren.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verstappen mocht van het team inhalen. Lukte hem niet. Daar is alles mee gezegd lijkt mij.
Dan is het antwoord dus dat er vooralsnog geen reden is aan te nemen dat Ferrari structureel uit gaat vallenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op Sky zeggen ze net dat het niet de motor was maar dat de airbox veel te heet werd.
Mijn gedachten.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben niet zo'n fan van teamorders en vind dat rijders het op eigen kracht moeten doen. Dat lukte niet dus niet zeuren.
ik denk vlammen:@quote:Op zondag 20 maart 2016 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Aangezien er niks brandbaars in de luchtinlaat zit, vermoed ik dat er iets in de motor is gekomen dat daar niet hoort.
nou, het heeft niks met ves te maken, maar in het verleden zijn er nogal teamgenoten gecrasht die vrij mochten rijden en dan ben je als team gelijk al je auto's kwijt.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn gedachten.
Ik snap dat fans van Verstappen het liever anders zien, maar het mooiste is en blijft het uitvechten op de baan.
volgens mij vroeg verstappen of hij het mocht proberen bij Palmer en niet of hij sainz aan mocht vallen. Sainz werd gezegd pushen anders moeten we posities swappen. Daar heeft sainz een dikke vinger naar max gegeven. Voor de tweede keer in deze race na die pitsteal. Niet voor niks dat max zei ik weet genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verstappen mocht van het team inhalen. Lukte hem niet. Daar is alles mee gezegd lijkt mij.
Het moet er eerst inzitten anders kan het er niet uitkomenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kwam uit de motor, is er niet ingekomen
Touchequote:Op zondag 20 maart 2016 09:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het moet er eerst inzitten anders kan het er niet uitkomen
Dat is ook een beetje het probleem, doe je verslag van de Formule 1 met speciale aandacht voor de avonturen van Verstappen, of doe je verslag van de avonturen van Verstappen tegen de achtergrond van een Formule 1 race?quote:Op zondag 20 maart 2016 09:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als er verder niets te melden is heb je gelijk, maar Max was aan het kloten met Sainz en dat is natuurlijk veel interessanter
Vanuit het team zijn teamorders volkomen te begrijpen, maar ik denk vanuit de kijker.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, het heeft niks met ves te maken, maar in het verleden zijn er nogal teamgenoten gecrasht die vrij mochten rijden en dan ben je als team gelijk al je auto's kwijt.
Ik had begrepen dat hij vroeg of hij het mocht proberen en dat het team dat bevestigde.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
volgens mij vroeg verstappen of hij het mocht proberen bij Palmer en niet of hij sainz aan mocht vallen. Sainz werd gezegd pushen anders moeten we posities swappen. Daar heeft sainz een dikke vinger naar max gegeven. Voor de tweede keer in deze race na die pitsteal. Niet voor niks dat max zei ik weet genoeg.
twitter:Max33Verstappen twitterde op zondag 20-03-2016 om 09:32:08Good first stint but then it went downhill… Was definitely more in it than P10 but I will bounce back! #nevergiveup https://t.co/z5YZIp5GJB reageer retweet
een beetje afgekoeld na de debrief die pas net afgelopen is.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:40 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:Max33Verstappen twitterde op zondag 20-03-2016 om 09:32:08Good first stint but then it went downhill… Was definitely more in it than P10 but I will bounce back! #nevergiveup https://t.co/z5YZIp5GJB reageer retweet
Ik vind het wel mooi die emotie; als de drang in je zit om te winnen dan kan je niet tevreden zijn met hoe het is gelopen. Daarom heel begrijpelijk en verwacht.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een beetje afgekoeld na de debrief die pas net afgelopen is.
Het is een zeldzaam moment, maar ik ben het met je eens. Ik had zoveel momenten dat mij dingen opvielen die Mol niet zag (pitstopfouten, een snelle Ricciardo/Vettel/anderen, opvallende positiewisselingen). En ik heb maar een scherm, niet eens drie. Ik heb respect dat hij een race vol kan lullen, maar voor mij heeft zijn commentaar geen toegevoegde waarde. Ik ga dus op zoek naar een goede ACE de volgende keer.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem, doe je verslag van de Formule 1 met speciale aandacht voor de avonturen van Verstappen, of doe je verslag van de avonturen van Verstappen tegen de achtergrond van een Formule 1 race?
Inderdaad. Ik zie hem wel een reactie geven zoals Kimi dat kan als hij op het podium staat, maar een auto heeft die moet kunnen winnen: ontevreden op de tweede trede.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi die emotie; als de drang in je zit om te winnen dan kan je niet tevreden zijn met hoe het is gelopen. Daarom heel begrijpelijk en verwacht.
Het heeft ook niet zoveel zin om ruzie te maken met je team.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een beetje afgekoeld na de debrief die pas net afgelopen is.
En tegen Sainz zeiden ze dat die moest pushen en Palmer inhalen anders zouden ze de volgende ronde swappen.om het Max te laten proberen. Dat deed hij dus niet want dat bericht kwam al enkele rondjes voordat hij Palmer inhaalde.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij vroeg of hij het mocht proberen en dat het team dat bevestigde.
Eens.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het is een zeldzaam moment, maar ik ben het met je eens. Ik had zoveel momenten dat mij dingen opvielen die Mol niet zag (pitstopfouten, een snelle Ricciardo/Vettel/anderen, opvallende positiewisselingen). En ik heb maar een scherm, niet eens drie. Ik heb respect dat hij een race vol kan lullen, maar voor mij heeft zijn commentaar geen toegevoegde waarde. Ik ga dus op zoek naar een goede ACE de volgende keer.
Maar Sainz kreeg geen teamorder om verstappen voorbij te laten, toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 09:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En tegen Sainz zeiden ze dat die moest pushen en Palmer inhalen anders zouden ze de volgende ronde swappen.om het Max te laten proberen. Dat deed hij dus niet want dat bericht kwam al enkele rondjes voordat hij Palmer inhaalde.
Jawel, hij kreeg 1 rondje om Palmer in te halen anders moest hij Max voor laten.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar Sainz kreeg geen teamorder om verstappen voorbij te laten, toch?
Niet voorbij gekomen, ook niet op de app.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar Sainz kreeg geen teamorder om verstappen voorbij te laten, toch?
Als ze het echt zo bedoeld hadden, dan zouden ze het toch wel herhalen na die ronde lijkt mij.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jawel, hij kreeg 1 rondje om Palmer in te halen anders moest hij Max voor laten.
Hij lult tenminste weer ipv dat gemompel en geneuzel, maar het is wel slap gelul. Het is gewoon niet iemand die de sport goed doorziet.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het is een zeldzaam moment, maar ik ben het met je eens. Ik had zoveel momenten dat mij dingen opvielen die Mol niet zag (pitstopfouten, een snelle Ricciardo/Vettel/anderen, opvallende positiewisselingen). En ik heb maar een scherm, niet eens drie. Ik heb respect dat hij een race vol kan lullen, maar voor mij heeft zijn commentaar geen toegevoegde waarde. Ik ga dus op zoek naar een goede ACE de volgende keer.
Dat is ook weer zo ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze het echt zo bedoeld hadden, dan zouden ze het toch wel herhalen na die ronde lijkt mij.
Ronald van Dam dan maar weer?quote:Op zondag 20 maart 2016 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij lult tenminste weer ipv dat gemompel en geneuzel, maar het is wel slap gelul. Het is gewoon niet iemand die de sport goed doorziet.
Tsja, dat is wel een beetje een domper ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuke race, beetje jammer hoe het afloopt met de dubbel van Merc en P10 voor Max.
Misschien was het zelfs nog in de vorige eeuw dat die ooit een 'column' mocht voorlezen en sindsdien mijd ik die man als de ziekte. Zodanig dat ik niet eens even wilde luisteren wat hij ervan bakte. Dus ik ken zijn commentaar niet, maar heb er wel een mening over.quote:
Ik heb op de bank geslapen omdat ik anders niet wakker zou wordenquote:Op zondag 20 maart 2016 10:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Zijn er echt mensen op de vroege zondagochtend uit hun warme lekkere bed gestapt om dit te kunnen zien gebeuren?
Nee, natuurlijk niet. Het zijn bots die reageren in dit draadje.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Zijn er echt mensen op de vroege zondagochtend uit hun warme lekkere bed gestapt om dit te kunnen zien gebeuren?
quote:Op zondag 20 maart 2016 10:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb op de bank geslapen omdat ik anders niet wakker zou worden
yup, met de jongste op schoot die hard riep dat de crash van alonso stout wasquote:Op zondag 20 maart 2016 10:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1 oog open op te kijken en te kunnen reageren hier. Het andere oog bevond zich nog in de slaapstand. Gedurende de race dat afgewisseldquote:Op zondag 20 maart 2016 10:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Die van mij begon op het eind te bitchen dat er geen Ferrari in beeld was.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
yup, met de jongste op schoot die hard riep dat de crash van alonso stout was
die van mij is bijna twee jaar, gaf hem de keuze tussen bassie en adriaan en F1. Pakte zijn miniatuurauto, gaf mij de afstand en riep broem broem. Goede opvoedingquote:Op zondag 20 maart 2016 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die van mij begon op het eind te bitchen dat er geen Ferrari in beeld was.
De crash vond ze wel super: boem!
Ik geef Sainz nu ook gelijk dat hij Max er niet langs liet. Het eerder naar binnen gaan dan afgesproken is wel laakbaar en het vervolgens compleet verneuken van Max' stop door het team heeft 'm minimaal 4 plekken gekost.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:24 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik had de opmerkingen al verwachtNou ja, je kunt er over discussieren. Maar Sainz reed toen wel naar VES toe en zat op versere banden.
Hier loopt er eentje rond die het maar niet wil begrijpen. Maar goed, verkeerde geslacht enzoquote:Op zondag 20 maart 2016 10:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
die van mij is bijna twee jaar, gaf hem de keuze tussen bassie en adriaan en F1. Pakte zijn miniatuurauto, gaf mij de afstand en riep broem broem. Goede opvoeding
Ik ken twee fokkers die het hier niet mee eens gaan zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier loopt er eentje rond die het maar niet wil begrijpen. Maar goed, verkeerde geslacht enzo
Die moeten een oud speelgoedautootje pakken en daarmee tegen elkaar gaan racenquote:Op zondag 20 maart 2016 10:26 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik ken twee fokkers die het hier niet mee eens gaan zijn
2 ja. Tegenover tientale anderenquote:Op zondag 20 maart 2016 10:26 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik ken twee fokkers die het hier niet mee eens gaan zijn
Slecht excuus. Mijn dochter kan op de gekste momenten vragen om autoracen...quote:Op zondag 20 maart 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier loopt er eentje rond die het maar niet wil begrijpen. Maar goed, verkeerde geslacht enzo
No further actionquote:Op zondag 20 maart 2016 11:01 schreef k_man het volgende:
Is er al iets bekend geworden over Alonso's crash? Investigation after the race, maar heb even gemist of daar al iets over gezegd is.
race-incident.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vraag mij dan wel af waarom hij geen strafpunten krijgt.
Het zag er anders uit als een lompe actie. Niet zo lomp als max in Monaco vorig jaar, maar scheelt toch niet heel veel.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
race-incident.
En verder hielp het ook wel mee dat Alonso zelf meteen de hand in eigen boezem stak
beetje terecht wel natuurlijk. Zo'n wedstrijd is alleen maar goed voor zijn ontwikkelingquote:Op zondag 20 maart 2016 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op de buitenlandse F1-fansites wordt Max aardig door de mangel gehaald, vooral vanwege zijn in veler ogen 'constant whining' over dat Sainz hem er niet langs liet.
Oh zeker. En voor Sainz was het natuurlijk ook een beetje payback voor Singapore vorig jaar.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
beetje terecht wel natuurlijk. Zo'n wedstrijd is alleen maar goed voor zijn ontwikkeling
Ligt denk ik aan per circuit waar ze rijden , je hebt de top 4 , en daarachter is het een redelijk grote groep, (iedereen ook de saubers denk ik ) dat is tot/met plek 20, zelfs de manors konden redelijk bijblijven )quote:Op zondag 20 maart 2016 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Vooral FI is teleurstellend. Na de winter leken zij de nummer 3 te worden, of op z'n minst 4 of 5. Nu staan ze in het middenveld.
Ja dat mag. En kijkers mogen daar vervolgens kritiek op hebben.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef JimmyManna het volgende:
Snap de kritiek op Max niet zo. Je mag toch boos zijn?
Hij was een boefje. Maar dat is geoorloofd in de F1. Niks mis mee.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Behalve dan voor z'n beurt pitten.
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat ik de kritiek niet zo snap. Dat mag ik dan weer vinden.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja dat mag. En kijkers mogen daar vervolgens kritiek op hebben.
Mijn grootste 'ergernis' was dat hij er zelf ook gewoon niet voorbij kan komen. Dat hij zich daar over opwindt zal mij een worst wezen, daar had hij alleen zichzelf mee.
Als je als team een tactiek afspreekt EN je minder radio contact heb om een afwijkende strategie door te nemen is dit een enorme naaiactie en het team had dus simpelweg Sainz buiten moeten houden en Max binnen moeten halen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:39 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Hij was een boefje. Maar dat is geoorloofd in de F1. Niks mis mee.
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:46 schreef JimmyManna het volgende:
We kunnen iig stellen dat Verstappen met veel grote helden van vroeger en nu (Senna, Prost, Schumacher, Mansell, Piquet, Hamilton) overeenkomt dat hij controversieel is. Nooit saai.
Ik weet de afspraken niet. Jij? Bovendien ben ik voorstander van rijders die zich geen tactiek laten aanmeten en daar niet vanaf wijken. Als hij voelt dat zijn rubber weg is, of de tactiek aangepast moet worden, moet hij naar binnen. Het team had moeten zeggen 'nog 1 rondje, want max komt eerst', maar dat deden ze niet. Teamfout, niet van Sainz.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je als team een tactiek afspreekt EN je minder radio contact heb om een afwijkende strategie door te nemen is dit een enorme naaiactie en het team had dus simpelweg Sainz buiten moeten houden en Max binnen moeten halen.
Die beslissing en vervolgens ook nog eens compleet niet klaar staan voor Max heeft hem 5 plekken gekost.
Dat is geen 'boefje' dan ben je als Max genaaid en als team heb je compleet gefaald, want het heeft ze dik en dik punten gekost en je hebt nu 2 rijders die elkaar het komende seizoen het licht in de ogen niet meer gunnen. Gied gedaan STR.
Hij heeft al een aardige voorsprong op hen te pakken.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nou hopen dat hij ze ook op andere fronten evenaart.
Er werd gezegd dat de afspraak was dat de hoogst gepositioneerde rijder de pitstops bepaald. En er werd gezegd dat Sainz wel erg kort voor hij ging pitten aangaf dat het moest. En Max had blijkbaar ook al meermaals aangegeven dat hij problemen met z'n banden had.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:49 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik weet de afspraken niet. Jij? Bovendien ben ik voorstander van rijders die zich geen tactiek laten aanmeten en daar niet vanaf wijken. Als hij voelt dat zijn rubber weg is, of de tactiek aangepast moet worden, moet hij naar binnen. Het team had moeten zeggen 'nog 1 rondje, want max komt eerst', maar dat deden ze niet. Teamfout, niet van Sainz.
De kater maakte me halverwege de race wakker.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Sainz weet niet wat Max zegt over de radio.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat de afspraak was dat de hoogst gepositioneerde rijder de pitstops bepaald. En er werd gezegd dat Sainz wel erg kort voor hij ging pitten aangaf dat het moest. En Max had blijkbaar ook al meermaals aangegeven dat hij problemen met z'n banden had.
Sainz had het dus kunnen weten. Daarnaast zeg ik ook dat het team hem simpelweg buiten had moeten houden.
Yup. Prima race gezien.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:57 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Sainz weet niet wat Max zegt over de radio.
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
het team had dus simpelweg Sainz buiten moeten houden en Max binnen moeten halen.
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarnaast zeg ik ook dat het team hem simpelweg buiten had moeten houden.
exactquote:Op zondag 20 maart 2016 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je als team een tactiek afspreekt EN je minder radio contact heb om een afwijkende strategie door te nemen is dit een enorme naaiactie en het team had dus simpelweg Sainz buiten moeten houden en Max binnen moeten halen.
Die beslissing en vervolgens ook nog eens compleet niet klaar staan voor Max heeft hem 5 plekken gekost.
Dat is geen 'boefje' dan ben je als Max genaaid en als team heb je compleet gefaald, want het heeft ze dik en dik punten gekost en je hebt nu 2 rijders die elkaar het komende seizoen het licht in de ogen niet meer gunnen. Gied gedaan STR.
Inderdaad, het enige dat Sainz fout deed is dat hij niet kan inhalen. Dat heeft Max zijn race gekost en dat is jammer, maar zo gaat dat.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:00 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ben ik ook volledig met je eens. Alleen vind ik Sainz hier niet schuldig aan.
Als dit bij Ferrari zou gebeuren met Kimi als slachtoffer zou hij de auto in de box parkeren en ze in de stont laten zakkenquote:Op zondag 20 maart 2016 12:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
exact
Zou dit gebeuren bij een Mercedes of Ferrari? ....
Of een ronde na zijn pitstop nog eens binnen komen rijden: 'are you there yet?' en een ronde later nog eensquote:Op zondag 20 maart 2016 12:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als dit bij Ferrari zou gebeuren met Kimi als slachtoffer zou hij de auto in de box parkeren en ze in de stont laten zakken
Twee auto's die achter elkaar rijden is veel moeilijker dan een enkele auto inhalen die geen andere auto voor zich heeft. Max had Palmer makkelijker ingehaald dan Sainz. Sainz voorbij gaan terwijl er iemand voor rijdt is een stuk lastiger. Dat levert bij mij geen ergernis op. Daar had Mercedes vorig jaar ook moeite mee ondanks hun superieure auto.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja dat mag. En kijkers mogen daar vervolgens kritiek op hebben.
Mijn grootste 'ergernis' was dat hij er zelf ook gewoon niet voorbij kan komen. Dat hij zich daar over opwindt zal mij een worst wezen, daar had hij alleen zichzelf mee.
Max kreeg voor een vergelijkbaar grapje nog strafpunten vorig jaarquote:Op zondag 20 maart 2016 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
crash van Alonso was race incident.
eens.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige dat Sainz fout deed is dat hij niet kan inhalen. Dat heeft Max zijn race gekost en dat is jammer, maar zo gaat dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |