Ach, het was wel een bijzondere ontdekkingquote:
De beste van Rudi ooitquote:
dan heb je meer foto's met je Opa dan mij, ik heb er niet éénquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, het was wel een bijzondere ontdekkingAl ruim 30+ zijn en maar één foto kennen van jou met Opa2, en dan blijken er gewoon heel veel foto's te zijn
Ik vind deze altijd zo leukquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De beste van Rudi ooit
Vinnik dan, als muis dj dinges zijnde
Ja, Linda heeft het ook geprobeerd, maar dat succes niet weten te behalenquote:
Je moet er gaan wonen anders werkt het niet... Huizen zijn daar wel goedkoperquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, Linda heeft het ook geprobeerd, maar dat succes niet weten te behalen
Uh, da's toch normaal voor een 2-jarige?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zal het proberen uit te leggen, mijn kleinzoon is wat eigenwijs en zegt altijd "Nee"
Mijn dochter was stuk meer meegaander.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, da's toch normaal voor een 2-jarige?
(Disclaimer: Ik heb geen kinderen, en nee zeggende neefjes en nichtjes gaf ik op tijd terug aan de rechtmatige ouders)
De bergquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
zo mooi................
en dát is écht zoals ik het herinner
Maar jij komt dan ook uit een echt dorpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
zo mooi................
en dát is écht zoals ik het herinner
Toen ik klein was, was het écht een dorpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit een echt dorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |