quote:Op zondag 20 maart 2016 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het ook niet in de gaten hoor. En zo veel sneller was Vettel niet eens, pas in de laatste rondes was Hamilton aan het terugvallen.
Ik had de opmerkingen al verwachtquote:Op zondag 20 maart 2016 09:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sainz was toen niet snellerDat zei het team ook na afloop. En ik vond het wel stoer van hem ja, maar ik ben dan ook niet volledig objectief.
De motor had bij de tests al veel problemen met vibraties, maar dat verklaart weer niet direct een brandje.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:24 schreef THEFXR het volgende:
Was het uitvallen van de Ferrari van Kimi een fluke of gaan ze nog meer problemen krijgen?
Vettel was de hele tijd al aan het inlopen met ca. 0,5 sec per ronde. Stond zelfs in beeld op een gegeven moment nog voor de fout van Hamilton.quote:
Dat zou jammer zijn want ze maken het iig spannender dan vorig jaar, dat vind ik ook de grote plus van vandaagquote:Op zondag 20 maart 2016 09:24 schreef THEFXR het volgende:
Was het uitvallen van de Ferrari van Kimi een fluke of gaan ze nog meer problemen krijgen?
Op Sky zeggen ze net dat het niet de motor was maar dat de airbox veel te heet werd.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
De motor had bij de tests al veel problemen met vibraties, maar dat verklaart weer niet direct een brandje.
Verstappen mocht van het team inhalen. Lukte hem niet. Daar is alles mee gezegd lijkt mij.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:24 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik had de opmerkingen al verwachtNou ja, je kunt er over discussieren. Maar Sainz reed toen wel naar VES toe en zat op versere banden.
een stuk plastic? zoals bij de fpquote:Op zondag 20 maart 2016 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Aangezien er niks brandbaars in de luchtinlaat zit, vermoed ik dat er iets in de motor is gekomen dat daar niet hoort.
Mee eens. Ik ben niet zo'n fan van teamorders en vind dat rijders het op eigen kracht moeten doen. Dat lukte niet dus niet zeuren.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verstappen mocht van het team inhalen. Lukte hem niet. Daar is alles mee gezegd lijkt mij.
Dan is het antwoord dus dat er vooralsnog geen reden is aan te nemen dat Ferrari structureel uit gaat vallenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op Sky zeggen ze net dat het niet de motor was maar dat de airbox veel te heet werd.
Mijn gedachten.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben niet zo'n fan van teamorders en vind dat rijders het op eigen kracht moeten doen. Dat lukte niet dus niet zeuren.
ik denk vlammen:@quote:Op zondag 20 maart 2016 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Aangezien er niks brandbaars in de luchtinlaat zit, vermoed ik dat er iets in de motor is gekomen dat daar niet hoort.
nou, het heeft niks met ves te maken, maar in het verleden zijn er nogal teamgenoten gecrasht die vrij mochten rijden en dan ben je als team gelijk al je auto's kwijt.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn gedachten.
Ik snap dat fans van Verstappen het liever anders zien, maar het mooiste is en blijft het uitvechten op de baan.
volgens mij vroeg verstappen of hij het mocht proberen bij Palmer en niet of hij sainz aan mocht vallen. Sainz werd gezegd pushen anders moeten we posities swappen. Daar heeft sainz een dikke vinger naar max gegeven. Voor de tweede keer in deze race na die pitsteal. Niet voor niks dat max zei ik weet genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verstappen mocht van het team inhalen. Lukte hem niet. Daar is alles mee gezegd lijkt mij.
Het moet er eerst inzitten anders kan het er niet uitkomenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kwam uit de motor, is er niet ingekomen
Touchequote:Op zondag 20 maart 2016 09:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het moet er eerst inzitten anders kan het er niet uitkomen
Dat is ook een beetje het probleem, doe je verslag van de Formule 1 met speciale aandacht voor de avonturen van Verstappen, of doe je verslag van de avonturen van Verstappen tegen de achtergrond van een Formule 1 race?quote:Op zondag 20 maart 2016 09:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als er verder niets te melden is heb je gelijk, maar Max was aan het kloten met Sainz en dat is natuurlijk veel interessanter
Vanuit het team zijn teamorders volkomen te begrijpen, maar ik denk vanuit de kijker.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, het heeft niks met ves te maken, maar in het verleden zijn er nogal teamgenoten gecrasht die vrij mochten rijden en dan ben je als team gelijk al je auto's kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |