Prima tijd. Kan daarna gelijk door naar de voetbalquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef KingRadler het volgende:
morgen om 7 uur Kwalificatie, wel erg vroeg
had niet gezien, dat ik de laatste was. Sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Prima tijd. Kan daarna gelijk door naar de voetbal
En open je ook een nieuw deeltje als je er één sluit.
maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]
had niet gezien, dat ik de laatste was. Sorry
zat meer aan de galg te denkenquote:
Ik heb vannacht al intens kut geslapen (lees: 1.5 uur ofzo) dus ik vrees dat ik morgen tot 11 uur in een coma lig ofzo..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met de race niks aan het handje
Of je gaat vanavond gewoon vroeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al intens kut geslapen (lees: 1.5 uur ofzo) dus ik vrees dat ik morgen tot 11 uur in een coma lig ofzo..
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat werkt helaas bij mij gewoon niet
*boks*quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vroeg is bij mij 23:45, hoe slecht ik ook geslapen heb.
Race wel. Kwali is afhankelijk van of er andere (belangrijkere) sporten zijn die ze willen uitzenden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:18 schreef F1gamer het volgende:
[..]
kwali is wel op ziggo sports. Ik had gelezen dat kwali en race wel altijd op het gratis kanaal is
Ze gaan wel vooruit. Ze hebben sinds kort een eigen youtube kanaal. Dus misschien na de GP dat er highlights op komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:48 schreef Dauthi het volgende:
Ik vind de informatie voorziening van F1 echt niet meer van deze tijd. Een highlight filmpje op youtube van de trainingen en kwalificatie kan er toch wel vanaf...
Qua moderne communicatie kan er nog wel een hoop veranderen.
alleen embedden voor een website mag dan weer nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze gaan wel vooruit. Ze hebben sinds kort een eigen youtube kanaal. Dus misschien na de GP dat er highlights op komen.
Gewoon zaak aanspannen. Valt onder fair use.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:20 schreef Beach het volgende:
[..]
En een uur later is je video verwijderd.
Welke app?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:42 schreef Fopje het volgende:
Die app van ziggo sport totaal werkt trouwens ook super, gisternacht lekker op m'n telefoon gekeken. Werkt als een tiet.
Want Manor staat nu echt helemaal vooraan, en o wat kan Haas potten brekenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Punten zijn fantastisch, dus daar moet je op rekenen.
Vergeet niet dat in vergelijking met vorig jaar je er een team bij hebt en ook Manor nu normaal meedoet. Dus dat zijn al 4 extra wagens die je moet verslaan om punten te sprokkelen.
Mischien in het begin van het seizoen nog niet, maar dat komt wel. Wehrlein is echt geen pannekoek en manor heeft een goede motor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want Manor staat nu echt helemaal vooraan, en o wat kan Haas potten breken
Je verwacht nu echt te veel van ze. McLaren zei hetzelfde precies een jaar geleden, en we weten allemaal wie er in Brazilië lag te zonnen uiteindlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mischien in het begin van het seizoen nog niet, maar dat komt wel. Wehrlein is echt geen pannekoek en manor heeft een goede motor.
Daarnaast gaat Haas eind dit seizoen ook zeker wel om de punten meedoen, die moeten alleen even wat ervaring opdoen en kinderziektes oplossen.
Ik vergeet nog dat McLaren dit seizoen wellicht minder kansloos achteraan hobbelt dan vorig jaar en ook om de punten kan gaan strijden. Dat zijn nog eens twee auto's extra
Klopt, omdat ze de problemen met de motor niet opgelost kregen binnen het tokensysteem. Ik mag toch hopen dat ze DAT deze winter toch wel gefixt hebben. Ik verwacht geen podiums van ze maar P9/P10 moet bij vlagen toch wel lukken lijkt mequote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je verwacht nu echt te veel van ze. McLaren zei hetzelfde precies een jaar geleden, en we weten allemaal wie er in Brazilië lag te zonnen uiteindlijk.
Niet alleen die motor was bagger, ook het chassis was één van de beroerdste.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze de problemen met de motor niet opgelost kregen binnen het tokensysteem. Ik mag toch hopen dat ze DAT deze winter toch wel gefixt hebben. Ik verwacht geen podiums van ze maar P9/P10 moet bij vlagen toch wel lukken lijkt me
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze de problemen met de motor niet opgelost kregen binnen het tokensysteem. Ik mag toch hopen dat ze DAT deze winter toch wel gefixt hebben. Ik verwacht geen podiums van ze maar P9/P10 moet bij vlagen toch wel lukken lijkt me
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:45 schreef Re het volgende:
laat max eerst maar eens een keertje finishen in australie
Opnemen? Als je replay tv hebt, kan je ook opnemen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
kwalificatie ga ik dus missen, begin om 8 uur met werken en zit dan om half acht in de auto. Hopelijk werkt replay tv op horizon.tv een beetje mee
En dat voor een topteam met jarenlange ervaring.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet alleen die motor was bagger, ook het chassis was één van de beroerdste.
ja klopt maar ik zit niet thuis maar op mijn werk vanaf 8 uur. Dan wil ik het daar asap kijken, wachten tot ik weer thuis ben is geen optie met alle apps, sites en noem maar opquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Opnemen? Als je replay tv hebt, kan je ook opnemen toch?
je bent niet verplicht om alle sites te bekijken weet jequote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ja klopt maar ik zit niet thuis maar op mijn werk vanaf 8 uur. Dan wil ik het daar asap kijken, wachten tot ik weer thuis ben is geen optie met alle apps, sites en noem maar op
Als je er bewust aan denkt wel ja. Als niet dan wordt het lastig. Even naar nu.nl en bam, uitslag voor je kanis.quote:
hahahah goede grapquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je er bewust aan denkt wel ja. Als niet dan wordt het lastig. Even naar nu.nl en bam, uitslag voor je kanis.
Gelukkig doet FOK! daar niet aan mee en laat het mensen die de uitslag willen bekijken eerst klikken op het bericht![]()
![]()
kan maar je moet er dan een complete werkdag aan denken om alle sites, apps e.d. niet te openen. In theorie gaat dat maar in de praktijk weet ik uit ervaring gaat mij dat niet lukkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:53 schreef Beach het volgende:
[..]
je bent niet verplicht om alle sites te bekijken weet je
spoilers vermijden gaat prima
Gebeurt bij elk topteam wel eens toch? Ferrari heeft ook bagger auto's gehad. Williams ook. Maar ook kampioen geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:49 schreef WEST het volgende:
[..]
En dat voor een topteam met jarenlange ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |