CDO² van BBB-tranches van een CDO van een RMBS met een subprime mortgage pool?quote:
Die CRAs liepen zelf geen enkel risico, dus in dat opzicht was het een prima beslissing.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
CDO² van BBB-tranches van een CDO van CMBS'en?
Aha, daar kunnen we best triple-A paper van maken. Veilig voor pensioenfondsen, investment-grade!
Dit begrijp ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
CDO² van BBB-tranches van een CDO van een RMBS met een subprime mortgage pool?
Aha, daar kunnen we best triple-A paper van maken. Veilig voor pensioenfondsen, investment-grade!
Sterker nog, ze behielden marktaandeel door sneller een hoge rating uit te schrijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die CRAs liepen zelf geen enkel risico, dus in dat opzicht was het een prima beslissing.
Dan ben je al slimmer dan 90% van mijn vakgenoten.quote:
Vier waterstofatomen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:50 schreef GSbrder het volgende:
Strikvraag: weten jullie het verschil tussen govies en t-bills?
Hoop dat de Atlantische oceaan wat meer waterstof bevat.quote:
Haha, natuurlijk. Jij niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:50 schreef GSbrder het volgende:
Strikvraag: weten jullie het verschil tussen govies en t-bills?
Het ene is US, het andere is alle andere landen.quote:
quote:The first general government bonds were issued in the Netherlands in 1517. Because the Netherlands did not exist at that time, the bonds issued by the city of Amsterdam are considered their predecessor which later merged into Netherlands government bonds. The average interest rate at that time fluctuated around 20%.
Ja, precies. Dat wist ik dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:53 schreef GSbrder het volgende:
Het ene is US, het andere is alle andere landen.
Terecht. Ze willen in de EU 10,5 miljoen per jaar uitgeven aan limo's en chauffeurs.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
Volgens mij gaan ze Reya oppakken:
Molenbeek live!!
EP. Indien EU was het verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht. Ze willen in de EU 10,5 miljoen per jaar uitgeven aan limo's en chauffeurs.
Uiteraard EP. Maar ik weet niet of die auto's buiten de EU mogen komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
EP. Indien EU was het verwaarloosbaar.
Dat zou jij wel willen hè, boefje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
Volgens mij gaan ze Reya oppakken:
Molenbeek live!!
Zou me ook niet verbazen, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Knoops heeft die dingen natuurlijk gewoon zelf gelekt aan het AD. Hoort allemaal bij zijn strategie:
Wel weer gratis aandacht voor Geert, dat is uiteindelijk toch een stuk belangrijker.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef Tchock het volgende:
Dat lijkt me zéér onaannemelijk. Het is ten eerste strafbaar en ten tweede op geen enkele manier voordelig voor je processtrategie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |