zal ik n pruik op doen dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil wel knuffelen maar je bent geen vrouw.
Als het maar geen blonde pruik isquote:
gevaarlijke jongen jijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
was vorige week zaterdag opgepakt voor vandalisme
dus nu straf en mag niet drinken
Baas Sneep is tof.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb hier wel ergens een zwarte, was laatst als Sneep verkleed
Moet je er wel een whiskey bij drinken he.quote:
Normaal dik verlies als lowroller maar nu 2 Donnie winst was mooi meegenomenquote:
Nicequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Normaal dik verlies als lowroller maar nu 2 Donnie winst was mooi meegenomen
Maat van me 2 barkie winst wel lachen
5-0.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zondag PSV - AJA, wel vermakelijk toch
Ajax en psv beide dan al twee rondes zonder overwinning.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je daar je vermogen op ingezet?
Wat is jouw belang bij die crisis?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ajax en psv beide dan al twee rondes zonder overwinning.
Goed begin van een kleine crisis.
Kunnen Feyenoord en AZ weer dichterbij komen is altijd goed voor de eindstand.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw belang bij die crisis?
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan Feyenoord weer dichterbij komen is altijd goed voor de eindstand.
Je weet dat PSV en Ajax nog maar een zege nodig hebben om de top 2-plek vast te stellen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen Feyenoord en AZ weer dichterbij komen is altijd goed voor de eindstand.
Dan moeten ze helemaal gelijk spelen hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat PSV en Ajax nog maar een zege nodig hebben om de top 2-plek vast te stellen?
Ja ja. Dream onquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan moeten ze helemaal gelijk spelen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |