quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Speciaal om Limburgers op het verkeerde been te zetten. Eigenlijk komt het ding via Nieuweschans.
Ik zit in Brussel... Gelukkig niet in Molenbeekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:47 schreef Prins_Pils het volgende:
Hee verrek, er staat nu zo'n opgelapte NSB'er op het emplacement, zal straks wel naar Bentheim koersen
Edit: vertrokken, Dennis, camera bij de hand?
Meer dan dit kon ik er zo gauw niet van maken, sowwy
[ afbeelding ]
Iemand uit Deventerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:47 schreef Prins_Pils het volgende:
Hee verrek, er staat nu zo'n opgelapte NSB'er op het emplacement, zal straks wel naar Bentheim koersen
Edit: vertrokken, Dennis, camera bij de hand?
Meer dan dit kon ik er zo gauw niet van maken, sowwy
[ afbeelding ]
nee uit die hoek kennen we niemand hierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:00 schreef trijnja het volgende:
[..]
Iemand uit Deventer?
Voorstellen? Ik lurk hier al ff en heb nul verstand van treinen, reis wel dagelijks met de trein; Winterswijk - Zutphen - Deventer (en weer terug).
Per mei bij de NS aan de slag 14.gif
ik heb Elsbeth nog een paar keer zien lopen vandeweekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Das nadat ik daar nog wachtwoorden voor studenten wijzigde. Was C1.30 toen al zonder balie? Mistige periode.
Geen idee, voor mij ook al te lang geleden. Ik heb je volgens mij wel een keer zien zitten in een hokkie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Das nadat ik daar nog wachtwoorden voor studenten wijzigde. Was C1.30 toen al zonder balie? Mistige periode.
Dat was op B2!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:22 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Geen idee, voor mij ook al te lang geleden. Ik heb je volgens mij wel een keer zien zitten in een hokkie.
Gewoon schreeuwen joh!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb Elsbeth nog een paar keer zien lopen vandeweekMaar ze zag mij niet
Hoi Fles!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee uit die hoek kennen we niemand hier
Moet je ook niet willenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee uit die hoek kennen we niemand hier
Hoi! Druk druk druk, binnenkort aan de slag bij de spoorwegen dus ging hier even neuzen. Toen zag ik de foto vanaf de Amstellaan, tja..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht ik welTijd niet gezien dikke
huh wat spoorwegen amstellaan ik weet van niksquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:31 schreef trijnja het volgende:
[..]
Hoi! Druk druk druk, binnenkort aan de slag bij de spoorwegen dus ging hier even neuzen. Toen zag ik de foto vanaf de Amstellaan, tja..
*Per mei werk ik bij de spoorwegenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh wat spoorwegen amstellaan ik weet van niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |