Respect.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
Volledige terechte zege voor Ajax. In de tweede heeft PSV helemaal niets meer gebracht. Een aantal 'sterkhouders' waren ontzettend zwak vandaag, vooral Propper, De Jong en Willems bakten er heel weinig van. Schandalig om met zo'n selectie geen kampioen te worden.
Volgende week maakt AZ daar een eind aan, het 'alles winnen'.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tja, nu alleen nog kans als je alles wint.
Willems had rood moeten hebben. Kuipers heeft PSV dik gematst.quote:
Hadden een penalty moeten krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Willems had rood moeten hebben. Kuipers heeft PSV dik gematst.
Welk moment?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hadden een penalty moeten krijgen.
Ajax had idd een pingel moeten krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hadden een penalty moeten krijgen.
Guardado - Bazoer.quote:
Had gekund, maar ik snap ook dat je hem niet geeft. Die geforceerde jacht op een penalty was ergerniswekkend.quote:
Ja, klopt. Droevig hoe PSV er niet doorheen kwam en het op die wijze ging proberen.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik snap ook dat je hem niet geeft. Die geforceerde jacht op een penalty was ergerniswekkend.
vind jou altijd zo'n manneke, maar nu gewoon 200% mee eens. Dit is wat er gebeurde.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
Volledige terechte zege voor Ajax. In de tweede heeft PSV helemaal niets meer gebracht. Een aantal 'sterkhouders' waren ontzettend zwak vandaag, vooral Propper, De Jong en Willems bakten er heel weinig van. Schandalig om met zo'n selectie geen kampioen te worden.
Dat is iets voor Feyenoord inderdaad. Niet voor PSV.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Droevig hoe PSV er niet doorheen kwam en het op die wijze ging proberen.
Ik had het ook niet verwacht hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Oh man wat een genot. Heerlijk hoe Ajax is onderschat van tevoren.
Willems wordt na een assist bij NEC-uit alweer tijden opgehemeld door de analytici, maar hij speelt al weken verschrikkelijk slecht. Tegen Atletico volledig door het ijs gezakt en vandaag ook weer dramatisch. Brenet is momenteel gewoon beter, hoe triest ook.quote:
Verwacht niet maar dit zat er wel in. Heb hier gasten gezien die de slijtageslag in madrid bagatelliseren en PSV ruim zagen winnen.quote:
Vond ik oprecht geen penalty trouwens, speelt eerst de bal lijkt het en geen overtreding erna.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Guardado-Bazoer, maar boeiend. Allebei een keer gematst. PSV was gewoon niet goed genoeg.
'Betere'. Heel leuk balbezit, maar het gaat erom wat je ermee doet natuurlijk. En PSV was gewoon kansloos bezig vandaag. Elke linie faalde vandaag. Het kan daarnaast best met vermoeidheid te maken hebben door dinsdag, maar dat is geen excuus om ballen kansloos in te leveren of 10 meter van je bedoeling af te schieten. Het was gewoon echt.heel.erg.slecht. Vond Ajax ook niet goed trouwens, maar goed, die scoren 2x. Dus iig de terechte winnaar.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:00 schreef Abed het volgende:
De uiteindelijke kansen kwamen er niet helemaal uit voor PSV, maar als je 67% balbezit hebt tov Ajax ben je wel de betere.
Komt omdat Hoorn in de lucht beter is en dan is de Jong ineens een hele beperkte spits.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft niets kunnen uitrichten vandaag. Echt hopeloos uit vorm.
Neuh hij is gewoon uit vorm. Vindt de vrije ruimte slecht, ballen die van de voet springen etc. Zonder kopkansen schiet hij ze normaliter vrij gemakkelijk binnen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komt omdat Hoorn in de lucht beter is en dan is de Jong ineens een hele beperkte spits.
Ik ben bang dat dat de rest van het seizoen hetzelfde blijft.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft niets kunnen uitrichten vandaag. Echt hopeloos uit vorm.
Maakt ook niet veel uit.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat de rest van het seizoen hetzelfde blijft.
Inderdaad, vandaar dat hij het buiten Nederland ook zo goed heeft gedaan. Of was hij toen ook uit vorm?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neuh hij is gewoon uit vorm. Vindt de vrije ruimte slecht, ballen die van de voet springen etc. Zonder kopkansen schiet hij ze normaliter vrij gemakkelijk binnen.
Dit is wel een heel bijzonder stukje tekst.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat hij het buiten Nederland ook zo goed heeft gedaan. Of was hij toen ook uit vorm?
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Syntix het volgende:
Dat publiek van jullie werd ook aardig overschreeuwd door 1200 Ajacieden![]()
Zowel op het veld als op de tribune was Ajax de baas
Gefeliciteerd. Vond het vooral indrukwekkend hoeveel Ajacieden de C-mineur haalden. Douze points!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Syntix het volgende:
yep. ADO Heerenveen ditte. Nee dit komt niet gutquote:Op zondag 20 maart 2016 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat de rest van het seizoen hetzelfde blijft.
Nou gefeliciteerd met deze mooie overwinning van het publiek!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Syntix het volgende:
Was het mooi, vanachter je computertje?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Syntix het volgende:
Uh, nee.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Niet getreurd, wij gaan nog wel wat wedstrijdjes verneuken denk ik.
Jaquote:Op zondag 20 maart 2016 19:19 schreef RijstNatie het volgende:
Dat buitenspeldoelpunt was dat terecht afgekeurd?
Bedoel dat schot ging niet naar of richting narsingh en werd nog aangeraakt door een ajax speler.
Hoezo staat narsingh dan in hemelsnaam buitenspel?
27+ miljoenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:25 schreef Syntix het volgende:
psv dat punten verliest tegen Heerenveen, uitgeschakeld wordt door Altetico en door ons aller Ajax wordt kapot gespeeld![]()
Lekkerrrrrr
De grens was veei te laat met vlaggen. Die wist het ook niet echt volgens mij.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:19 schreef RijstNatie het volgende:
Dat buitenspeldoelpunt was dat terecht afgekeurd?
Bedoel dat schot ging niet naar of richting narsingh en werd nog aangeraakt door een ajax speler.
Hoezo staat narsingh dan in hemelsnaam buitenspel?
Nog te vroeg om iets over te zeggen, misschien gaat Bruma weg, stopt Guardado met voetballen etc etc..quote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Bolasie het volgende:
Als PSV 2e wordt zie ik ze i.t.t. Ajax de vCL niet verneuken. Misschien dus 2 Nederlandse ploegen in de CL.
Maar goed, dat zien we later wel.
Niet happen op die obvious troll jongenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was het mooi, vanachter je computertje?
Vandaar ook mijn laatste zin.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog te vroeg om iets over te zeggen, misschien gaat Bruma weg, stopt Guardado met voetballen etc etc..
Eens.quote:
je ziet het he. We zien allemaal dat t terecht was, dan is het eigenlijk ook wel goed zo. T is gewoon niet anders. Naar niemand wijzen alleen jezelf. En dat doen we dan maar. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Hoe is het hier jongens? Zijn jullie al een beetje over de zeer pijnlijke nederlaag heen?
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je ziet het he. We zien allemaal dat t terecht was, dan is het eigenlijk ook wel goed zo. T is gewoon niet anders. Naar niemand wijzen alleen jezelf. En dat doen we dan maar. Gefeliciteerd.
volwassen reactie.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je ziet het he. We zien allemaal dat t terecht was, dan is het eigenlijk ook wel goed zo. T is gewoon niet anders. Naar niemand wijzen alleen jezelf. En dat doen we dan maar. Gefeliciteerd.
Sportiefquote:Op zondag 20 maart 2016 19:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Ik was godverdomme nog niet eens over dinsdag heen. En nu dit. Geloofde ook oprecht in een overwinning, maar ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Hoe is het hier jongens? Zijn jullie al een beetje over de zeer pijnlijke nederlaag heen?
tegen de nummer 3 ging het nog, maar daarna....quote:Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef hafcfan het volgende:
Wat een wanprestaties leveren jullie in thuiswedstrijden dit seizoen. Schaam je
Van Feyenoord wint iedereen wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
tegen de nummer 3 ging het nog, maar daarna....
Om hier trouwens nog terug op te komen: waarom zou Bruma weggaan? Hij heeft overal gefaald in het buitenland en was hier ook een tijdje terug een kluns. Nu moet ik wel toegeven dat hij wel in een sterke fase zit, maar of je dan ook direct een transfer moet maken?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog te vroeg om iets over te zeggen, misschien gaat Bruma weg, stopt Guardado met voetballen etc etc..
PSV is ook wel in beide ronden geplaatst dan lijkt me?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Bolasie het volgende:
Als PSV 2e wordt zie ik ze i.t.t. Ajax de vCL niet verneuken. Misschien dus 2 Nederlandse ploegen in de CL.
Maar goed, dat zien we later wel.
Horny Mikey speelde wel goed vandaag. Gudelj ook trouwens.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder was PSV wel erg slecht vandaag. Nauwelijks echt goede uitgespeelde kansen gecreëerd en dat tegen zo'n matig centrum van Ajax
Is dat zo? Geen idee.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is ook wel in beide ronden geplaatst dan lijkt me?
Dijks met die actie met Narsinghquote:Op zondag 20 maart 2016 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horny Mikey speelde wel goed vandaag. Gudelj ook trouwens.
Bij Ajax vooral Viergever, Bazoer, Klaassen en Dijks zwak.
Vind het programma van Ajax niet bepaald moeilijk te noemen eerlijk gezegd. Utrecht-thuis kan nog problemen opleveren.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:59 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit heel effe te kijken maar we hebben wel een makkelijker programma ( itt wat iedereen zegt).
Zoooooo kut van dat doelsaldo. Ergens moet er met 7-0 gewonnen worden of t wordt een 29-4-2007 andersom
Ajax had dat ook gehad dit jaar als ze er niet uitgingen tegen Rapid Wienquote:
Utrecht speelt daarna de bekerfinale tegen Feyenoord. Die gaan echt niet voluit. Erg makkelijk programma van Ajax.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind het programma van Ajax niet bepaald moeilijk te noemen eerlijk gezegd. Utrecht-thuis kan nog problemen opleveren.
PEC misschienquote:Op zondag 20 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind het programma van Ajax niet bepaald moeilijk te noemen eerlijk gezegd. Utrecht-thuis kan nog problemen opleveren.
Utrecht speelt altijd voluit tegen Ajax.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Utrecht speelt daarna de bekerfinale tegen Feyenoord. Die gaan echt niet voluit. Erg makkelijk programma van Ajax.
die hebben inderdaad liever en geen beker en Ajax niet kampioen dan zij wel de beker en Ajax wel kampioenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht speelt altijd voluit tegen Ajax.
Met een week ertussen kunnen ze makkelijk voluit gaan.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
die hebben inderdaad liever en geen beker en Ajax niet kampioen dan zij wel de beker en Ajax wel kampioen
Daarom. En Ajax mag gezien het doelsaldo nog gewoon een keer gelijkspelen. PSV wint bovendien niet alles.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een week ertussen kunnen ze makkelijk voluit gaan.
Neemt niet weg dat Ajax gewoon van Utrecht moet winnen, ongeacht hoe voluit die gaan.
Bij winst bij Heracles staan ze gewoon zeker ruim zesde. Maar Ten Hag laat verslapping vrijwel niet gebeuren, wel voorspelbaar tactiekjequote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien moet Utrecht nog vol aan de bak voor P3/P7.
Het goeie voetbal is daar ook al weken weg.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij winst bij Heracles staan ze gewoon zeker ruim zesde. Maar Ten Hag laat verslapping vrijwel niet gebeuren, wel voorspelbaar tactiekje
Wat is dit nu weerquote:Op zondag 20 maart 2016 08:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ach god, daar hebben we weer een zelfbenoemde voetbalexpert in wiens ogen ieder ander er geen verstand van heeft terwijl hij het niet kan motiveren.
Kom met argumenten of houd je mondje dicht flapdrol.
Zeg het maar, waarom heb ik er geen verstand van? Omdat ik stel dat je een wedstrijd van 5 dagen geleden niet als smoes kan gebruiken voor puntenverlies of omdat ik stel dat als PSV het niet wint dat PSV het zelf laat liggen? Kom met argumenten of houd je snavel. Dat doe je namelijk op een forum: argumenteren, niet wat jij doet.
Dat sowieso. En de nummer 3 bakt er ook al helemaal niks van. Dramaquote:Op zondag 20 maart 2016 20:40 schreef Lemming22 het volgende:
Was een treurig potje voetbal vandaag tussen de nummer één en nummer twee van Nederland.
Ploegen beginnen ook door te hebben hoe ze dat moeten verdedigen. Boymans is wel efficiënt of je hebt geluk dat Haller had vrijdag.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het goeie voetbal is daar ook al weken weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Dat er mensen zijn die vinden dat Lestienne moet spelen, toegevoegde waarde van 0.0
Oh enBegrijp persoonlijk totaal niet dat Pereiro niet speelt in plaats van Locadia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Dat er mensen zijn die vinden dat Lestienne moet spelen, toegevoegde waarde van 0.0
Oh enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou bij PSV altijd met Lestienne-De Jong-Pereiro voorin spelen.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijp persoonlijk totaal niet dat Pereiro niet speelt in plaats van Locadia.
Narsingh en Locadia
Oh.
Ja, en laatste speeldag moeten we tegen De Graafschap wat dan veilig kan zijn, of vecht voor zijn laatste kans.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien moet Utrecht nog vol aan de bak voor P3/P7.
twitter:stevigestukkies twitterde op zondag 20-03-2016 om 21:08:18Teleurgesteld, @PSV? Wij sluiten verheugd af. Muntjesgooiers horen niet in de eredivisie https://t.co/CdrXmIhw85 #pasaja reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |