Ja, die vooraan rijdt is de Torro Rossoquote:Op zondag 20 maart 2016 06:09 schreef Fokker89 het volgende:
Je ziet het verschil tussen Red Bull en Torro Rosso nu wel een stuk beter.
Dat gaat prima Ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
Weer jammer van de bagger kwaliteit van Ziggo stream en Sky. Jammer dat Ziggo er niet leverd. Misschien de volgende keer Ziggo Go met Google Chromecast.
arme Choco Sennaquote:Op zondag 20 maart 2016 06:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Geen hulpmiddelen en daar gaat de zelf uitgeroepen beste rijder ooit5 plekken verliezen
Die was goed wegquote:
Moet die eerst Massa voorbij.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:10 schreef raptorix het volgende:
Benieuwd hoe agressief Verstappen positie gaat verdedigen tegen Hamilton
Dat is inmiddels gebeurt.quote:
Dat was met die lekke bandquote:Op zondag 20 maart 2016 06:15 schreef Mano_ het volgende:
Woah, die Renault vonkt lekker bij het aanremmen
nee maar dat is ook wel logisch dat kan geen enkel ander team.quote:
wat een hoeren weer, je moet zeker voor een app betalen, die dat wel doet?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:17 schreef WEST het volgende:
LT is ook kut geworden nu ook geen tijden met achterstand ten opzichte van elkaar.
jep vorig jaar kon je de verschillen nog zien. Wat next 1.31.xxx ??quote:Op zondag 20 maart 2016 06:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een hoeren weer, je moet zeker voor een app betalen, die dat wel doet?
Max is geen Massaquote:
Ja dit dus.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zonder uitvallers bij fer en merc is 5e het maximaal haalbare.
Idd, zijn systemen aan het opladen want met een auto die 1 sec sneller is komt hij er op de normale manier niet voorbijquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 06:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Lol, de groteLewis komt er niet voorbijGo Max
posten!quote:
sorry moest een ? achterquote:
quote:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 20-03-2016 om 06:17:33And we've got @LewisHamilton clambering all over the back of @Max33Verstappen too - this is getting tasty! #F1 #AusGP #F1isBACK reageer retweet
Tijd voor Ziggo sport?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:25 schreef flipsen het volgende:
Nou lekker dan, 24 minuten na de start kan ik dan eindelijk kijken naar een brakke stream. Geweldig.
don't cry for me Argentinaquote:Op zondag 20 maart 2016 06:25 schreef flipsen het volgende:
Nou lekker dan, 24 minuten na de start kan ik dan eindelijk kijken naar een brakke stream. Geweldig.
vlag maar afquote:
Vettelquote:
Wordt een lange kabel naar Argentiniëquote:
Ik erger me aan "ik irriteer me"quote:
Ik snap dat gezeur op Olav nooit zo, ik vind het een prima commentator.quote:
Geen proxy?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wordt een lange kabel naar Argentinië
heb je geen Wifiquote:Op zondag 20 maart 2016 06:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat is niet praktisch idd.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
je hoeft niet te luisteren hoor. Dat geklaag over Olav.quote:
Ik ga de volgende keer Ziggo Go aanschaffen en streamingen naar Google Chromecast. Het kost 4 voor een race en 9.95 voor een hele maand.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:25 schreef flipsen het volgende:
Vettelshow ook... Die zet Hamilton lekker op zijn nummer!quote:Op zondag 20 maart 2016 06:30 schreef Rossdale het volgende:
Ook vandaag is de F1 weer de verstappenshow
Veruit meeste airtime
Tuurlijk de regie weet wel wie die moet volgen.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:30 schreef Rossdale het volgende:
Ook vandaag is de F1 weer de verstappenshow
Veruit meeste airtime
Kijken of alonso ook 2 strafpunten krijgt.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Domdomdom.
Verstappen Monaco ongelukje.
quote:Op zondag 20 maart 2016 06:28 schreef Beach het volgende:
tijd voor een sc zodat ik rustig koffie kan zetten
Er was toch zo een jonge Nederlander die zo ze nek brak?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:37 schreef heywoodu het volgende:
Godskolere wat een mazzelaar die Alonso. Halve draai verder en
Op de Nurburgring ja, weet niet meer wie het wasquote:Op zondag 20 maart 2016 06:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er was toch zo een jonge Nederlander die zo ze nek brak?
Lord Helmet!!!!quote:Op zondag 20 maart 2016 06:39 schreef Rossdale het volgende:
Wat een gigantisch grote helmen van die doktorenDoet me denken aan spaceballs
Lijkt mij wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Kijken of alonso ook 2 strafpunten krijgt.
Hij moet max weer voorbij. Dat kan hij niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:37 schreef Fiorano het volgende:
Nou fc schijten dan maar. Komt Hamilton wel goed uit denk ik
Wel een drs zone daar.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:39 schreef koekeloerekie het volgende:
Slaat nergens op, hij kan daar niet eens inhalen.
Wat bedoel je met 'op zo'n moment'?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat praat Mol in zo'n moment toch een onzin...
Nee, gewoon rijdend achter de SC dacht ikquote:Op zondag 20 maart 2016 06:41 schreef THEFXR het volgende:
starten ze straks met onderlinge verschillen in de comp?
jouw stream loopt wel heel erg achterquote:Op zondag 20 maart 2016 06:41 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme ALOdat hij daar uit loopt, wat een mazzelaar!
Laten we hopen dat dat het positieve van deze crash is, dat ze dat debiele ding "heroverwegen"quote:
Howel ik voor meer grindbakken ben, ging Alonso hier over de kop vanwege de grindbak. Zo zal de FIA wel denken.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:42 schreef Breaker.Faker het volgende:
Hulde voor de grindbakwat ik net ook melde hopen dat de FIA dit ook ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |