Wat een flauwekul.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom begint dit forum met de dag meer op Stormfront te lijken?
Alhier dus de vooringenomen gekleurde benadering van onze Mod; mijn persoon wordt sinds het eerste deel van dit topic aangevallen en beledigd. Ik wordt voor van alles uitgemaakt en aangeraden naar BNW te verhuizen, maar nee, wanneer ik op zulke beledigende adviezen reageer met 'gutmensch', dan valt uiteraard alleen op dat ik dat woordje bezigden...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je niet verder komt dan mensen voor "gutmensch" uitmaken omdat ze je filmpje niet willen bekijken dan is dat toch echt jouw probleem.
Zoals ik al eerder gezegd heb; als Merkel dat werkelijk gezegd zou hebben dan zou dat stukje uit die toespraak de hele wereld over gaan, en niet een ander stukje uit de toespraak waarin ze zoiets gezegd zou hebben in een filmpje opduiken.
Een topic over white genocide zou anders niet misstaan op Stormfront.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.
Op stormfront zijn een stuk minder discussies.
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat het zal resulteren in een daling? Voor elk teruggestuurde migrant, krijgen we er 1 terug. Het zou alleen resulteren in een daling wanneer de illegale stroom volledig opdroogt. En dan is het nog maar de vraag wat er dan gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat het akkoord met Turkije moet leiden tot een daling van het aantal vluchtelingen dat deze kant opkomt? Hoe past dat precies in de plannen van Merkel om ons blanken te vervangen?
Heb al eerder vergelijkingen met die site gemaakt, als goedbedoelde feedback voor de mods, maar het commentaar was: opbokken met de vergelijkingen met stormfront. Zoiets dergelijks.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een topic over white genocide zou anders niet misstaan op Stormfront.
Aanvallend? Omdat ik weiger een BNW-achtig filmpje te bekijken dat sowieso niet in NWS thuishoort?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alhier dus de vooringenomen gekleurde benadering van onze Mod; mijn persoon wordt sinds het eerste deel van dit topic aangevallen en beledigd. Ik wordt voor van alles uitgemaakt en aangeraden naar BNW te verhuizen, maar nee, wanneer ik op zulke beledigende adviezen reageer met 'gutmensch', dan valt uiteraard alleen op dat ik dat woordje bezigden...
Of het zoden aan de dijk zet, zal moeten blijken. De EU heeft echter de intentie on de stroom in te dammen. Dat staat haaks op het door jou geschetste scenario. Bovendien is Merkel maar een politiek leider. Het complot moet veelomvattender zijn, wil het kans van slagen hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat het zal resulteren in een daling? Voor elk teruggestuurde migrant, krijgen we er 1 terug. Het zou alleen resulteren in een daling wanneer de illegale stroom volledig opdroogt. En dan is het nog maar de vraag wat er dan gaat gebeuren.
Maar zelfs al zou het ophouden; dan nog zegt dat niets over de intentie. Wellicht is de tegenreactie nog te groot, teveel polarisatie veroorzakend (tussen Oost- en West-Europa). Misschien achten ze het in dat geval verstandiger om het langzamer aan te pakken.
En nu heb ik je te pakken, beste maar veel te doorzichtige Leandra. Jij weet helemaal niet wat voor een filmpje is, want je hebt geweigerd het filmpje te kijken. In NWS mogen filmpjes geplaatst worden, en jij hebt daar verder niets over te zeggen - hoe graag je dat ook wilt wanneer het onderwerp je niet aanstaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aanvallend? Omdat ik weiger een BNW-achtig filmpje te bekijken dat sowieso niet in NWS thuishoort
Je hebt verdorie zelf omschreven wat er in het filmpje te zien zou zijn, maar ik begrijp dat je omschrijving niet klopt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En nu heb ik je te pakken, beste maar veel te doorzichtige Leandra. Jij weet helemaal niet wat voor een filmpje is, want je hebt geweigerd het filmpje te kijken. In NWS mogen filmpjes geplaatst worden, en jij hebt daar verder niets over te zeggen - hoe graag je dat ook wilt wanneer het onderwerp je niet aanstaat.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zucht.
1. Een journalist interviewt een man.
2. Een man die aanwezig was bij een toespraak van Merkel.
3. Een toespraak, waar je een stukje van te zien krijgt, van Merkel waar ze een boek aanprijst.
4. Een boek dat er voor pleit dat er in 2050 geen Duitser meer zal zijn; dat de term 'migrant' niet meer zal bestaan - dat de bevolking volledig gemixt zal zijn.
5. Een boek dat je zelf, op de site van het instituut die het boek heeft uitgegeven, kan lezen (mits je Duits kan - of iemand kent die dat kan).
Dat is het hele filmpje. Geen rare verwijzingen naar joden, illuminatie, zionisten of weet ik veel wat. Het had zo in het NOS-journaal gekund. In het NOS-journaal in een parallel universum natuurlijk.
De EU (hoeft niet naar wenst te zijn van een Merkel) heeft, na 1,5 jaar, geuit de intentie te hebben de illegale stroom te beëindigen NADAT het zich begon op te hopen door de (gedreigde) sluiting van grenzen in Oost-Europa. Hoe veelomvattender, hoe meer kans op slagen, inderdaad. Hoe meer (invloedrijke) mensen er achter staan, hoe meer kans op slagen. Zeker. Ik heb ook nergens beweer dat iedereen met invloed/macht erachter staat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of het zoden aan de dijk zet, zal moeten blijken. De EU heeft echter de intentie on de stroom in te dammen. Dat staat haaks op het door jou geschetste scenario. Bovendien is Merkel maar een politiek leider. Het complot moet veelomvattender zijn, wil het kans van slagen hebben.
Wat is daar in godsnaam 'BNW-achtig' aan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt verdorie zelf omschreven wat er in het filmpje te zien zou zijn, maar ik begrijp dat je omschrijving niet klopt?
[..]
Het is ongefundeerd, paranoïde geleuter. Hoog tijd dat jij een baan gaat zoeken zodat je minder tijd hebt om te broeden op je waanideeën.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De EU (hoeft niet naar wenst te zijn van een Merkel) heeft, na 1,5 jaar, geuit de intentie te hebben de illegale stroom te beëindigen NADAT het zich begon op te hopen door de (gedreigde) sluiting van grenzen in Oost-Europa. Hoe veelomvattender, hoe meer kans op slagen, inderdaad. Hoe meer (invloedrijke) mensen er achter staan, hoe meer kans op slagen. Zeker. Ik heb ook nergens beweer dat iedereen met invloed/macht erachter staat.
Als jij op basis van een interview met iemand die bij die toespraak aanwezig was de conclusie wilt trekken of verdedigen dat dat het doel van Merkel was en nota bene beelden van die toespraak zijn maar toevallig net niet van het stukje waarin ze dingen zegt die idd tot die conclusie zouden kunnen leiden dan is dat al behoorlijk BNW, en mensen niet meer serieus willen nemen omdat ze je filmpje niet willen bekijken is helemaal BNW.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam 'BNW-achtig' aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |