*hopeloos achter de topics aanloopt* Ik heb al wel zes keer geprobeerd te reageren geloof ik, maar elke keer kwam er iets tussen.. Dus ondanks meelezen is er maar heel weinig blijven hangen
Dot, jeetje, wat een timing (nouja, juist niet

) op het eind! Maar daar is je meisje dan

Gefeliciteerd, geniet van je kraamtijd (maar dat lukt zo te lezen wel

)!
Lamb, is alles nog rustig bij jou?
Twinkle, is 's nachts wakker worden niet ook een zwangerschapskwaaltje?

Heel irritant in elk geval wat je beschrijft, had ik ook.. Blijven liggen en hopen dat je toch nog een beetje uitrust op die manier, ik heb er niks beters op gevonden

Fijn dat het verder zo lekker gaat iig!
En heel (heel) laat, maar nog bedankt voor alle felicitaties! De naam komt niet op Fok (maar pm'en mag!), ik zal haar hier Jasmijn noemen, dat was onze projectnaam

Ze is uiteindelijk gewoon op de geplande datum gekomen, geen spannende praktijken na de slijmprop meer. De zh-dagen waren heftig, vooral omdat ze rap afviel en we al snel tegen de 10% aanzaten - met bijkomende onzekerheid over wel/niet/wanneer naar huis mogen. Vooraf was ik er nog niet helemaal over uit of ik bv wilde geven of niet, maar toen ze uit mijn buik kwam en op mijn borst gelegd werd voelde het zó logisch en goed om dat wel te doen, bizar hoe dat zo anders kan zijn dan vooraf bedacht. Toen ze zo was afgevallen werd er al snel gezegd dat na een ks de bv vaak toch niet/slecht/laat op gang komt, ze aan mijn melk niet genoeg had, ze daarom nú aan de bijvoeding moest, enz. Behoorlijk stressvol allemaal, maar gelukkig niet de lange nasleep zoals voorspeld door de vpk omdat mijn bv toch meer op gang bleek dan ze dachten. Eenmaal thuis ben ik gelukkig super geholpen door onze kraam, de bv loopt prima en ze is alweer in de buurt van haar geboortegewicht (helemaal op mijn melk

). En nu, verder met herstellen, wennen en genieten. Het is een cliché maar echt: ze is zó mooi, zó perfect

Ik herken haar bewegingen uit de buik, het gewriemel met haar handjes wat ze eerst achter mijn bekken deed, haar billen die precies zo in mijn handen passen als toen ze die in de buik naar buiten stak, het hieltje wat scheef onder mijn ribben zat houdt ze ook nu precies zo scheef.. Onze dochter
Ik zal nog wel meelezen, want ben heel nieuwsgierig naar hoe het iedereen verloopt. Maar zelf ga ik ook maar eens verhuizen naar het babytopic, tot daar!