abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160788108
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom begint dit forum met de dag meer op Stormfront te lijken?
Wat een flauwekul.

Op stormfront zijn een stuk minder discussies.
pi_160788109
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je niet verder komt dan mensen voor "gutmensch" uitmaken omdat ze je filmpje niet willen bekijken dan is dat toch echt jouw probleem.
Zoals ik al eerder gezegd heb; als Merkel dat werkelijk gezegd zou hebben dan zou dat stukje uit die toespraak de hele wereld over gaan, en niet een ander stukje uit de toespraak waarin ze zoiets gezegd zou hebben in een filmpje opduiken.
Alhier dus de vooringenomen gekleurde benadering van onze Mod; mijn persoon wordt sinds het eerste deel van dit topic aangevallen en beledigd. Ik wordt voor van alles uitgemaakt en aangeraden naar BNW te verhuizen, maar nee, wanneer ik op zulke beledigende adviezen reageer met 'gutmensch', dan valt uiteraard alleen op dat ik dat woordje bezigden...
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:12:39 #53
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_160788132
Nou, het is tijd voor mijn Lucullus-maal, dat ik kan betalen omdat ik van de goede generatie ben, met een hypotheekvrij huis, een baan waar ik geen opleiding voor heb, een klein beetje kennis en waar ik tot mijn pensioen van kan genieten tegen een waarlijk RI-ANT salaris en die ze bij mij aan de deur zijn komen brengen.

Ik noop bij terugkeer dit topic aan te treffen in (om Michael Jackson te parafraseren) 'a state of lock'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_160788142
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat een flauwekul.

Op stormfront zijn een stuk minder discussies.
Een topic over white genocide zou anders niet misstaan op Stormfront.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160788157
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je beseft dat het akkoord met Turkije moet leiden tot een daling van het aantal vluchtelingen dat deze kant opkomt? Hoe past dat precies in de plannen van Merkel om ons blanken te vervangen?
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat het zal resulteren in een daling? Voor elk teruggestuurde migrant, krijgen we er 1 terug. Het zou alleen resulteren in een daling wanneer de illegale stroom volledig opdroogt. En dan is het nog maar de vraag wat er dan gaat gebeuren.

Maar zelfs al zou het ophouden; dan nog zegt dat niets over de intentie. Wellicht is de tegenreactie nog te groot, teveel polarisatie veroorzakend (tussen Oost- en West-Europa). Misschien achten ze het in dat geval verstandiger om het langzamer aan te pakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 17:16:07 ]
pi_160788223
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een topic over white genocide zou anders niet misstaan op Stormfront.
Heb al eerder vergelijkingen met die site gemaakt, als goedbedoelde feedback voor de mods, maar het commentaar was: opbokken met de vergelijkingen met stormfront. Zoiets dergelijks.

Dus ik denk dat ik het verkeerd gezien heb.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:17:07 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160788235
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Alhier dus de vooringenomen gekleurde benadering van onze Mod; mijn persoon wordt sinds het eerste deel van dit topic aangevallen en beledigd. Ik wordt voor van alles uitgemaakt en aangeraden naar BNW te verhuizen, maar nee, wanneer ik op zulke beledigende adviezen reageer met 'gutmensch', dan valt uiteraard alleen op dat ik dat woordje bezigden...
Aanvallend? Omdat ik weiger een BNW-achtig filmpje te bekijken dat sowieso niet in NWS thuishoort?
Als je aangevallen wordt moet je een TR zetten, als je anderen echter voor van alles uitmaakt kan het best zijn dat zo'n TR je zelf ook notes en verwijderde posts oplevert.

Mij hier beschuldigen van het aanvallend en intimiderend zijn helpt ook niet en komt meer over als iemand die geen werkelijke argumenten heeft en dus maar een beetje rond gaat schoppen.

Zoals eerder gezegd: als Merkel werkelijk iets gezegd zou hebben dat maar in de buurt zou komen van wat er volgens jou in dat filmpje gesuggereerd wordt, dan waren er beelden van die uitspraak geweest, zeker gezien er ook andere beelden van diezelfde toespraak zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160788244
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe kom jij er in godsnaam bij dat het zal resulteren in een daling? Voor elk teruggestuurde migrant, krijgen we er 1 terug. Het zou alleen resulteren in een daling wanneer de illegale stroom volledig opdroogt. En dan is het nog maar de vraag wat er dan gaat gebeuren.

Maar zelfs al zou het ophouden; dan nog zegt dat niets over de intentie. Wellicht is de tegenreactie nog te groot, teveel polarisatie veroorzakend (tussen Oost- en West-Europa). Misschien achten ze het in dat geval verstandiger om het langzamer aan te pakken.
Of het zoden aan de dijk zet, zal moeten blijken. De EU heeft echter de intentie on de stroom in te dammen. Dat staat haaks op het door jou geschetste scenario. Bovendien is Merkel maar een politiek leider. Het complot moet veelomvattender zijn, wil het kans van slagen hebben.
pi_160788314
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aanvallend? Omdat ik weiger een BNW-achtig filmpje te bekijken dat sowieso niet in NWS thuishoort
En nu heb ik je te pakken, beste maar veel te doorzichtige Leandra. Jij weet helemaal niet wat voor een filmpje is, want je hebt geweigerd het filmpje te kijken. In NWS mogen filmpjes geplaatst worden, en jij hebt daar verder niets over te zeggen - hoe graag je dat ook wilt wanneer het onderwerp je niet aanstaat.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:22:28 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160788349
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En nu heb ik je te pakken, beste maar veel te doorzichtige Leandra. Jij weet helemaal niet wat voor een filmpje is, want je hebt geweigerd het filmpje te kijken. In NWS mogen filmpjes geplaatst worden, en jij hebt daar verder niets over te zeggen - hoe graag je dat ook wilt wanneer het onderwerp je niet aanstaat.
Je hebt verdorie zelf omschreven wat er in het filmpje te zien zou zijn, maar ik begrijp dat je omschrijving niet klopt?
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zucht.

1. Een journalist interviewt een man.
2. Een man die aanwezig was bij een toespraak van Merkel.
3. Een toespraak, waar je een stukje van te zien krijgt, van Merkel waar ze een boek aanprijst.
4. Een boek dat er voor pleit dat er in 2050 geen Duitser meer zal zijn; dat de term 'migrant' niet meer zal bestaan - dat de bevolking volledig gemixt zal zijn.
5. Een boek dat je zelf, op de site van het instituut die het boek heeft uitgegeven, kan lezen (mits je Duits kan - of iemand kent die dat kan).

Dat is het hele filmpje. Geen rare verwijzingen naar joden, illuminatie, zionisten of weet ik veel wat. Het had zo in het NOS-journaal gekund. In het NOS-journaal in een parallel universum natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160788371
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of het zoden aan de dijk zet, zal moeten blijken. De EU heeft echter de intentie on de stroom in te dammen. Dat staat haaks op het door jou geschetste scenario. Bovendien is Merkel maar een politiek leider. Het complot moet veelomvattender zijn, wil het kans van slagen hebben.
De EU (hoeft niet naar wenst te zijn van een Merkel) heeft, na 1,5 jaar, geuit de intentie te hebben de illegale stroom te beëindigen NADAT het zich begon op te hopen door de (gedreigde) sluiting van grenzen in Oost-Europa. Hoe veelomvattender, hoe meer kans op slagen, inderdaad. Hoe meer (invloedrijke) mensen er achter staan, hoe meer kans op slagen. Zeker. Ik heb ook nergens beweer dat iedereen met invloed/macht erachter staat.
pi_160788383
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hebt verdorie zelf omschreven wat er in het filmpje te zien zou zijn, maar ik begrijp dat je omschrijving niet klopt?

[..]

Wat is daar in godsnaam 'BNW-achtig' aan?
pi_160788410
Tijd voor pauze.
pi_160788431
Hoe heet dat boek, Lelijknap?
pi_160788448
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De EU (hoeft niet naar wenst te zijn van een Merkel) heeft, na 1,5 jaar, geuit de intentie te hebben de illegale stroom te beëindigen NADAT het zich begon op te hopen door de (gedreigde) sluiting van grenzen in Oost-Europa. Hoe veelomvattender, hoe meer kans op slagen, inderdaad. Hoe meer (invloedrijke) mensen er achter staan, hoe meer kans op slagen. Zeker. Ik heb ook nergens beweer dat iedereen met invloed/macht erachter staat.
Het is ongefundeerd, paranoïde geleuter. Hoog tijd dat jij een baan gaat zoeken zodat je minder tijd hebt om te broeden op je waanideeën.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:31:54 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160788508
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is daar in godsnaam 'BNW-achtig' aan?
Als jij op basis van een interview met iemand die bij die toespraak aanwezig was de conclusie wilt trekken of verdedigen dat dat het doel van Merkel was en nota bene beelden van die toespraak zijn maar toevallig net niet van het stukje waarin ze dingen zegt die idd tot die conclusie zouden kunnen leiden dan is dat al behoorlijk BNW, en mensen niet meer serieus willen nemen omdat ze je filmpje niet willen bekijken is helemaal BNW.

Maar goed, ik ben wel klaar met je suggestie dat er sprake zou zijn van een "genocide" en als je dan ook nog eens dit soort filmpjes als "bewijs" wilt aanvoeren heeft het werkelijk niets meer in NWS te zoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160788549
Het is voor mij niet alleen het filmpje, maar de opeenstapeling van idiote onzin die hier wordt opgestapeld. Er zou een volkerenmoord in Europa gaande zijn, iets dat exact hetzelfde is als wat er in Tibet is gebeurd (?), en dan zou Merkel ook nog een vooropgezet en bewust plan hebben om het Duitse volk uit te roeien. Dat bij elkaar opgeteld maakt het zo idioot en absurdistisch dat ik me afvraag of dit nou echt de discussies zijn die in NWS thuishoren. Al deze idiotie wordt ondersteund door helemaal niets. Al anderhalf topic lang.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:40:38 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160788625
Overigens, als ik "Future Dialogues - Visions 2050" google, dan komt er sowieso al boven dat het filmpje geüpload is naar Youtube door een user met de naam "Face of a dying Nation", en dat er op Stormfront al een topic over is.... dus ik denk dat de originele TS het daar mag proberen.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')