Het extreemrechtse tuig dat hier zo woest te keer gaat is in werkelijkheid maar een fractie van de bevolking. Bovendien zijn ze te ruggengraatloos, zwakzinnig en veel te lam om iets anders te doen dan stompzinnige oneliners te plaatsen op pagina's als Steun de PVV, Nederland mijn Vaderland, GeenStijl en helaas ook hier.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:13 schreef 99.999 het volgende:
Wel triest dat dit soort gekkies hier zo populair is.
Ik denk dat de multimiljonairs in mijn omgeving niet zoveel geven om uitkeringen en toeslagen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het extreemrechtse tuig dat hier zo woest te keer gaat is in werkelijkheid maar een fractie van de bevolking. Bovendien zijn ze te ruggengraatloos, zwakzinnig en veel te lam om iets anders te doen dan stompzinnige oneliners te plaatsen op pagina's als Steun de PVV, Nederland mijn Vaderland, GeenStijl en helaas ook hier.
Naar wijzen en uitlachen. O, en stemmen op een partij die de uitkeringen en toeslagen wil verlagen. Kut voor de mensen die wel hulp verdienen, maar onmensen neerhalen is nu net even belangrijker.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat de multimiljonairs in mijn omgeving niet zoveel geven om uitkeringen en toeslagen.
Dat is het probleem. En zwakke overheid die weinig actie overneemt geeft dit soort bewegingen de kans te ontstaan en te groeien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat het momenteel een chaos is ben ik met je eens. Maar dat wordt ook grotendeels veroorzaakt doordat men niet samen wilt werken en dit is geen probleem dat ieder land voor zich kan oplossen zonder de andere landen ermee te raken.
En hoezeer dit ook een groot probleem is, het is nog steeds geen genocide.
Waarom zit je zelf dan nog in een uitkering? Hebben de mensen in je omgeving geen zin om je te helpen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat de multimiljonairs in mijn omgeving niet zoveel geven om uitkeringen en toeslagen.
Ik heb geen zin om hulp te vragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zit je zelf dan nog in een uitkering? Hebben de mensen in je omgeving geen zin om je te helpen?
Een uitkering aanvragen ís hulp vragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om hulp te vragen.
Eisen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een uitkering aanvragen ís hulp vragen.
Nou ja, meestal komt het neer op eisen, maar goed.
Dat laatste is hopelijk een grap. Werkschuwen eruit trappen, daar ben ik wel voor, want als ze werken krijgen ze wel wat anders te doen dan extreem rechtse nonsens spuien op een forum.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het extreemrechtse tuig dat hier zo woest te keer gaat is in werkelijkheid maar een fractie van de bevolking. Bovendien zijn ze te ruggengraatloos, zwakzinnig en veel te lam om iets anders te doen dan stompzinnige oneliners te plaatsen op pagina's als Steun de PVV, Nederland mijn Vaderland, GeenStijl en helaas ook hier.
Naar wijzen en uitlachen. O, en stemmen op een partij die de uitkeringen en toeslagen wil verlagen. Kut voor de mensen die wel hulp verdienen, maar onmensen neerhalen is nu net even belangrijker.
Beetje wel ja. Sorry.quote:
Eens.quote:Werkschuwen eruit trappen, daar ben ik wel voor, want als ze werken krijgen ze wel wat anders te doen dan extreem rechtse nonsens spuien op een forum.
Er wordt hier zo ontstellend veel waanzin gepost dat ik soms niet meer weet wat ik moet geloven.quote:
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik uitkerings-PVV'ers zo'n beetje de laagst denkbare soort vind. Fel tegen het helpen van mensen, maar zelf wel hulp eisen en dan nog klagen, schelden en beschuldigen ook. Dan ben je echt alle laatste restjes menselijke waardigheid verloren.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt hier zo ontstellend veel waanzin gepost dat ik soms niet meer weet wat ik moet geloven.
En als de dood dat vreemdelingen hun comfortabele positie in gevaar brengen. Nee, dat is niet de meest verheven mensensoort.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik uitkerings-PVV'ers zo'n beetje de laagst denkbare soort vind. Fel tegen het helpen van mensen, maar zelf wel hulp eisen en dan nog klagen, schelden en beschuldigen ook. Dan ben je echt alle laatste restjes menselijke waardigheid verloren.
Maar van de overheid waar je zo'n hekel aan hebt vraag je wel hulp?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om hulp te vragen.
Als je kijkt naar het huidige vluchtelingen en migratiebeleid kun je niet anders concluderen dan dat Europese politici uit zijn op de genocide van de blanke, inheemse Europese bevolking.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat gaat uit van echt een intentie tot, een strategie. Die is er niet. Sterker nog, die is gewoon nergens te bekennen.
Hoe krijg je dit verzonnen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:10 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het huidige vluchtelingen en migratiebeleid kun je niet anders concluderen dan dat Europese politici uit zijn op de genocide van de blanke, inheemse Europese bevolking.
Oké. En waarom willen ze dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:10 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het huidige vluchtelingen en migratiebeleid kun je niet anders concluderen dan dat Europese politici uit zijn op de genocide van de blanke, inheemse Europese bevolking.
Dit is natuurlijk weer gewoon feitelijk totaal onjuist.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
Tja, dit soort ontwikkelingen krijg je vanzelf. De politiek weigert stelselmatig om aan de rem te trekken wat betreft de ongebreidelde instroom van migranten uit bepaalde culturen.
Dit soort idioterie kun je op vrij veel complotsites vinden hoor. En in 9/10 gevallen zitten de joden er weer eens achter, want in de wereld van de complotidioten zijn de joden nog altijd de bron van alle kwaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |