Dat gaat niemand lukkenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef KingRadler het volgende:
heb het idee dat iedereen hier de race anders ziet. Kijk eens een keer neutraal naar een race.
Dat deed hij toch ook. lul niet zo vaag man.quote:
De barbecue hebben ze wel alvast voor elkaarquote:Op zondag 20 maart 2016 07:59 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft nog wel wat werk te verrichten dit seizoen
voetbal is meer zijn sport, f1 snapt hij nietquote:Op zondag 20 maart 2016 08:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat deed hij toch ook. lul niet zo vaag man.
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, Ferrari had het ook niet op orde vandaag
Hoeveel plaatsen moest Verstappen inleveren na de pitstop en hoeveel plaatsen leverde Vettel in?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, Ferrari had het ook niet op orde vandaag
Dus hij raakte hem expres? Raar standpunt.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat deed hij toch ook. lul niet zo vaag man.
GROquote:Op zondag 20 maart 2016 08:01 schreef Fopje het volgende: Wie zou de Driver of the day award krijgen?
![]()
Sainz moet Max er helemaal niet voorbij laten. Als Max zoveel sneller is, had hij Sainz in moeten halen. En dat kon/deed hij niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:03 schreef S95Sedan het volgende:
Sainz is gewoon een pannenkoek, in plaats van max langs laten en aanhaken bij inhalen verkloot hij liever beide hun race door banden blokkeren en niet inhalen.
Gvd 1.5sec per rondje sneller.
F1 is ook hogere wiskundequote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetbal is meer zijn sport, f1 snapt hij niet
.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat de gezellige tweets van STR met Max en Sainz aan het koekhappen en zeepkist racen enzo wel voorbij zijn
Dat was idd pech hebben.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef xFriendx het volgende:
Hadden ze die pitstop normaal gedaan was Max waarschijnlijk wel voor Palmer en Sainz gekomen, dat scheelt een slok op een borrel. Niet zeggende dat hij dan wel in 1 keer door schiet naar een hogere notering, maar hij had in ieder geval door kunnen rijden.
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat de gezellige tweets van STR met Max en Sainz aan het koekhappen en zeepkist racen enzo wel voorbij zijn
Nee, hij voorkwam dat beide auto's in puin lagen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus hij raakte hem expres? Raar standpunt.
En dan achterop klappen omdat hij blokkeerde?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sainz moet Max er helemaal niet voorbij laten. Als Max zoveel sneller is, had hij Sainz in moeten halen. En dat kon/deed hij niet.
Who knows? Misschien is het komende week wel weer oke.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Het punt is dat Vettel een stop meer heeft moeten maken dan Mercedesquote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel plaatsen moest Verstappen inleveren na de pitstop en hoeveel plaatsen leverde Vettel in?
mwah, heetst van de strijd etc. Denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
maar ze komen wel omdat Max vorig jaar goed deed en dan zijn ze opeens super deskundig.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetbal is meer zijn sport, f1 snapt hij niet
Gezelligheid hoort er ook bijquote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
De barbecue hebben ze wel alvast voor elkaar![]()
En voor de SC had hij daar ook de ruimte voor.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het punt is dat Vettel een stop meer heeft moeten maken dan Mercedes
Door de breaktest kon Max ook niet anders.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus hij raakte hem expres? Raar standpunt.
terwijl max al aangegeven had binnen te moeten komen. Kansloos van het team om sainz voorrang te gevenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:05 schreef trein2000 het volgende:
Carlos pitstopkaper. Dat is een trieste actie.
Nja ik kijk F1 om iedereen voor een plek te zien vechten. Niet om te kijken hoe ze elkaar cadeautjes geven. Max kon er gewoon niet voorbij.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan achterop klappen omdat hij blokkeerde?
Sowieso had Sainz een Order om hem te laten gaan. Bedoel in plaats van 16ronden achter 2 auto's te zitten had hij gewoon achter max kunnen aanhaken.
Aantal plaatsen inleveren zegt niets. Tijdverlies telt ook en kan op andere momenten belangrijk worden voor Ferrari.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel plaatsen moest Verstappen inleveren na de pitstop en hoeveel plaatsen leverde Vettel in?
racepace ruk? Max zat na een spin na 2 rondjes alweer achter sainz, die er nog steeds niet voorbij was.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:06 schreef Cheiron het volgende:
Teleurstellend optreden van Toro Rosso. Niet alleen vanwege de waardeloze pitstops en volgorde daarin en daarna het feit dat Sainz geen inhaalactie kon maken. Ook de racepace vond ik tegenvallen in de tweede helft van de race.
Toch een hele vermakelijke seizoensopening!
Saloquote:Op zondag 20 maart 2016 08:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooi trouwens dat Haas punten scoorde in hun debuutrace. Dat was ook al weer twaalf jaar geleden dat dat voor het laatst gebeurde, met Toyota en Sato.
Een auto die achter een ander rijdt inhalen is een stuk moeilijker dan een auto inhalen die niemand voor zich heeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Als je sn
[..]
Als je sneller bent moet je hem gewoon inhalen. Als je dat niet kan heb je gewoon pech. Je kan niet zomaar eisend dat je teammaat je voorbij laat gaan wanneer alles hetzelfde is.
Dat snap ik maar p5/6 had erin gezeten.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nja ik kijk F1 om iedereen voor een plek te zien vechten. Niet om te kijken hoe ze elkaar cadeautjes geven. Max kon er gewoon niet voorbij.
Jij met je breaktest.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:06 schreef WEST het volgende:
[..]
Door de breaktest kon Max ook niet anders.
Kwestie van tijd voor ze elkaar een keer in de weg rijden en dan elkaar weer de tent uitvechten jaquote:Op zondag 20 maart 2016 08:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Eerste race en lewis en nico kunnen nog vriendelijk met elkaar om gaan. Dat zal nog wel veranderen
Ze leken weinig keus te hebben ook denk, Sainz zei het vlak voor ie de spits indook pas meen ik iig.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
terwijl max al aangegeven had binnen te moeten komen. Kansloos van het team om sainz voorrang te geven
Bovendien had je Brawn en Mercedes in 2009 en 2010.quote:
Nou. Het is braketest.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:08 schreef MakkieR het volgende:
Volgend jaar naar Ferrari, dan zijn we af van de knullige pitstops en banden strategieën
Ja, want Ferrari heeft het strategisch perfect gedaan...quote:Op zondag 20 maart 2016 08:08 schreef MakkieR het volgende:
Volgend jaar naar Ferrari, dan zijn we af van de knullige pitstops en banden strategieën
Idem, zo maar even een paar boterhammetjes smerenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:10 schreef Fopje het volgende:
Over breakfast gesproken, honger als de tering.
:0 in bed kan je ook TV kijken en trollenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij, met je getroll, blijf gewoon in nest liggen ofzo
Pijnlijk dit welquote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Lol, iedereen die dacht dat Haas wel eventjes mee kom komen
dat was een bestaand team met een met Honda-geld ontwikkelde auto met een Mercedes-motor, wat het laatste puzzelstukje was.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bovendien had je Brawn en Mercedes in 2009 en 2010.
Mja, dat waren eigenlijk gewoon bestaande teams met een nieuwe naam, vind ik.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Rosberg nu meteen een paar keer hoger zit dan Lewis in de uitslag, dan kan het team in ieder geval de rest van het seizoen niet Lewis voortrekken met stops en andere onzin op basis van punten.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Eerste race en lewis en nico kunnen nog vriendelijk met elkaar om gaan. Dat zal nog wel veranderen
Beter dan Torro Rosso in het algemeen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want Ferrari heeft het strategisch perfect gedaan...
als de auto die voor ligt aangeeft binnen te moeten komen dan moet je die binnen halen. Dus dat is ze zeker aan te rekenen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze leken weinig keus te hebben ook denk, Sainz zei het vlak voor ie de spits indook pas meen ik iig.
Jij als super deskundigequote:
Precies. Trieste actie van Sainz, kan het team niet veel aan doen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze leken weinig keus te hebben ook denk, Sainz zei het vlak voor ie de spits indook pas meen ik iig.
Doe niet zo kinderachtig.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij, met je getroll, blijf gewoon in nest liggen ofzo
Gelukkig zijn dat maar een paar weekenden per jaar.quote:
ik was het ook niet van plan, maar ik had voor zessen de slaap al uitquote:
Gewoon doorsturen, dan leert ie het wel af.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Precies. Trieste actie van Sainz, kan het team niet veel aan doen.
ach als Max dat gedaan had dan was het briljant geweest, kom op die jongen rijdt zijn eigen racequote:Op zondag 20 maart 2016 08:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Precies. Trieste actie van Sainz, kan het team niet veel aan doen.
Fixed 😎quote:
ze hebben wat met de teamleden lopen husselen afgelopen winter.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:13 schreef motorbloempje het volgende:
Mercedes is op teambuildingsweekend geweest.
Dat is prima, maar vorig jaar heeft Sainz een aantal keer gezegd dat het teambelang groter is. Dat liet hij vandaag niet zien.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach als Max dat gedaan had dan was het briljant geweest, kom op die jongen rijdt zijn eigen race
Ik zeg nergens dat ik super deskundig ben. Ik heb gewoon een andere mening. En ik ben niet aan het janken dat iedereen die mijn mening niet deelt moet opbokken.quote:
Hij slaapt met een biertje in z'n hand, wat denk jij dan.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jij denkt ook alleen maar aan alcohol he
Dit.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:11 schreef Tarado het volgende:
Goed begin van het seizoen, ik heb me wel vermaakt, al had ik liever Vettel op P1 gezien en Max op P3 maar je kan niet alles hebben
Dit was ook de vroegste meteen toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:13 schreef WEST het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat maar een paar weekenden per jaar.
infuus ?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij slaapt met een biertje in z'n hand, wat denk jij dan.
ik zou het niet wetenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij slaapt met een biertje in z'n hand, wat denk jij dan.
O jee, nou moet hij ook nog gaan schelden. Echt, ik ben nu onder de indruk hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, gaan we denigrerend doen? kijk gewoon niet, als je er niks van snapt. lullo
Max lag voor, dus Sainz was op dat moment tweede rijderquote:Op zondag 20 maart 2016 08:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pff Max liet zijn leeftijd zien. Z'n team verrot schelden en zijn teamgenoot aanrijden. Erg dom. Hij weet zelf ook dat Sainz geen tweede rijder is.
Hij had hem er later wel voorbij kunnen (misschien moeten) laten maar dat hij last minute de pits indook kan je hem niet verwijtenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is prima, maar vorig jaar heeft Sainz een aantal keer gezegd dat het teambelang groter is. Dat liet hij vandaag niet zien.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pff Max liet zijn leeftijd zien. Z'n team verrot schelden en zijn teamgenoot aanrijden. Erg dom. Hij weet zelf ook dat Sainz geen tweede rijder is.
jij zei dat max klappen moest krijgen en dan nu janken als je daarop commentaar krijgt?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O jee, nou moet hij ook nog gaan schelden. Echt, ik ben nu onder de indruk hoor.
Wolf in '77. Nieuw team dat meteen de eerste race wint.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik denk het wel. Als de strategie is dat de rijder met de beste positie als eerste mag en het team klaar staat met zijn banden ga je dat niet overhoop gooien.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had hem er later wel voorbij kunnen (misschien moeten) laten maar dat hij last minute de pits indook kan je hem niet verwijten
Iedereen gaat het volgende raceweekend zandhappen en wie mazzel heeft bouwt een mooi zandkasteeltjequote:Op zondag 20 maart 2016 08:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ach mensen. Spannende start, teams maakten foutjes, Alonso leeft nog en de STRs hebben los van strategie bewezen technisch mee te kunnen komen. Die gaan een goed teampraatje hebben, koekhappen en pinada slaan en in Bahrein knallen. Kussiekroel.
Ik vond het ook geen braketest, Sainz gaat echt niet zomaar express op z'n rem beuken om Verstappen te naaien.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik super deskundig ben. Ik heb gewoon een andere mening. En ik ben niet aan het janken dat iedereen die mijn mening niet deelt moet opbokken.
Japan is ook vroeg.quote:
Ik heb niet gezegd dat hij klappen moest krijgen en verder vraag ik gewoon om normaal een discussie te voeren. Zonder al dat gescheld en op de man spelen. Al laat je daarmee vooral jezelf kennen en het gebrek aan argumenten zien.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij zei dat max klappen moest krijgen en dan nu janken als je daarop commentaar krijgt? klein kind, een crybaby ben je, je kan gewoon niks hebben
Brazilië 2002quote:Op zondag 20 maart 2016 08:19 schreef TLC het volgende:
Ik zag die crash jeetje, als dat een paar jaar eerder was gebeurd had die Alonso nu tussen 6 houten plankjes gelegen![]()
dat was niet echt het punt, wel dat hij zei dat max klappen moest krijgen en dan nog huilen als hij daar commentaar op krijgtquote:Op zondag 20 maart 2016 08:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen braketest, Sainz gaat echt niet zomaar express op z'n rem beuken om Verstappen te naaien.
Hij verremde zich idd, wat in het verkeer ook niet zo gek is.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen braketest, Sainz gaat echt niet zomaar express op z'n rem beuken om Verstappen te naaien.
Dat kan een keer gebeuren. Je moet door een race als vandaag heen om echt goed te wordenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Die pitstop nog eens in de nabeschouwing. Man, wat wordt Max genaaid
Niet overdrijven he: zo snel zou dat niet gegaan zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:19 schreef TLC het volgende:
Ik zag die crash jeetje, als dat een paar jaar eerder was gebeurd had die Alonso nu tussen 6 houten plankjes gelegen![]()
want die rode vlag situatie heeft er inderdaad niets mee te maken dat ze dit resultaat konden behalenquote:
Nah, gaat niet lukken. Ben er om 23:15 al in gedokenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:20 schreef franklop het volgende:
Ik ga maar eens slaap pakken
Zouden meer mensen moeten doen
Waarom leg je mij woorden in de mond die ik niet gebruikt heb?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat was niet echt het punt, wel dat hij zei dat max klappen moest krijgen en dan nog huilen als hij daar commentaar op krijgt
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:20 schreef franklop het volgende:
Ik ga maar eens slaap pakken
Zouden meer mensen moeten doen
Ach als het andersom was geweest had je het prachtig gevonden, ze kunnen Sainz moeilijk wegsturen als hij naar binnen komtquote:Op zondag 20 maart 2016 08:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja ik denk het wel. Als de strategie is dat de rijder met de beste positie als eerste mag en het team klaar staat met zijn banden ga je dat niet overhoop gooien.
Ik kijk het gewoon niet. Tenenkrommend iedere keer.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:21 schreef Fopje het volgende:
Wat een stelletje lamlullen daar in de studio bij Ziggo. Iedereen vindt dat Sainz Verstappen voorbij moest laten
Maarja, van het treintje achter hem heeft niemand het één keer geprobeerd om hem in te halen. Zijn pace in deze race was dus prima.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
want die rode vlag situatie heeft er inderdaad niets mee te maken dat ze dit resultaat konden behalen [ afbeelding ]
Als ze dit volgende race op eigen kracht behalen mag je me die post nog eens onder mijn neus wrijven.
Dat weet ik niet. Ja, ik ben fan van Max, maar dit was wel een grote fout. Denk ook niet dat Sainz het deed om Max te kloten, maar het team had hem buiten moeten houden imo.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach als het andersom was geweest had je het prachtig gevonden, ze kunnen Sainz moeilijk wegsturen als hij naar binnen komt
Dat zeggen ze helemaal niet. Ja het publiek, maar de gasten niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:21 schreef Fopje het volgende:
Wat een stelletje lamlullen daar in de studio bij Ziggo. Iedereen vindt dat Sainz Verstappen voorbij moest laten
Ja, ik doelde ook op het publiek. Iedereen stak z'n hand op.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze helemaal niet. Ja het publiek, maar de gasten niet.
Ik weet dat er 1 fokker bij zit hahaquote:Op zondag 20 maart 2016 08:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze helemaal niet. Ja het publiek, maar de gasten niet.
hier SPT / [F1 Algemeen] 2016 Formula 1 GP's #159 Grand Prix van Australiëquote:Op zondag 20 maart 2016 08:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom leg je mij woorden in de mond die ik niet gebruikt heb?
Gelukkig sturen de coureurs zelf nogquote:Op zondag 20 maart 2016 08:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ja, ik ben fan van Max, maar dit was wel een grote fout. Denk ook niet dat Sainz het deed om Max te kloten, maar het team had hem buiten moeten houden imo.
gelukkig, hou het maar bij voetbalquote:Op zondag 20 maart 2016 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kijk het gewoon niet. Tenenkrommend iedere keer.
tuurlijk, dat zien de meeste welquote:Op zondag 20 maart 2016 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Was wel een remfout van Sainz dat verstappen 'm raakte
Ehhh...? Ga slapen joh.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier SPT / [F1 Algemeen] 2016 Formula 1 GP's #159 Grand Prix van Australië
staat het duidelijk, dus loop niet te liegen.
Je zit alleen maar te bitchen. Laat het gaan.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Arrogant gedrag hoort er wel een beetje bij in de top van de F1 maar Max is zijn eigen team tegen zich in het harnas aan het jagen met dat puberale gescheld van hem. Hij kon Sainz niet inhalen dus Bottas had hij ook niet ingehaald. Binnenkomen terwijl je team niet klaarstaat, teammaat van achteren aanrijden, hij heeft nog een hoop te leren.
Een draai om zijn oren is niet hetzelfde als klappen moeten krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier SPT / [F1 Algemeen] 2016 Formula 1 GP's #159 Grand Prix van Australië
staat het duidelijk, dus loop niet te liegen.
dat zie je verkeerd, ik reageer alleen maar op de postings richting mij.maar laat jij het ook maar gaan, tochquote:Op zondag 20 maart 2016 08:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te bitchen. Laat het gaan.
Bij tegen dezelfde auto rijden is lastiger inhalen dan tegen een auto die compleet anders is zoals een bottas bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Arrogant gedrag hoort er wel een beetje bij in de top van de F1 maar Max is zijn eigen team tegen zich in het harnas aan het jagen met dat puberale gescheld van hem. Hij kon Sainz niet inhalen dus Bottas had hij ook niet ingehaald. Binnenkomen terwijl je team niet klaarstaat, teammaat van achteren aanrijden, hij heeft nog een hoop te leren.
Leuke trollquote:Op zondag 20 maart 2016 08:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nee, sainz steelde zijn pitstopquote:Op zondag 20 maart 2016 08:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lol, sarcasme? Je weet het soms niet op dit forum.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Was wel een remfout van Sainz dat verstappen 'm raakte
Ga terug naar het voetbalquote:Op zondag 20 maart 2016 08:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom reageer je hier nog op? dit is gewoon bitch gedragquote:Op zondag 20 maart 2016 08:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een draai om zijn oren is niet hetzelfde als klappen moeten krijgen.
Moet ik dat echt uitleggen?
Wat ben je toch aan het janken man! Leer gewoon omgaan met andere meningen. Of lees mijn posts niet als je daar zo van de leg van raakt.quote:
Williams is sowieso lastig in te halen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij tegen dezelfde auto rijden is lastiger inhalen dan tegen een auto die compleet anders is zoals een bottas bijvoorbeeld.
Zeg dat ook tegen die ander want hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te bitchen. Laat het gaan.
Behalve als Massa er in rijdtquote:Op zondag 20 maart 2016 08:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Williams is sowieso lastig in te halen.
ik jank niet, kijk eens zelf in de spiegel klein kind en nog liegen ook. de jeugd van tegenwoordig, hequote:Op zondag 20 maart 2016 08:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het janken man! Leer gewoon omgaan met andere meningen. Of lees mijn posts niet als je daar zo van de leg van raakt.
lol, kijk pas 20 jaar F1. Gewoon je roze Max bril even afzetten.quote:
We reageren op elkaar. Als jij het bitchgedrag vindt, waarom ga jij er dan mee door?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom reageer je hier nog op? dit is gewoon bitch gedrag
dat bedoel ik, ik begin er niet mee.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zeg dat ook tegen die ander want hij heeft wel gelijk.
*zakquote:
terechtquote:
enigszins zegt ie.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:37 schreef Doevelaer het volgende:
Godver, wat lopen er een aantal te zeiken hier.![]()
![]()
Jammer dat de rode vlag de race enigszins verpestte voor Ferrari en TR. Dat Sainz Max niet voorbij laat vind ik niet meer dan logisch, ongeacht wie de eerste stop maakte. Even een dikke vinger van Sainz naar Max, voelde voor hem waarschijnlijk als 'e.a. rechtzetten.' Jammer van Kimi, racepace van de Ferrari's is goed, beter dan de qualy pace zoals Arrivabene al zei. En Haas: Awesome.
Je vergeet wel dat Verstappen tot de 31e lap gewoon op de 4 positie stond met zelfs een uitstapje naar 2e. En nog knapper hij hield 31 ronden Hamilton achter zich in een directe confrontatie. Daar haal ik veel positieve kracht uit.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
want die rode vlag situatie heeft er inderdaad niets mee te maken dat ze dit resultaat konden behalen [ afbeelding ]
Als ze dit volgende race op eigen kracht behalen mag je me die post nog eens onder mijn neus wrijven.
het begon bij jou, met het bedreigen van max, klappen enzo, dan het gek vinden dat er mensen op in haken? dan nog liegen dat het niet zou was. neem gewoon lekker je verantwoordelijkheid voor wat je typt. of blijf gewoon weg.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We reageren op elkaar. Als jij het bitchgedrag vindt, waarom ga jij er dan mee door?
het was een dikke zonder TR polo, want dat mocht niet. Nils7quote:
Alsof Hamilton volwassen is met that guyquote:Op zondag 20 maart 2016 08:40 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen vergeet dat Max pas 18 jaar oud is en dat hij nog veel moet leren en daar hoort dit gewoon bij
die wordt nooit volwassenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alsof Hamilton volwassen is met that guy
Hamilton en volwassen in 1 zin, dat ik dat nog ooit zou lezen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alsof Hamilton volwassen is met that guy
Gisteren bij voetbal programma op FOX was een gast uit GTST aan het zingen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:39 schreef Jigzoz het volgende:
Ja hoor... Nu spelletjes doen in de studio? Met fucking Bart Chabot?
Wat is dit? Telekids?
Vooral door die mislukte pitstop die veroorzaakt wordt doodat Sainz eerder binnen komt terwijl het team ingesteld was op Max.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:37 schreef Doevelaer het volgende:
Godver, wat lopen er een aantal te zeiken hier.![]()
![]()
Jammer dat de rode vlag de race enigszins verpestte voor Ferrari en TR. Dat Sainz Max niet voorbij laat vind ik niet meer dan logisch, ongeacht wie de eerste stop maakte. Even een dikke vinger van Sainz naar Max, voelde voor hem waarschijnlijk als 'e.a. rechtzetten.' Jammer van Kimi, racepace van de Ferrari's is goed, beter dan de qualy pace zoals Arrivabene al zei. En Haas: Awesome.
Net als de meeste F1 coureurs, meeste kunnen namelijk niet goed tegen verliezen, dat lijkt mij een goede eigenschap.quote:
+1quote:Op zondag 20 maart 2016 08:22 schreef twiFight het volgende:
Pfoe, wat een race. Mijn bevindingen:
Positief: race pace van Ferrari. Race pace van Renault. Toro Rosso die met goede banden toch een auto achter zich kan houden. Klein plusje voor Manor. P6 voor Haas, jezus!!
Negatief: bandenslijtage/-strategie van STR. Race pace van Williams. Race pace van McLaren.
Verstappen: eindoordeel een lichte min. Rustig aan, laat die fakkels en hooivorken maar met rust. Uiteindelijk kon VES Ricciardo niet volgen, Sainz niet voorbij en nog een rijder die ik even niet meer kan herinneren. Snel was hij wel, maar bij het inhalen liet hij het m.i. net even liggen.
------------------------------
Ik merk wel dat ik anders reageer op ongelukken dan vroeger. Als tiener had ik zo iets van "Wow, gaaf! Dik ongeluk en vliegende onderdelen". Nu denk ik "Mijn god, hoe is het met Alonso, is hij gewond?" Ik vond het een mooi sportmoment om te zien hoe GUT gelijk naar Alonso toe ging om te checken hoe het ging.
stel nu dat ze andere banden hadden?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vooral door die mislukte pitstop dat veroorzaakt wordt doodat Sainz eerder binnen komt terwijl het team ingesteld was op Max.
Het kan idd geen kwaad om nog een jaartje bij Toro Rosso door te brengen. Hij is vandaag op tilt geslagen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:40 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen vergeet dat Max pas 18 jaar oud is en dat hij nog veel moet leren en daar hoort dit gewoon bij
dat is het team aan te rekenen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik Sainz was had ik 'm ook niet voorbij gelaten. De pitstop heeft het verneukt voor Max.
het waren toch echt Sainz zijn bandjes die daar klaar lagen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vooral door die mislukte pitstop die veroorzaakt wordt doodat Sainz eerder binnen komt terwijl het team ingesteld was op Max.
Omdat we het radiokanaal later horen en het team daar dus alle tijd voor had na de opmerking dat hij binnenkwam.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het waren toch echt Sainz zijn bandjes die daar klaar lagen.
wel. Is vanochtend teruggedraaid dat ze deels strategie mogen bespreken.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze mogen toch geen verbale comm hebben dit jaar?
ik denk dat die ene seconde 4-5 plaatsen scheeldequote:Op zondag 20 maart 2016 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik Sainz was had ik 'm ook niet voorbij gelaten. De pitstop heeft het verneukt voor Max.
Wacht, ik haal even mijn glazen bol...quote:Op zondag 20 maart 2016 08:45 schreef MakkieR het volgende:
Maar voor de rest van het seizoen waar staat Max Verstappen, is een zesde positie in het eind klassement reëel?
Motor zal niet meer ontwikkeld worden, dus langzamerhand zal Toro Rosso wegzakken en weet ik wel zeker dat dat geen top 6 wordtquote:Op zondag 20 maart 2016 08:45 schreef MakkieR het volgende:
Maar voor de rest van het seizoen waar staat Max Verstappen, is een zesde positie in het eind klassement reëel?
Klopt. Omdat ze die ongewisseld hadden nadat Sainz meldde dat hij binnenkwam. Door de verwarring dat het Sainz was, hadden ze daarna de banden voor Max niet allemaal klaarstaanquote:Op zondag 20 maart 2016 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het waren toch echt Sainz zijn bandjes die daar klaar lagen.
Helemaal mee eens, een kampioen ben je al je het kaas niet van je brood laat eten.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:47 schreef Jigzoz het volgende:
Maar het is wel echt lastig. Kun je cool blijven als je teammaat je race verneukt? Vettel niet. Hamilton niet. Rosberg niet. Alonso ook niet. Verstappen dus ook niet.
Als jij dit tilt noemt? Terechte frustratie en niet anders dan dat Hamilton of Rosberg zou reageren.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het kan idd geen kwaad om nog een jaartje bij Toro Rosso door te brengen. Hij is vandaag op tilt geslagen.
wat? Ik denk dat je de context van de voorafgaande posts niet gelezen hebt....quote:Op zondag 20 maart 2016 08:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je vergeet wel dat Verstappen tot de 31e lap gewoon op de 4 positie stond met zelfs een uitstapje naar 2e. En nog knapper hij hield 31 ronden Hamilton achter zich in een directe confrontatie. Daar haal ik veel positieve kracht uit.
pitstop duurde wel langer dan 1 seconde te lang, zeker 5. Tevens had hij dan niet achter sainz vastgezeten.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:46 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat die ene seconde 4-5 plaatsen scheelde
Ik denk dat de wereld te klein was voor Hamilton, dan reageert Verstappen nog heel netjes voor de televisie.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als jij dit tilt noemt? Terechte frustratie en niet anders dan dat Hamilton of Rosberg zou reageren.
Stiekem denk ik dat Team Rosso wel houdt van dat vechters mentaliteit, De italianen hebben dat zelf ook.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:51 schreef aesop het volgende:
Max zal wel worden aangesproken op zijn reacties en het feit dat er bijna afvliegt door dat hij teveel met randzaken bezig is. Zijn stuurmanskunst houdt hem op de baan, en later gaat het nog een keer maar net goed bij die Touche. Ik vind die emotie mooi hoor, maar het leek zijn race negatief te beïnvloeden.
Prachtig is het natuurlijk wel dat ie na de spin binnen twee rondes weer aanhaakt.
Hamilton is inderdaad net zo onvolwassen. Maar Max ging wel op tilt vandaag hoor. Puberale woede aanvallen op de boordradio, teammaat aanrijden en een x aantal keer bijna crashen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als jij dit tilt noemt? Terechte frustratie en niet anders dan dat Hamilton of Rosberg zou reageren.
Ja dat zie je vaker en dan vraag ik me ook elke keer weer af waarom ze die dingen dan zo complex en kwetsbaar maken.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:53 schreef Re het volgende:
maar blijkbaar is een voorvleugel zonder wat flapjes net zo snel of zelfs sneller?
Een bed is niet kut als je als fokker 'ons' kunt zeggenquote:Op zondag 20 maart 2016 08:52 schreef Geralt het volgende:
Ik heb nog wat bier in de vriezer moeten leggen want niet genoeg koud liggen.
Als die op zijn ga ik lekker een paar uur op de bank slapen. Obs bed is compleet kut en het nieuwe komt pas over 9 weken
TR weet dat max nu al het team ontgroeit is en dat ze hem komend jaar kwijt zijn. Beter handelen ze daar ook naar. En beter geven ze sainz op z'n kloten voor die steal.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat Team Rosso wel houdt van dat vechters mentaliteit, De italianen hebben dat zelf ook.
Technisch gezien kon hij het ook niet zeggen, niet goed in ieder geval, maar dat zal het bier en dikke vingers zijn geweestquote:Op zondag 20 maart 2016 08:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een bed is niet kut als je als fokker 'ons' kunt zeggen
Het is het team en hij bleef er veel te lang in hangen. Doet Hamilton overigens ook vaak en dan krijgt hij ook (terecht) kritiek.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:47 schreef Jigzoz het volgende:
Maar het is wel echt lastig. Kun je cool blijven als je teammaat je race verneukt? Vettel niet. Hamilton niet. Rosberg niet. Alonso ook niet. Verstappen dus ook niet.
Hij maakt idd wel een punt.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat Team Rosso wel houdt van dat vechters mentaliteit, De italianen hebben dat zelf ook.
Mwa, die touche kwam voornamelijk door de remfout van Sainz in combinatie met de poging van Max. Incidentje. Van aanrijden was imo niet echt sprake. Net als 'een x aantal keer bijna crashen.' Ja, een beetje een losse kont hier en daar, maar niets bedreigends.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hamilton is inderdaad net zo onvolwassen. Maar Max ging wel op tilt vandaag hoor. Puberale woede aanvallen op de boordradio, teammaat aanrijden en een x aantal keer bijna crashen.
Dat halen ze al Max steeds in beeld komtquote:
ik denk dat het wel meevalt, vorige jaar waren er ook geen updates van die renault en toch bleef max in de top 6-8 rijden. ik hoop dat str nog wel aero updates krijgt.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Motor zal niet meer ontwikkeld worden, dus langzamerhand zal Toro Rosso wegzakken en weet ik wel zeker dat dat geen top 6 wordt
Ach ja, ze proberen er wat van te maken en van hun analyses moeten ze het niet hebben. Het doet me een beetje denken aan het RTL van vroeger, je kunt je ergeren aan het geneuzel van Mol en alle onzin die ze allemaal uitkramen, maar het is tenminste niet meer dat onverschillige afraffelen van een raceje tussen de reclameblokken door.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sowieso dit soort schijtlollige items
onnodig, want dat ziet iedereen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Vond in de nabeschouwing ook wel mooi dat Doornbos en van de Garde beide aangaven dat Sainz de hele baan nodig heeft om iemand in te kunnen halen en Max dat veel netter doet.
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:51 schreef aesop het volgende:
Max zal wel worden aangesproken op zijn reacties en het feit dat er bijna afvliegt door dat hij teveel met randzaken bezig is. Zijn stuurmanskunst houdt hem op de baan, en later gaat het nog een keer maar net goed bij die Touche. Ik vind die emotie mooi hoor, maar het leek zijn race negatief te beïnvloeden.
Prachtig is het natuurlijk wel dat ie na de spin binnen twee rondes weer aanhaakt.
dan denk ik dat het geen negatieve invloed was, anders ga je die rondes vrij niet zo hard.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:51 schreef aesop het volgende:
moet je nog een dienst draaien?quote:Op zondag 20 maart 2016 08:52 schreef Geralt het volgende:
Ik heb nog wat bier in de vriezer moeten leggen want niet genoeg koud liggen.
Als die op zijn ga ik lekker een paar uur op de bank slapen. Ons bed is compleet kut en het nieuwe komt pas over 9 weken
Aanrijding Was gewoon 100% Max zijn fout. So what dat Sainz blokkeerde? De dag dat Max van achteren aangereden wordt dan is dit forum te klein.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa, die touche kwam voornamelijk door de remfout van Sainz in combinatie met de poging van Max. Incidentje. Van aanrijden was imo niet echt sprake. Net als 'een x aantal keer bijna crashen.' Ja, een beetje een losse kont hier en daar, maar niets bedreigends.
Alonso had een slechtere dag.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hamilton is inderdaad net zo onvolwassen. Maar Max ging wel op tilt vandaag hoor. Puberale woede aanvallen op de boordradio, teammaat aanrijden en een x aantal keer bijna crashen.
P6 noem ik niet te laag. Kwam ook door de SC/rode vlag. Anders was het misschien wel P5 geworden.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Max verloor 5,6 seconde tov Sainz in zijn outlap, inclusief pitstop dus.
Zonder die 5,6 was hij vlak achter Palmer terecht gekomen. Palmer en Hülkenberg had hij sowieso nog gepakt, en Grosjean was ook nog een optie geweest. Maar ook dan was hij gewoon te laag geëindigd door die strategie.
Hij is niet bestraft voor causing a colission, dus een race-incidentquote:Op zondag 20 maart 2016 09:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Aanrijding Was gewoon 100% Max zijn fout. So what dat Sainz blokkeerde? De dag dat Max van achteren aangereden wordt dan is dit forum te klein.
dat komt omdat Mol alleen zit met 3 schermen.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ach ja, ze proberen er wat van te maken en van hun analyses moeten ze het niet hebben. Het doet me een beetje denken aan het RTL van vroeger, je kunt je ergeren aan het geneuzel van Mol en alle onzin die ze allemaal uitkramen, maar het is tenminste niet meer dat onverschillige afraffelen van een raceje tussen de reclameblokken door.
Maar Mol die gewoon 5 ronden niet ziet dat Vettel met een halve seconde per rondje inloopt op Hamilton, dat is toch wel droevig.
Schuld ja. Of hij er wat aan kon doen is een tweede. Want het kwam vooral doordat Sainz blokkeerde.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Aanrijding Was gewoon 100% Max zijn fout. So what dat Sainz blokkeerde? De dag dat Max van achteren aangereden wordt dan is dit forum te klein.
ze hebben geen remlichten zoals bij gewone auto'squote:Op zondag 20 maart 2016 09:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Sainz heeft er geen last van gehad dus doen ze al snel niets.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij is niet bestraft voor causing a colission, dus een race-incident
nee tuurlijk niet, als ik moet werken drink ik niet. 👍quote:
Tussen teammaats dan al helemaal niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz heeft er geen last van gehad dus doen ze al snel niets.
Kan het nog steeds zijn fout zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij is niet bestraft voor causing a colission, dus een race-incident
pff wat een niveau op dit forumquote:Op zondag 20 maart 2016 09:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben geen remlichten zoals bij gewone auto's
Dat je mening is dat het aan Sainz lag respecteer ik (al ben ik het er niet mee eens), maar kun je eens met daadwerkelijke argumenten uitleggen waarom je het een "brake test" vind? En dan niet met opmerkingen zoals "als je lang genoeg F1 kijkt dan zie je dat toch zo", maar met objectieve observaties.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:06 schreef WEST het volgende:
[..]
Door de breaktest kon Max ook niet anders.
Dat kan ja. Maar volgens mij is het een incidentje door zowel het verremmen van Sainz als het jagen van Max. Als Sainz niet geblokkeerd had was het niet gebeurd en als Max niet zo dicht op hem zat was het niet gebeurd. Niet 100% schuld van één van de 2 maar gewoon 50-50.quote:
Nee, dat komt omdat hij niet oplet/het niet snapt.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat komt omdat Mol alleen zit met 3 schermen.
ik heb hem goed gekregen, door de instellingen beter te makenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Die acestream is echt bagger
Wat is er met die set goede streams gebeurt toch
Ik vind dat Max gewoon kan weten dat in die situatie dit kan gebeuren en hij dus moet zorgen dat hij daarop kan reageren.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar volgens mij is het een incidentje door zowel het verremmen van Sainz als het jagen van Max. Als Sainz niet geblokkeerd had was het niet gebeurd en als Max niet zo dicht op hem zat was het niet gebeurd. Niet 100% schuld van één van de 2 maar gewoon 50-50.
naah, dit is verre van ideaal.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat hij niet oplet/het niet snapt.
Nah, vorig jaar deed ie het nog prima, maar dat werd steeds minder. Toen waren er ook 20 streams, nu slechts 3 à 4.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem goed gekregen, door de instellingen beter te maken
http://acestreamguide.com/buffering/
alleen de beelden bevestigen dat dus niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dat Max gewoon kan weten dat in die situatie dit kan gebeuren en hij dus moet zorgen dat hij daarop kan reageren.
Daarom vind ik het de fout van Max.
Wat heeft het blokkeren van Sainz ermee te maken dat Max hem botweg van achteren aanrijdt?quote:Op zondag 20 maart 2016 09:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar volgens mij is het een incidentje door zowel het verremmen van Sainz als het jagen van Max. Als Sainz niet geblokkeerd had was het niet gebeurd en als Max niet zo dicht op hem zat was het niet gebeurd. Niet 100% schuld van één van de 2 maar gewoon 50-50.
retorische vraag.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat heeft het blokkeren van Sainz ermee te maken dat Max hem botweg van achteren aanrijdt?
mooi hoor. TR steek dat schamele puntje maar in je zak , ik had P6 minimaal kunnen rijden als jullie het niet verkloot hadden.quote:
Hij reageerde daar ook op en klapte niet vol achterin maar kwam weg met een spin en Sainz zonder schade gelukkig.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dat Max gewoon kan weten dat in die situatie dit kan gebeuren en hij dus moet zorgen dat hij daarop kan reageren.
Daarom vind ik het de fout van Max.
je ziet echt dat Max het aan het weglachen is om niet te gaan ranten.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
mooi hoor. TR steek dat schamele puntje maar in je zak , ik had P6 minimaal kunnen rijden als jullie het niet verkloot hadden.
Laten we wel wezen, ondanks die pitsteal van sainz had het team tijd genoeg imo om op zijn minst klaar te staan met banden. En dat stonden ze niet. TR heeft hier veel punten laten liggen.
Op naar de volgendE GP
Door het blokkeren zat Sainz op een andere lijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat heeft het blokkeren van Sainz ermee te maken dat Max hem botweg van achteren aanrijdt?
uh nee?quote:
Sainz was toen niet snellerquote:Op zondag 20 maart 2016 09:16 schreef twiFight het volgende:
Even wat observaties hoor. Fok kennende zal er wel stoom uit de oren komen![]()
Al die mensen die deze race roepen dat Sainz Verstappen er langs had moeten laten omdat hij sneller was, vonden jullie dat andersom ook toen VES Sainz vorig jaar er niet langs liet (met de beroemde team radio "NO!!") toen Sainz sneller was? Of vond iedereen het hier stiekem wel stoer dat VES recalcitrant was.
Ja dat geldt imo ook voor HAM. En voor VET toen hij bij RB alles won.quote:En voor de mensen die VES aanmoedigen dat hij egoistisch en arrogant moet zijn "want dat moet je zijn wil je wereldkampioen worden", reageren jullie ook zo bij Hamilton, of is die dan opeens een sneue gast...?
Je moet gewoon bijhouden wie op wie inloopt, en beter naarmate ze verder naar voren zitten. Dan heb je de tijden en de beelden, dus als het verschil tussen de nr 2 en de nr 3 een halve seconde kleiner wordt dan heb je dat binnen een rondje door en hou je dat in de gaten. Niet pas 5 ronden later wakker worden als Hamilton een foutje maakt en er ineens een rode auto in de achtergrond verschijnt, die zat er al een tijdje.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
naah, dit is verre van ideaal.
[ afbeelding ]
Wat bevestigen de beelden dan volgens jou?quote:Op zondag 20 maart 2016 09:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen de beelden bevestigen dat dus niet.
In Singapore was Sainz niet sneller, en bleef Max niet rondenlang achter iemand plakken. Het kwam een beetje uit het niks.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:16 schreef twiFight het volgende:
Al die mensen die deze race roepen dat Sainz Verstappen er langs had moeten laten omdat hij sneller was, vonden jullie dat andersom ook toen VES Sainz vorig jaar er niet langs liet (met de beroemde team radio "NO!!") toen Sainz sneller was? Of vond iedereen het hier stiekem wel stoer dat VES recalcitrant was.
En voor de mensen die VES aanmoedigen dat hij egoistisch en arrogant moet zijn "want dat moet je zijn wil je wereldkampioen worden", reageren jullie ook zo bij Hamilton, of is die dan opeens een sneue gast...?
ik denk dat dit een terugpakker was van Sainz, voor wat er idd vorig jaar is gebeurt, Max zal dit nu ook wel inzien en staan ze weer gelijk.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:16 schreef twiFight het volgende:
En voor de mensen die VES aanmoedigen dat hij egoistisch en arrogant moet zijn "want dat moet je zijn wil je wereldkampioen worden", reageren jullie ook zo bij Hamilton, of is die dan opeens een sneue gast...?
Als er verder niets te melden is heb je gelijk, maar Max was aan het kloten met Sainz en dat is natuurlijk veel interessanterquote:Op zondag 20 maart 2016 09:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je moet gewoon bijhouden wie op wie inloopt, en beter naarmate ze verder naar voren zitten. Dan heb je de tijden en de beelden, dus als het verschil tussen de nr 2 en de nr 3 een halve seconde kleiner wordt dan heb je dat binnen een rondje door en hou je dat in de gaten. Niet pas 5 ronden later wakker worden als Hamilton een foutje maakt en er ineens een rode auto in de achtergrond verschijnt, die zat er al een tijdje.
Wat mij betreft. Ja, ik vond vorig jaar ook dat Max Sainz voorbij had moeten laten uit teambelang. En als het Sainz niet gelukt was die plek weer teruggeven. Zoals Kvyat en Ricciardo vorig jaar ook gedaan hebben. Had hier ook gekund (en gemoeten).quote:Op zondag 20 maart 2016 09:16 schreef twiFight het volgende:
Het liep relatief goed af, maar dat doet niet af aan dat het naar mijn mening een fout was.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij reageerde daar ook op en klapte niet vol achterin maar kwam weg met een spin en Sainz zonder schade gelukkig.
Ik had het ook niet in de gaten hoor. En zo veel sneller was Vettel niet eens, pas in de laatste rondes was Hamilton aan het terugvallen.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je moet gewoon bijhouden wie op wie inloopt, en beter naarmate ze verder naar voren zitten. Dan heb je de tijden en de beelden, dus als het verschil tussen de nr 2 en de nr 3 een halve seconde kleiner wordt dan heb je dat binnen een rondje door en hou je dat in de gaten. Niet pas 5 ronden later wakker worden als Hamilton een foutje maakt en er ineens een rode auto in de achtergrond verschijnt, die zat er al een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |