abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160788780
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep (jongen)

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20
28 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn
10 oktober: Saarah
23 oktober: ViviRAWRS
27 oktober: Veruca_Assault

4 november: gewoonmezelf87
8 november: snoenk

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkle20 op 19-03-2016 20:45:11 ]
pi_160788845
Ik denk waar is Z&G toch ineens heen? :D
Zit meestal wel mobiel, dus zal proberen zo vaak mogelijk de OP aan te passen, maar vergeef me als ik er niet zo snel mee ben :@

Verder heb ik zo weinig toe te voegen aan dit topic atm .. Het gaat gewoon super lekker allemaal hier. Behalve dat ik meestal 's nachts wakker word om naar de wc te gaan en dan val ik een uur voordat de wekker gaat pas weer een keer in slaap :{ ... Dus vermoeid door de zwangerschap niet echt, meer door mijn ietswat abnormale slaappatroon van dit moment.

Maar hee, niet bepaald first world problems! :Y)

Dus ik lees in de tussentijd braaf mee :s)
pi_160789293
Heerlijk toch Twinkle!

Hier hetzelfde! Ben geloof ik over mijn moeheid periode heen :D En dat is fijn zeg. Niet meer na het avondeten naar bed, geen dutjes meer overdag in het weekend... Heerlijk :D

Ik merk zowaar dat m'n buik iets begint te groeien. M'n teamgenoten zeiden het eergister ook al onder de douche O+ Vorige week m'n laatste wedstrijd gespeeld, maar blijf wel gewoon meetrainen, maar de fysieke contactoefeningen sla ik dan over.

Nu 14w3d.
:)
pi_160790326
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk waar is Z&G toch ineens heen? :D
Zit meestal wel mobiel, dus zal proberen zo vaak mogelijk de OP aan te passen, maar vergeef me als ik er niet zo snel mee ben :@

Dot mag er wel uit denk ik. ;)
pi_160791445
Ohhh knuffels voor de (ex-)gordelroos'ers en andere beroerdvoelenden die het nodig hebben O+ :*.

Hier begint het langzaamaan weer iets beter te gaan. Komt mooi uit voor verhuizen. Vandaag precies 13 weken zwanger *O*.
pi_160791914
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:14 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dot mag er wel uit denk ik. ;)
Neeeeh ;( :P

Ik mag er idd uit, maar wat een gek idee zeg! Er ligt nu een heerlijk meisje te tukken naast me en ik geniet echt van onze tijd tot nu toe O+ De eerste dagen waren wat pittig qua slaapgebrek, maar de bv komt nu op gang en dat vindt ze heel fijn. Stip doet het ook echt super en we vinden het allebei heel fijn dat ik hem weer op bed kan leggen als mini dat toelaat.

De bevalling ging eigenlijk ook best goed, maar het laatste eindje was iets te heftig. Om 6 uur s ochtends werden mijn vliezen gebroken na een nacht met weeën die net niet genoeg deden om veel op te schieten, maar te irritant waren om doorheen te slapen. En vanaf toen ging het rap, want ik kreeg zulke sterke en pijnlijke weeën dat ik vroeg om een ruggenprik, maar die heb ik niet eens gehaald :') Op het moment dat het infuus voor het vocht erin zat kreeg ik persdrang en na 10 min persen was ze er al! Een half uur na d'r geboorte belden ze vanaf de anesthesie dat ik naar boven mocht komen :D

En nu mag ik weer overstappen naar de baby's! :o Meiden, heel veel succes allemaal, geniet waar mogelijk en ik wens jullie allemaal een hele fijne bevalling :* :W
pi_160792221
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:13 schreef Dot. het volgende:

[..]

Neeeeh ;( :P

We kunnen je ook weer onderaan het lijstje zetten ... :+
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:25:20 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160792375
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

We kunnen je ook weer onderaan het lijstje zetten ... :+
Gewoon alvast voor de volgende _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160792503
Ja daag :D Ik dacht vandaag nog aan dat verhaal van mignonne of wup over die man die het in de kraamweek wel weer tijd vond :X Brr, het idee alleen al. Maar twee vind ik helemaal prima. Ons gezin van vier *;
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:29:37 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160792573
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Dot. het volgende:
Ja daag :D Ik dacht vandaag nog aan dat verhaal van mignonne of wup over die man die het in de kraamweek wel weer tijd vond :X Brr, het idee alleen al. Maar twee vind ik helemaal prima. Ons gezin van vier *;
In de kraamweek _O-
Lekker langs je hechtingen en bloedstolsels pompen :9~

Maar fijn joh, lekker helemaal compleet gezin O+
pi_160792661
*hopeloos achter de topics aanloopt* Ik heb al wel zes keer geprobeerd te reageren geloof ik, maar elke keer kwam er iets tussen.. Dus ondanks meelezen is er maar heel weinig blijven hangen :')

Dot, jeetje, wat een timing (nouja, juist niet :+) op het eind! Maar daar is je meisje dan O+ Gefeliciteerd, geniet van je kraamtijd (maar dat lukt zo te lezen wel :))!

Lamb, is alles nog rustig bij jou?

Twinkle, is 's nachts wakker worden niet ook een zwangerschapskwaaltje? :D Heel irritant in elk geval wat je beschrijft, had ik ook.. Blijven liggen en hopen dat je toch nog een beetje uitrust op die manier, ik heb er niks beters op gevonden :{ Fijn dat het verder zo lekker gaat iig!

En heel (heel) laat, maar nog bedankt voor alle felicitaties! De naam komt niet op Fok (maar pm'en mag!), ik zal haar hier Jasmijn noemen, dat was onze projectnaam :+ Ze is uiteindelijk gewoon op de geplande datum gekomen, geen spannende praktijken na de slijmprop meer. De zh-dagen waren heftig, vooral omdat ze rap afviel en we al snel tegen de 10% aanzaten - met bijkomende onzekerheid over wel/niet/wanneer naar huis mogen. Vooraf was ik er nog niet helemaal over uit of ik bv wilde geven of niet, maar toen ze uit mijn buik kwam en op mijn borst gelegd werd voelde het zó logisch en goed om dat wel te doen, bizar hoe dat zo anders kan zijn dan vooraf bedacht. Toen ze zo was afgevallen werd er al snel gezegd dat na een ks de bv vaak toch niet/slecht/laat op gang komt, ze aan mijn melk niet genoeg had, ze daarom nú aan de bijvoeding moest, enz. Behoorlijk stressvol allemaal, maar gelukkig niet de lange nasleep zoals voorspeld door de vpk omdat mijn bv toch meer op gang bleek dan ze dachten. Eenmaal thuis ben ik gelukkig super geholpen door onze kraam, de bv loopt prima en ze is alweer in de buurt van haar geboortegewicht (helemaal op mijn melk O+). En nu, verder met herstellen, wennen en genieten. Het is een cliché maar echt: ze is zó mooi, zó perfect O+ Ik herken haar bewegingen uit de buik, het gewriemel met haar handjes wat ze eerst achter mijn bekken deed, haar billen die precies zo in mijn handen passen als toen ze die in de buik naar buiten stak, het hieltje wat scheef onder mijn ribben zat houdt ze ook nu precies zo scheef.. Onze dochter :'( O+

Ik zal nog wel meelezen, want ben heel nieuwsgierig naar hoe het iedereen verloopt. Maar zelf ga ik ook maar eens verhuizen naar het babytopic, tot daar! :W O+
pi_160793329
O ik wou al zeggen .. Ik zet je er gewoon weer bij hoor Dot :D ... No problemo! :D
Maar brrr nee ik moet er ook echt niet aan denken in je kraamweek. Hoewel het in sommige culturen heel 'normaal' blijkt te zijn, heb ik mij wel eens laten vertellen :X

Heerlijk genieten nu jij! En Ono ook al!! Fijn om te lezen dat de bv zo lekker gaat en dat het gewoon als een logisch iets aanvoelde direct al na de bevalling O+ ... Zo stel ik het mij ook voor, hoewel mijn vorige twee kindjes dus op kv zijn groot geworden :D

En trouwens dat slechte slapen hoort er idd een beetje bij ono :Y .. Dat herinner ik mij nog wel van de vorige twee keren. En echt dat dromen van mij ... :') .. Mijn god dat gaat echt nergens over :') :D
pi_160793543
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:47 schreef Twinkle20 het volgende:
O ik wou al zeggen .. Ik zet je er gewoon weer bij hoor Dot :D ... No problemo! :D
Maar brrr nee ik moet er ook echt niet aan denken in je kraamweek. Hoewel het in sommige culturen heel 'normaal' blijkt te zijn, heb ik mij wel eens laten vertellen :X

Heerlijk genieten nu jij! En Ono ook al!! Fijn om te lezen dat de bv zo lekker gaat en dat het gewoon als een logisch iets aanvoelde direct al na de bevalling O+ ... Zo stel ik het mij ook voor, hoewel mijn vorige twee kindjes dus op kv zijn groot geworden :D

En trouwens dat slechte slapen hoort er idd een beetje bij ono :Y .. Dat herinner ik mij nog wel van de vorige twee keren. En echt dat dromen van mij ... :') .. Mijn god dat gaat echt nergens over :') :D
Dat dromen idd... mozeskriebel, over mn ex en oude vrienden en ruzie en drama... :')

Verder veel het zuur en veel lucht maar verder.... *klopt af* dit herken ik ook helemaal niet van saar, grappig hoe dat dus zo anders kan zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_160794319
Oh Dot en Ono hoe fijn klinkt dat nu alles zo fijn loopt! Heel veel geluk met jullie meisjes!

Hier nog alles rustig!
Bizarrrrr om bovenaan te staan!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zaterdag 19 maart 2016 @ 21:36:15 #15
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160795162
Dot en ono wat klinkt dat allemaal fijn O+ lekker blijven genieten en tot over een maandje of drie
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160797303
Ohh oeps, uit eten geweest (het kon weer/ik durfde het aan) maar nu bedenk ik me dat het mogelijk wel rauwe kaas was wat er overheen gestrooid was :|W... Weet wel dat de kans klein is van 1x een beetje, maar voel me wel stom en maak me toch zorgen. Schiet ook niet op, kan het niet terugdraaien enzo.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:51:02 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160797352
Rauwe kaas ergens overheen gestrooid??

Rauwmelkse kaas is zeldzaam in Nederland, en dan zijn het ook nog eens de zachte kazen die mogelijk een probleem kunnen geven.
Als je het kunt strooien is het eigenlijk nooit een probleem.

You'll live, en de baby ook ;)

Was het lekker? *O*
pi_160797522
Hmmmja lees net dat harde kazen inderdaad niet erg zijn, dat het de zachte rauwmelkse kazen zijn waar listeria goed in kan gedijen. Harde kaas van rauwe melk is gewoon in de supermarkt te koop trouwens.

Hehe ja was wel lekker, behalve de knoflooknasmaak. Maar ik kan blijkbaar die geur wel beter buitenshuis hebben. Thuis komt er geen ui en knoflook in en zo :D.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:57:20 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160797564
Ja is wel te koop, en terecht want is veel lekkerder dan gepasteuriseerde melkse kaas. Maar redelijk zeldzaam aanbhet worden.

Maar je hoeft je dus niet druk te maken. Gewoon lekker gegeten en genoten ^O^
  zaterdag 19 maart 2016 @ 23:52:18 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160799195
No worries Uni! Klinkt alsof het gewoon OK was.

Dot en Ono, jullie klinken helemaal verliefd!

Onze 10uurs marathon in het theater zit er ook op. Tussendoor kregen we allemaal hapjes. Op een gg moment moest ik ook gaan raden of ik het wel kon eten. De eerste was al met gerookte zalm en toen ik dat aangaf werd ik wat warrig aangekeken. Dat was het enige minpuntje (heb trouwens alles maar gewoon opgegeten, muv de zalm ;) ), want verder was het ontroerend mooi O+

En mijn buik groeit de pan uit :o
  Manager PR/Moderator zondag 20 maart 2016 @ 00:29:01 #21
269689 crew  Viv
pi_160799967
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:13 schreef Dot. het volgende:
Een half uur na d'r geboorte belden ze vanaf de anesthesie dat ik naar boven mocht komen :D
:D
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef onomatopee het volgende:
Ik herken haar bewegingen uit de buik, het gewriemel met haar handjes wat ze eerst achter mijn bekken deed, haar billen die precies zo in mijn handen passen als toen ze die in de buik naar buiten stak, het hieltje wat scheef onder mijn ribben zat houdt ze ook nu precies zo scheef.. Onze dochter :'( O+
O+

Tot in het volgende topic!

Ahh, vandaag een overslagrompertje maat 50 cadeau gekregen van mijn vriendin die ook zwanger is, ik was alweer vergeten hoe ontzettend mini zo'n pasgeborene is. O+ Inmiddels heeft zij ook een echo gehad: we schelen maar 10 dagen! :D
pi_160800009
Thnx O+. Iig op dat vlak gerustgesteld. Ik zit gewoon in zorgenmodus. Tweede trimester aangebroken en het voelt ineens allemaal wel erg serieus. En erger ofzo als er nu iets mis gaat wat ik had kunnen voorkomen. Dus nu nog beter fruit wassen en dat soort dingen :').
pi_160800369
Ah onom dat klinkt echt zo lief O+
Ik voel ook van alles in mijn buik, maar heb nog geen idee wat Emmy allemaal aan het doen is.

Uni geen zorgen. Ik moet er niet aan denken dat ik ook al geen parmezaanse kaas zou mogen. Ik kan me geen leven voorstellen zonder!
pi_160800394
Nouja ik ben bekend met veel soorten eten te moeten laten staan. Voor mij zou het gewoon heel stom voelen om wel iets te eten met risico. Maar ja, in zoveel zit een risico. Het hele leven enzo :P.

[ Bericht 5% gewijzigd door Unihipili op 20-03-2016 11:35:06 ]
pi_160802150
Haat aan hormonale slapeloosheid :(

c_/ moge! Wat zal ik vandaag eens met mijn kleine bundel energie omdernemen? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')